Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Arafat beschuldigt Bin Laden van misbruik

Pagina's : [1] 2 3

didi_1
17-12-2002, 13:17

De Palestijnse leider Yasser Arafat is kwaad op Osama bin Laden, die hij beschuldigt van misbruik van zijn strijd voor een onafhankelijke staat. Dat heeft hij gezegd in een Zondag gepubliceerd interview met de Britse krant The Sunday Times. Volgens Arafat maakt de leider van het terroristennetwerk Al Qaeda misbruik van de Palestijnse strijd om steun te verwerven in de islamitische wereld. "Ik zeg hem ronduit zich niet te verschuilen achter de Palestijnse zaak", aldus Arafat tijdens het interview in Ramallah, op de Westelijke Jordaanoever. Hij is woedend dat Al Qaeda gruweldaden als de aanslag van vorige maand op een hotel van een Israëliër in Kenia heeft geprobeerd te rechtvaardigen door te beweren, dat die deel uitmaken van de Palestijnse opstand tegen Israël. "Waarom heeft Bin Laden het nu over Palestina? Hij heeft ons nooit geholpen", zo vroeg Arafat zich af. Arafat viel Bin Laden aan in reactie op een bericht op een website van een tot nu toe onbekende groep, die zich de 'Islamitische Al Qaeda Organisatie in Palestina' noemt. Die zegt te strijden voor 'de volledige bevrijding van het Palestijnse land'. Volgens Arafat speelt de website de Israëlische premier Sharon in de kaart. De premier beweert dat Al Qaeda in de Palestijnse Gazastrook actief is en aanslagen op Israël voorbereidt. Arafat noemt dat leugens, maar hij vreest dat Sharon daarmee Israëlische acties zal presenteren als deel van de strijd tegen terrorisme :kwaad: :kwaad: zou het ...............

Jemal2002
17-12-2002, 16:12
De palestina strijd voor een eigen staat wordt wel misbruikt door Bin Laden. Palestina heeft nisk te maken met de zogenaamde jihad van Bin Laden. Beter dat arafat er nu wat van zegt

FaDiKa
17-12-2002, 16:15
Meskien, Bin Laden krijgt ook overal de schuld van!! Mariah Carey die hem ervan beschuldigt dat haar nieuwe album een flop was, nu Arafat weer.....Ik bedoel, wat heeft die man verkeerds gedaan??? :stout:

didi_1
17-12-2002, 16:22
Ja dat denk ik ook soms maar wie moet hem dan gaan op volgen.

Jemal2002
17-12-2002, 16:23

Origineel gepost door FaDiKa Meskien, Bin Laden krijgt ook overal de schuld van!! Mariah Carey die hem ervan beschuldigt dat haar nieuwe album een flop was, nu Arafat weer.....Ik bedoel, wat heeft die man verkeerds gedaan??? :stout: Wat heeft hij verkeerd gedaan zeg je? denk na...........de islam in slecht dagelicht gebracht.........daarom misschien..........en hij misbruikt een strijd die niks met palestina te maken heeft! de meeste palestijna geven geen ****** om binladen hij heeft nooit iets voor hun gegaan. en op eens strijd hij voor hun.....lekker hyprocriet.

Jemal2002
17-12-2002, 16:24
Origineel gepost door didi_1 Ja dat denk ik ook soms maar wie moet hem dan gaan op volgen. een jonge palestijn ben ballen en wijsheid. er zijn er zat maar alleen krijgen die de kans niet.

FaDiKa
17-12-2002, 16:29
Origineel gepost door Jemal2002 Wat heeft hij verkeerd gedaan zeg je? denk na...........de islam in slecht dagelicht gebracht.........daarom misschien..........en hij misbruikt een strijd die niks met palestina te maken heeft! de meeste palestijna geven geen ****** om binladen hij heeft nooit iets voor hun gegaan. en op eens strijd hij voor hun.....lekker hyprocriet. Ewa Jemal2002, dit poppetje :stout: , stond er niet niks voor niks, het was namelijk sarcastisch bedoeld ;)

Jemal2002
17-12-2002, 16:40
Origineel gepost door verwijderd wat is de reden dan volgens jou dat hij vecht tegen amerika en israel? hij had ook met zijn miljoenen dollars die hij bezit een paleis kunnen hebben met alles erop en eraan!!! Noem een ding dat osama gedaan heeft voor de mensen van palestina. heeft hij ze geld voor onderdak, eten, kleding of andere belangrijke dingen gegeven..........................NEEEEEEEE!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

didi_1
17-12-2002, 16:43
Origineel gepost door Jemal2002 Noem een ding dat osama gedaan heeft voor de mensen van palestina. heeft hij ze geld voor onderdak, eten, kleding of andere belangrijke dingen gegeven..........................NEEEEEEEE!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! Saddam sponsert nog ten miste elke fam.van een zelfmoordt gast die 8er blijven met 10.000$

Jemal2002
17-12-2002, 16:44
enige wat jullie doen is een beetje aljazeera kijken en bullshit praten maar heb je ooit geluisterd naar de mensen die daar wonen en wat ze willen..............nee alleen maar wat de media zegt.......... die mensen willen meer dan alleen oorlog, jihad's etc............... jullie willen oorlog en strijd en al die andere onzin....zij willen vrede, een dak boven hun hoofd, eten alles normale dingen die iedereen heeft. maar denken jullie niet aan ....jullie zitten met zo veel haat voor de zionisten dat jullie de waarheid niet eens meer kunnen zien........ jullie maken mij misselijk....wagelijke volk zijn jullie (niet iedereen) maar ja jullie moet het maar zelf weten..............:verdriet:

