Bekijk originele versie : Welke meisjes?...
slikken de pil om af te vallen
is dat gwn een smoesje zo dat ze de pil kunnen slikken of is dat egt zo?
Van de pil wordt je dikker.
Ik ken meiden die de pil slikken om hun menstruatie pijn te verminderen.
misz_ilham
19-09-2010, 19:43
niet iedereen word er dikker van, ken genoeg die er geen gram van zijn aangekomen
charmante_meid
19-09-2010, 19:44
Nou zolang ik weet slik je alleen de pil als je gemeenschap hebt gehad en je wilt niet zwanger worden. Maar ik heb wel eens gehoord dat er ook meisjes zijn die de pil slikken omdat ze vaker in een maand ongesteld worden, en daardoor dus maar 1x in de maand ongesteld worden. I dont know ik heb er zelf geen ervaringen mee dus kan ik verder niet veel over zeggen.
lovelyass
19-09-2010, 19:56
Nou zolang ik weet slik je alleen de pil als je gemeenschap hebt gehad en je wilt niet zwanger worden. Maar ik heb wel eens gehoord dat er ook meisjes zijn die de pil slikken omdat ze vaker in een maand ongesteld worden, en daardoor dus maar 1x in de maand ongesteld worden. I dont know ik heb er zelf geen ervaringen mee dus kan ik verder niet veel over zeggen.
Je kan de pil om verschillende redenen slikken.
- tegen heftige menustruatie pijn
- om menstruatie te verminderen
- tegen acne problemen.
Komt heel vaak voor dat t gebruikt wordt bij heftige of onregelmatige mestruatie of acne.
Hoeft trouwens niet perse de pil te zijn, kan ook een spiraal of prikpil o.d. zijn.
Om af te vallen heb ik nog nooit gehoord.
Van vele zware pillen kom je juist wat aan doordat je hormonen zo opspelen etc.
Heb het zelf paar x een aantal maandjes geslikt puur omdat mijn cyclus helemaal naar de filistijnen was..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.