Bekijk originele versie : Seks Belangrijk??!!!
Afrowoman
17-12-2002, 14:17
MOET DE SEKS GOED ZIJN IN HET HUWELIJK???
ALS NOU BIJV: DE MAN/ VROUW NIET GOED IS , WAT MOET JE DAN DOEN????
IK KEN EEN ECHTPAAR, EN DE JONGEN WAS EEN ECHTE PLAYER!!!!!
HIJ VOND ZIJN VROUW NIET LEKKER, DUS SLAAT HIJ HAAR DE HELE TIJD!!!!!!
WAT TE DOEN ALS JOUW DAT OVERKOMT!!!!!!
LELA_KINKY
17-12-2002, 14:24
when een man mij slaat dan ben ik gone
maar sex speelt wel een grote rol in een huwelijk
maar in een huwelijk moet je ook praten
so you can tell him/here how do you like it
and you can work tot that
je moet het spannend houden
Toufik19
17-12-2002, 14:29
Origineel gepost door one love
hij zal de rake klappe ook wel voele...hihi
nee ff serieus..dan blijf ik er niet bij hoor...dat is geen huwelijk hoor
dus jij bent bereid om te scheiden puur omwille van de sex??
jammer dat sommigen zich zo laten leiden door hun lusten.
als getrouwde vrouw kan ik je zeggen een KEREL moet zijn kwakje kwijt zodra die het niet kwijt kan wordt ie pissig (het gaat kriebelen en jeuken!!) dus geef hem wat ie nodig heeft, want je krijgt alles voor elkaar zodra ie op zijn rug ligt na te genieten ahahhahahahahaha :)
De afwas is gedaan er is stofgezuigd en gedweild en eten is gekookt je rug is gemasseerd, je krijgt lekkere parfum de boodschapen zijn gehaald de was is opgehangen, je krijgt die mooie duren laarzen en die mooie jas.
Dus give him what he wants en you have everything you whant
dulce_lamia
17-12-2002, 14:45
Origineel gepost door LELA_KINKY
when een man mij slaat dan ben ik gone
maar sex speelt wel een grote rol in een huwelijk
maar in een huwelijk moet je ook praten
so you can tell him/here how do you like it
and you can work tot that
je moet het spannend houden
Helemaal mee eens, schaam je niet voor je man/vrouw en zeg wat en hoe je het wil ipv het bij een ander te zoeken ( qwa sex dan....).
dulce_lamia
17-12-2002, 14:46
Origineel gepost door HAJET75
als getrouwde vrouw kan ik je zeggen een KEREL moet zijn kwakje kwijt zodra die het niet kwijt kan wordt ie pissig (het gaat kriebelen en jeuken!!) dus geef hem wat ie nodig heeft, want je krijgt alles voor elkaar zodra ie op zijn rug ligt na te genieten ahahhahahahahaha :)
De afwas is gedaan er is stofgezuigd en gedweild en eten is gekookt je rug is gemasseerd, je krijgt lekkere parfum de boodschapen zijn gehaald de was is opgehangen, je krijgt die mooie duren laarzen en die mooie jas.
Nou zeg........ :confused:
MRHoceima
17-12-2002, 14:48
Nou een huwelijk zonder sex vind ik eerlijk gezegd niks. sex is een grote onderdeel van een huwelijk en daarom vind ik dat het sex goed moet zijn. Als allebei de partijen maagd zijn, dan weten ze niet anders dan de sex die ze dan hebben (die vinden ze dus automatisch wel goed). En tenslotte kan je lekker experimenteren en alles uitproberen. Maar mocht dat ook niet helpen, dan zal je maar op Allah moeten vertrouwen, en aannemen dat er voor jou ergens op een hele mooie plekje iets veel waardevollers en veel fijner staat te wachten, als je de juiste weg volgt en dus gewoon bij je vrouw blijft zonder vreemd te gaan. Of in de uiterste gevallen met toestemming van je echtgenote een 2e vrouw nemen.
Ps dit is mijn mening meer ook niet voor het geval
SaraZena
17-12-2002, 18:14
Origineel gepost door HAJET75
het is dat je er bij verteld dat je getrouwd bent, anders had ik gedacht dat je een hoe r was.
Nounousa
17-12-2002, 18:16
het is belangrijk, maar zeker NIET het allerbelangrijkste
en jah... oefening baart kunst:D
OEFENEN MET JE ECHTGENOOT DUS!!!!
Origineel gepost door SaraZena
het is dat je er bij verteld dat je getrouwd bent, anders had ik gedacht dat je een hoe r was.
Die opmerking slaat nergens op.
SaraZena
17-12-2002, 18:22
Origineel gepost door Tifah
Die opmerking slaat nergens op.
en waarom?????
SEX is zeker belangrijk, maar liefde is nog belangrijker, dus liefde gaat voor
Origineel gepost door SaraZena
en waarom?????
Vertel mij waar ie op moet slaan? Waarom doet ze je denken aan een h.oer?
Nounousa
17-12-2002, 18:35
Origineel gepost door AdamX
SEX is zeker belangrijk, maar liefde is nog belangrijker, dus liefde gaat voor
JUISTEM:D
Origineel gepost door camila
GELOOF MIJ ALS EEN JONGEN MIJ SLAAT DAN HEEFT IE EEN GROOT
PROBLEEM[GEVAARLIJK]
WEET JE WAT IK DAN WEL GA DOEN???????
mijn pappie bellen
:lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.