Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Baby Vinden Op Straat!!

Afrowoman
17-12-2002, 14:07

WAT ZOUDEN JULLIE DOEN ALS JE EEN BABY OP STRAAT VIND, MET EEN BRIEFJE DAT DE OUDERS ER NIET VOOR KONDEN ZORGEN!!! EN JE KENT IEMAND DIE HEEEEEEEELLLLL GRAAG EEN BABY WILT HEBBEN, MAAR HET ZELF NIET KÁN DOEN!!!!!!!!! WHAT TO DO???!!!! :zwaai:

__Armanigurly__
17-12-2002, 14:16
Origineel gepost door Afrowoman WAT ZOUDEN JULLIE DOEN ALS JE EEN BABY OP STRAAT VIND, MET EEN BRIEFJE DAT DE OUDERS ER NIET VOOR KONDEN ZORGEN!!! EN JE KENT IEMAND DIE HEEEEEEEELLLLL GRAAG EEN BABY WILT HEBBEN, MAAR HET ZELF NIET KÁN DOEN!!!!!!!!! WHAT TO DO???!!!! :zwaai: Ik zou hem naar Maria brengen want Jezus wou ook graag een kind erbij...............toch?? (komt dit verhaal niet uit de bijbel) :p

missbadria18
17-12-2002, 14:18
HA HA IK ZWEER HET JE MAN JE BENT ECHT GEK ARMANYGURLY!!! WEL LACHEN MAN.

RaZer
17-12-2002, 14:18
Origineel gepost door Afrowoman WAT ZOUDEN JULLIE DOEN ALS JE EEN BABY OP STRAAT VIND, MET EEN BRIEFJE DAT DE OUDERS ER NIET VOOR KONDEN ZORGEN!!! EN JE KENT IEMAND DIE HEEEEEEEELLLLL GRAAG EEN BABY WILT HEBBEN, MAAR HET ZELF NIET KÁN DOEN!!!!!!!!! WHAT TO DO???!!!! :zwaai: als tie er goed uit ziet hou ik hem zelf... is tie lelijk dan geef ik hem weg.. Nu serieus.. Uhmmm ik zou als het moet erzelf voor zorgen. Ik denk dat elk mens met een goed hart dat zou doen. ahummm heb een goed hart ;)

Itsjustme
17-12-2002, 14:20

ik ben gek op babysss dus ik zou er wel zelf voor zorgen insallah maar mn ma zou me kickkuuuuuu

HAJET75
17-12-2002, 14:32
ik zou het kindje zelf houden natuurlijk kom zeg nee ik zou het kindje afgeven bij de politie die mag uitzoeken hoe en wat en de mensen die graag een kindje willen die moeten zelf maar naar de politie gaan en daar het kindje ophalen ik ga daar niet tussen zitten hoor. Wie weet komen de echte ouders er achter en word ik in elkaar geramd ben me belazerd ik heb geen zin in sores aan me broek. kennen ze zelf uitzoeken heur doegie