Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islamitische supermarkt

mysteriousmb
17-09-2010, 19:03

Salam alaikom wa rahmatulahi wa barakatuh, Ik wil graag een islamitische supermarkt beginnen maar heb geen idee hoe. Dus wil het samen met een partner doen. Ik heb wel zelf al 10 jaar ervaring in de detailhandel. We moeten in het begin niet te groot beginnen, maar na verloop van tijd kunnen we heel goed uitbreiden. En wie weet kunnen na verloop van tijd wel meerdere filiaaltjes openen! Ik dacht eraan om eerst in de omgeving van Groningen te beginnen omdat je daar nog niet heel veel hebt zitten en er wel telkens meer moslims in die omgeving zitten. Laten we ze een prachtig klein supermarktje brengen (zoals vomar, deen, deka, jumb, ah etc.) maar wel echt alles islamitisch, en wel met een echte slager. Nu zijn de islamitische winkels meer een soort van huiskamer waar alle producten op elkaar gepropt zijn. Laten wij het beter aanpakken! Wa alaikom salam wa rahmatulahi wa barakatuh.

mysteriousmb
17-09-2010, 19:04
En laten we het zo brengen dat ook de niet moslims hier graag komen en bijna al hun boodschappen bij ons komen doen.

Ahmedmocro
17-09-2010, 23:29