Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sellaam allemaal

Pagina's : [1] 2

cheba_nassira
26-08-2004, 01:41

selaam allemaal, hebben jullie ook nooit...bijv als je aan het lezen bent ofzo... Dat je dan nadenkt over 'de dag des oordeels'? Over wat er daarna gebeuren zal...Hoe hetop aarde zal zijn...Hoe de aarde eruit zal zien...Een puin? Allah wa3lam :zwaai:

Gijs_Rijbewijs
26-08-2004, 01:59
Origineel gepost door cheba_nassira selaam allemaal, hebben jullie ook nooit...bijv als je aan het lezen bent ofzo... Dat je dan nadenkt over 'de dag des oordeels'? Over wat er daarna gebeuren zal...Hoe hetop aarde zal zijn...Hoe de aarde eruit zal zien...Een puin? Allah wa3lam :zwaai: Nee nooit, vertel eens. :(

cheba_nassira
26-08-2004, 02:01
Nou ik heb het wel...Maar dan is het echt zo dat ik dan huil omdat, ik dan niet weet waar de reis naar toe gaat als ik dood ben of als de wereld dood is. Allah wa 3lam p.s.: een tip, blijf van de slechte dingen afstand houden want voor je het weet is het te laat...Blijf bidden of begin met bidden:)

Gijs_Rijbewijs
26-08-2004, 02:02
Origineel gepost door cheba_nassira Nou ik heb het wel...Maar dan is het echt zo dat ik dan huil omdat, ik dan niet weet waar de reis naar toe gaat als ik dood ben of als de wereld dood is. Allah wa 3lam p.s.: een tip, blijf van de slechte dingen afstand houden want voor je het weet is het te laat...Blijf bidden of begin met bidden:) Wat vertsaat men onder foute dingen, of beter gezegd, wat versta jij onder foute dingen?

cheba_nassira
26-08-2004, 02:04

haram dingen:)

Gijs_Rijbewijs
26-08-2004, 02:06
Origineel gepost door cheba_nassira haram dingen:) leg eens uit. :(

cheba_nassira
26-08-2004, 02:08
Bijv.: Overspel plegen, liegen, bedriegen, alcohol drinken, niet bidden, Allah(vzmh) niet serieus nemen en zo kan ik maar door gaan

cheba_nassira
26-08-2004, 02:08
begrijp je het nu?:)

Gijs_Rijbewijs
26-08-2004, 02:10
Origineel gepost door cheba_nassira Bijv.: Overspel plegen, liegen, bedriegen, alcohol drinken, niet bidden, Allah(vzmh) niet serieus nemen en zo kan ik maar door gaan Dat zijn dingen die jou kunnen irriteren. Heb je nare ervaringen met dit soort zaken. Een makkelijk voorbeeld dat iemand tegen je heeft gelogen.

cheba_nassira
26-08-2004, 02:12
Neeh niet echt...of jawel...Ik hoorde laatst iemand tegen mij zeggen dat ie niks met de islam te maken heeft:( iemand die ik heeeeeeel goed ken, jammer genoeg:( dat bedoel je toch?

Gijs_Rijbewijs
26-08-2004, 02:14
Origineel gepost door cheba_nassira Neeh niet echt...of jawel...Ik hoorde laatst iemand tegen mij zeggen dat ie niks met de islam te maken heeft:( iemand die ik heeeeeeel goed ken, jammer genoeg:( dat bedoel je toch? Ben jij iemand die zaken snel naar zich toetrekt of neem je een beetje afstand?

cheba_nassira
26-08-2004, 02:16
neeh ik neem juist meteen een beetje afstand:( terwijl ik gewoon met die gene praten moet maarjah

Gijs_Rijbewijs
26-08-2004, 02:21
Origineel gepost door cheba_nassira neeh ik neem juist meteen een beetje afstand:( terwijl ik gewoon met die gene praten moet maarjah Het is heel droevig te zien dat dingen niet helemaal gaan zoals je ze het liefst had gezien, maar je kunt je het beste (zoals je zelf aangeeft) een beetje afstand van nemen. Wij zouden het zo graag willen dat alles perfect liep, maar er zullen altijd mensen zijn die dingen doen op hun manier. Helaas is dat (in jouw ogen) niet de juiste manier, maar als we iedereen zouden moeten nalopen om het een of ander dan hadden we een dagtaak erbij. Het is rustgevend te denken dat onze schepper het laatst lacht. Snap je. ;)

cheba_nassira
26-08-2004, 02:30
Yep ik begrijp het helemaal:) Ik zal er met die gene over hebben, en maar hopen dat die gene er naar luisteren zal :zwaai:

Gijs_Rijbewijs
26-08-2004, 02:37

Origineel gepost door cheba_nassira Yep ik begrijp het helemaal:) Ik zal er met die gene over hebben, en maar hopen dat die gene er naar luisteren zal :zwaai: Je kunt ook doen alsof je neus bloed. Helemaal niet meer reageren op dat feit, en maar het beste ervan hopen. Dat is nog geruststellender. :zwaai:

Pagina's : [1] 2