Bekijk originele versie : Ben mijn werk beu!
Hallo allemaal!
Ik zit nu op mijn werk en verveel me heel erg (we hebben het heel erg rustig en al mijn collega's zijn met vakantie).
Ik werk hier nu 2 jaar en ik begin het allemaal beu te worden ook verdien ik al 2 jaar hetzelfde en krijg ik geen loonsverhoging (terwijl ik wel meer verantwoordelijkheden heb gekregen en toch weer 2 jaar meer ervaring heb). Nu heb ik half september 3 weken vakantie. Eigenlijk heb ik in mijn hoofd zitten dat ik na mijn vakantie mijn baan opzeg. Vrienden zeggen dat ik goed na moet denken omdat zij vaak van baan wisselen en vaak werkloos zijn en dat dat echt niet leuk is.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ga ik in op een openstaande vacature dan heb ik een probleem: ik heb namelijk een maand opzegtermijn.
Neem ik ontslag: misschien krijg ik dan wel spijt omdat ik niets vind.
Ik heb wel geld gespaard dus daar hoef ik me niet zo druk over te maken.
Ik wil een baan waarmee ik meer met mensen in contact kom, zit nu heel de dag alleen in een klein kamertje achter de pc. Zou wel bij de volgende bedrijven willen werken:
- bank
- makelaar (maar heb ik geen diploma voor)
- woonstichting
Ook zou ik gewoon graag in een broodjeszaak willen werken maar mensen verklaren mij voor gek omdat ik HBO heb.
ik wil iets afwisselends
Heeft iemand goede raad voor mij???? :zwaai:
volg een opleiding ofzo
in avondcursus, misschien kun je zo terecht bij makelaarsbureau
Weet je wat het is, voordat je je diploma daarvoor hebt ben je na 2,5 jaar pas klaar (dit heb ik vernomen) en ik wil niet zo lang wachten. Ik ben namelijk 24 en rond die leeftijd hoop ik toch kinderen te krijgen en totdat die naar school zijn wil ik thuis zijn of eventueel parttime werken.
Ik weet wel dat ik hier niet lang meer wil werken, ben totaal niet meer gemotiveerd en kom daardoor ook mijn bed niet goed meer uit...echt hopeloos.
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Mysticalia
26-08-2004, 13:28
Ik zit met dezelfde probleem :verdriet:
Ik werk al 3j, heb wel loonsverhoging gehad. maar toch :verdriet:
Ik ben het zo beu hier :huil: ik wil ook iets anders maar zit ook met die opzegtermijn die bij ons 6weken is.
Komt er nog bij dat ik ga trouwen inshAllah en kan het me niet permitteren ontslag te nemen zonder dat ik op iets kan terugvallen :huil:
:verdriet: ik begrijp je dus volkomen ladyp.
mysticalia ga je trouwen?
:banana: mabroeeeeeeeeeeeeek
Mysticalia
26-08-2004, 13:33
Origineel gepost door Miss_Magrebia
:verdriet:
Jij ook MissM? :huil:
Origineel gepost door mazhar
mysticalia ga je trouwen?
:banana: mabroeeeeeeeeeeeeek
:o ja inshAllah. 3ouqba liek inshAllah :o
:zwaai:
Mysticalia
26-08-2004, 13:37
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Niet echt...... komt omdat ik weet dat ik toch iets anders doe ( InsahAllah) over een paar jaartjes :nijn:
When's the PARTY :banana: ?
O ... :verdriet: maar dat is maar pas over een paar jaartjes, hou je het nog vol? :D
Party somewhere in 2005 inshAllah :o
Hajar1979
26-08-2004, 13:39
Ik snap het probleem niet van een opzegtermijn....???? Het is maar een maand. :confused: ALs je tijdens je vakantie of (misschien ben je er al meebezig) op gaat naar een nieuwe baan en je vindt er 1. Dan is er toch geen probleem, ontslag indienen, 1 maand uitzitten, kun je je verheugen op je nieuwe baan en voor je het weet ben je weg.!!! :rolleyes:
Advies: zeg je baan niet op als je geen nieuwe baan hebt gevonden, dat is het domste wat je kan doen. :zwaai: :zwaai:
SweetRose
26-08-2004, 13:40
Wees blij dat je een baan hebt! Ik en mijn zus zijn al maanden op zoek naar één! In deze tijd is het erg geloof me om er één te vinden.!
