Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bevriend zijn met een 'ex'

LZN
26-08-2004, 12:40

kan het of kan het niet ? wat zijn jou ervaringen... persoonlijk vind ik dat ook al was zij mijn vriendin, ze misschien niet alles heeft wat ze nodig hebt om een vriendin van mij te zijn... er is maar 1 ex die ik nog zie en dat is omdat de seks gewoon te super was om het contact te stoppen....

yesmina19
26-08-2004, 12:45
slecht ervaring ik heb geprobeerd om vrienden te blijven dat was voor ons niet mogelijk

Thaiboxer__Mo
26-08-2004, 12:48
wat zielig zeg.... ik zelf zou het moeilijk vinden...... en het zou pijn doen diegene weer tezien denk ik...

zarazet
26-08-2004, 13:09
Ik vind dat helemaal niet kunnen om vrienden te blijven met je ex is gewoon ziek!!!! Hoe kun je nou vrienden blijven ik bedoel het is toch niet voor niets uitgegaan tussen jullie??? groetjes.

najima_i
26-08-2004, 14:30

jawel het kan wel vrienden blijven met je ex. waarom niet ik heb zo iets van ja je kent elkaar het ging niet om een of ander reden nou dan houdt het op maar je kan wel vrienden blijven af en toe bellen. Tenzij je natuurlijk gruwelijk gedumpt bent door hem of haar. Maar wanneer hij of zij het beste met je voor had vindt ik wel dat je vrieden kan blijven

BentDagilia
28-08-2004, 21:31
het kan zeker wel alleen zal het verleden je altijd blijven achtervolgen. en dat is wat minder. maar het kan.

salina83
28-08-2004, 21:35
Ik vind het niet goed, omdat zoals een paar al zeiden: het is niet voor niks uitgegaan. Waarom die contact dan nog houden. Je word er alleen maar weer aan herinnerd. Ik zie het nut er niet van in, tenzij je elkaar terug wilt ok. En verder wilt gaan onder het mom vrienden.

Najib26
29-08-2004, 01:24
Je kunt ook met je ex en haar ouders gezellig met een krat bier een film thuis kijken. Bij Marokkanen kan tegenwoordig alles. Ik verbaas me nergens meer over :maf:

Najib26
29-08-2004, 01:25
Origineel gepost door salina83 Ik vind het niet goed, omdat zoals een paar al zeiden: het is niet voor niks uitgegaan. Waarom die contact dan nog houden. Je word er alleen maar weer aan herinnerd. Ik zie het nut er niet van in, tenzij je elkaar terug wilt ok. En verder wilt gaan onder het mom vrienden. Terug wilt? Dus verder gaan met de haramrelatie? Dat vind jij goed?

ELMOGHTARY
29-08-2004, 01:30
Ex-en zijn verledentijd...dus ook geen contacten meer...hard, maar wel de waarheid..

Najib26
29-08-2004, 01:32
Geen haramvriendin nemen, heb je ook geen ex :)