Jemal2002
17-12-2002, 16:47
Origineel gepost door didi_1 Saddam sponsert nog ten miste elke fam.van een zelfmoordt gast die 8er blijven met 10.000$ wat hebben ze daar aan? je kind is dood en je krijgt $10.000 (en nog dollars ook tuzzz) geef mij maar me kind terug en hou die ******** $10.000, of stop het in je reet. zie je wat ik bedoel ...........jullie zijn genaamde moslims........schaam je

didi_1
17-12-2002, 16:57
Origineel gepost door Jemal2002 enige wat jullie doen is een beetje aljazeera kijken en bullshit praten maar heb je ooit geluisterd naar de mensen die daar wonen en wat ze willen..............nee alleen maar wat de media zegt.......... die mensen willen meer dan alleen oorlog, jihad's etc............... jullie willen oorlog en strijd en al die andere onzin....zij willen vrede, een dak boven hun hoofd, eten alles normale dingen die iedereen heeft. maar denken jullie niet aan ....jullie zitten met zo veel haat voor de zionisten dat jullie de waarheid niet eens meer kunnen zien........ jullie maken mij misselijk....wagelijke volk zijn jullie (niet iedereen) maar ja jullie moet het maar zelf weten..............:verdriet: sorry hoor maar ik ken geen mensen hier die daar vechten en had daar ook niet gewoont.Weet je wat jij weet het toch zo goed ,nou vertel jij my dan maar eens wat er eigelijk gebeurt( ik vindt je wel een beetje stom )en dat nog zacht uit gedrukt

didi_1
17-12-2002, 17:03
Origineel gepost door Jemal2002 wat hebben ze daar aan? je kind is dood en je krijgt $10.000 (en nog dollars ook tuzzz) geef mij maar me kind terug en hou die ******** $10.000, of stop het in je reet. zie je wat ik bedoel ...........jullie zijn genaamde moslims........schaam je Als hy het geld geeft is het meestal al gebeurt ja en meestal zijn het de jongens die er aan gaan ja.En dan is het wel goed dat de moeder of weduwe :kwaad: een beetje geholpen wordt ja dat is het miste wat ie kan doen ja.Het is alof ik zei dat ze 10.000 $ krijgen om zich op te blazen .life goed on

didi_1
17-12-2002, 18:39
En toen was het stil.......................................

Jemal2002
17-12-2002, 19:01

Origineel gepost door verwijderd er zal geen vrede komen in palestina je luisterd naar arafat die hond die vrijdag naar de moskee gaat en zondag naar de kerk als je goed luistert naar het volk dan praat je deze onzin niet waarom blazen ze zich op waarom staan al die kinderen stenen te gooien tegen tanks misschien zijn ze het wel zat om te zien hoe hun vaders vermoord worden en hun moeders verkracht worden ze worden al tientallen jaren bezet door de joden er is geen hoop voor ze en die arafat heeft ze al helemaal niks te bidden behalve een toespraak dat hij een aanslag van hamas veroordeeld met zijn kletterende tanden. ze3ma als bin laden geen amerika of israel zou aanvallen dan werden de palesteinen met rust gelaten tazzz palesteinen werden voor de geboorte van bin laden al afgeslacht dus praat geen onzin!!! Wie praat hier onzin, de palestijnen strijden voor een eigen staat! wat heeft dat met bin laden te maken? niks.........hij doet niks voor hun hij moet maar met zijn eigen zaken bemoeien, hij maakt de situatie voor hen alleen maar erger. palestina is alleen een smoesje voor zijn strijd tegen amerika. hij is boos op amerika op dat amerika te veel bemoeid met zijn land (saudi arabia) daar is hij boos om en ook omdat amerika hen misbruikt heeft in de strijd tegen de russen (in afganistan). de palestijnen kan hem geen reet schelen. hij misbruikt de pijn en leed van de palestijen. ik spuig op binladen, ik hoop dat hij in de hel brand!!!!! voor altijd!!!!! Denk je dat een paar zelfmoord aanslagen op amerika iets gaat doen? denk je dat amerika dan verwijnt? dacht het niet. enige wat hij gedaan heeft is amerika nog wilder en agressiever gemaakt, de wereld staat blind achter amerika denk je dan nog dat ze de pijn en leed van de palestijnen nog zien???? nee die binladen is een achterlijke kameel praat geen onzin tegen mij aub want je weet niks!!!!!!!!! vecht om de palestijen te voeden, laat ze zien dat wij (de moslims van de wereld) van hun houden dat we om hun geven, we moeten eten sturen kleding, school spullen, huizen, scholen, moskees bouwen. als de zionisten dan zien dan kunnen ze niks anders dan de palestijnen hun vrijheid te geven. wapens geven dan krijg je alleen wapens terug. oog voor een oog werkt niet. Isha’allah zal Allah (swt) mij vergeven voor mijn uitlatingen. Maar jullie snappen niet hoe het werkt…………….

Pagina's : [1] 2 3