Mysticalia
26-08-2004, 13:41
Origineel gepost door Hajar1979
Ik snap het probleem niet van een opzegtermijn....???? Het is maar een maand. :confused: ALs je tijdens je vakantie of (misschien ben je er al meebezig) op gaat naar een nieuwe baan en je vindt er 1. Dan is er toch geen probleem, ontslag indienen, 1 maand uitzitten, kun je je verheugen op je nieuwe baan en voor je het weet ben je weg.!!! :rolleyes:
Advies: zeg je baan niet op als je geen nieuwe baan hebt gevonden, dat is het domste wat je kan doen. :zwaai: :zwaai:
Hmm daar zit wat in :rolleyes:
Weet je, ik heb al naar werk gezocht, maar ze zoeken altijd iemand die direct in dienst kan treden en ze hebben geen geduld om te wachten.
Is mn ervaring tenminste tot hiertoe :confused:
We zullen verder proberen :D
Origineel gepost door Mysticalia
Ik zit met dezelfde probleem :verdriet:
Ik werk al 3j, heb wel loonsverhoging gehad. maar toch :verdriet:
Ik ben het zo beu hier :huil: ik wil ook iets anders maar zit ook met die opzegtermijn die bij ons 6weken is.
Komt er nog bij dat ik ga trouwen inshAllah en kan het me niet permitteren ontslag te nemen zonder dat ik op iets kan terugvallen :huil:
:verdriet: ik begrijp je dus volkomen ladyp.
Het kost me nu zo veel moeite om iedere dag naar mijn werk te gaan terwijl anderen altijd zeggen...oh je hebt echt een leuke baan.
Ik denk dat ik gewoon het risico neem en na mijn vakantie mijn baan opzeg en dan rustig verder kijk. Ook al moet ik de eerste periode werk doen wat tijdelijk en niet in de gewenste richting valt.
Het mooiste zou zijn als ik 's ochtends bv met klanten bezig ben en 's middags met de administratie bezig ben (afwisselend).
Ik heb vorige week gewoon 2 keer een middag vrij genomen omdat ik het niet meer uit kon houden, erg he!
Leuk voor je dat je gaat trouwen, gefeliciteerd!!!!. Hoe lang ben je nog van plan om te blijven werken??
mysticalia mag ik komen :eek:
Mysticalia
26-08-2004, 13:42
Origineel gepost door SweetRose
Wees blij dat je een baan hebt! Ik en mijn zus zijn al maanden op zoek naar één! In deze tijd is het erg geloof me om er één te vinden.!
:( oei... Veel succes. ;)
Ja het is inderdaad moeiljker nu om een baan te vinden.
Mysticalia
26-08-2004, 13:45
Origineel gepost door ladyp
Het kost me nu zo veel moeite om iedere dag naar mijn werk te gaan terwijl anderen altijd zeggen...oh je hebt echt een leuke baan.
Ik denk dat ik gewoon het risico neem en na mijn vakantie mijn baan opzeg en dan rustig verder kijk. Ook al moet ik de eerste periode werk doen wat tijdelijk en niet in de gewenste richting valt.
Het mooiste zou zijn als ik 's ochtends bv met klanten bezig ben en 's middags met de administratie bezig ben (afwisselend).
Ik heb vorige week gewoon 2 keer een middag vrij genomen omdat ik het niet meer uit kon houden, erg he!
Leuk voor je dat je gaat trouwen, gefeliciteerd!!!!. Hoe lang ben je nog van plan om te blijven werken??
pff ik ook hoor.. ik moet me naar werk sleuren :verdriet:
Ik durf zo'n risico niet te nemen om te kappen met mn job :o .
Veel succes, ik hoop dat je vindt wat je zoekt :) .
Ik ga nog een jaartje werken inshAllah. ik moet toch verhuizen naar een andere stad.....dus zal het even volhouden zeker? :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.