Bekijk originele versie : Winsor pilates
Wie van de dames heeft er ervaring met winsor pilates... en hoe is het bevallen?
:zwaai:.
mocro_chicaaa
26-08-2004, 15:20
echt goed programma
zeker de moeite waard
en na 1 programma damnnn de spierpijn die je de volgende dag hebt is niet normaal
maar wel de moeite waard ;)
Origineel gepost door mocro_chicaaa
echt goed programma
zeker de moeite waard
en na 1 programma damnnn de spierpijn die je de volgende dag hebt is niet normaal
jaa??..waar heb je het gekocht..??
Nadia_Antwerpen
26-08-2004, 19:19
assalaam wa aleikum
je moet het niet kopen!
je kan het downloaden via internet, kazaa lite! zo ben ik er aan geraakt. ik heb het nog maar een keer gedaan maar ik vind het wel zwaar, je beweegt amper maar toch voel je spierpijn.
ik vind het nogal saai, ik sport liever of dans liever, dan beweeg je tenminste echt en word het niet zo saai!
mha salama
onder welke naam moet ik het downloaden?
Farida02
26-08-2004, 21:05
onder winsor pilates :blauwkus:
:zwaai:
missy_magrebia
28-08-2004, 11:50
zijn goeie oefeningen!
ik heb ze ook een tijdje gedaan, nu dat mijn pc geformateerd is, moet ik het ff terug downloaden, maar ze zijn echt handig, en werken goed !!!
Casaouia_Style
31-08-2004, 00:26
moet er weer mee beginnen( ben gestopt tijdens de vakantie :hihi: )
maar het is zeker de moeite waard :goedzo: ik heb de complete set via marktplaats.nl besteld voor 17 euro ;)
Jeblia_Tetouania
31-08-2004, 01:03
Goed programma, ik doe et al een tijdje, alleen geen spierpijn, maar misschien komt dat omdat ik meer dingen naast winsor doe!
Je ziet snel resultaat dat wel!
Ciao
mocro_chicaaa
31-08-2004, 12:19
gratis bij kazaa toch :stout:
mariam89
31-08-2004, 14:55
Origineel gepost door mocro_chicaaa
echt goed programma
zeker de moeite waard
zoooo echt wel ik ging dood van de spierpijn maar het hielp gelukkig wel:D en zeker wel de moeite waard
CrazyyySexyCOol
31-08-2004, 23:07
Ik heb het net besteld :D voor 50 euro.. Ik wist niet dat je dat ook via kazaa kon downloade :(
Samiatje
06-09-2004, 12:52
whahha hey, crazyysexycool, k kom morge ff bij jouw die video lene:p, kheb m gezien, als se voorbeelden laten zien, ga k goed kijke en doe ik ze na:p is goedkoper, kmag van me zus geen kazzaa downloade meer, want pc is opnieuw geinstalleerd blabla, mah ik seg jullie, die zijn eg goed, je krijgt platte buikje enso, mah je moet t wel 3 dage in de week voor 20 min, tog, want na 1 keertje sie je geen resultaat hoor;)
GRoetjuss Samia
he meiden,
Ik heb ook een deel gedownload maar dan winsor pilates advenced body slimming maar ik kan die oefeningen niet doen zo lenig ben ik niet... hebje ook ene versie voor beginners...
thanks
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.