Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iemand die by haagwonen werkt?

Cabalero
17-09-2010, 17:29

Ik sta al 5 jaar ingeschreven en ik reageer wekelijks ik heb in die tijd geen 1 keer een huis gekregen! Ik mail haagwonen maar krijg nooit reactie terug :( wat moet k in Godsnaam doen oom een huis te krijgen??? Ik verdien eerlijk mijn geld en mijn inkomen is redelijk en kan gewoon huren, ik heb een vaste aanstelling op me werk en voor de rest kan ik geen ene iets bedenken waardoor ik geen recht op een huis heb! ik heb nu echt snel een huis nodig in den haag dus pleasse als er mensen zijn die me willen helpen graag xo

MissTaza
18-09-2010, 02:46
vreemd want ik reageer nu ongeveer 4 jaar en ik krijg echt veel huizen toegewezen. Ik heb het laatst nog een in de Jan Steenstraat in de Schilderswijk gehad maar ik heb het niet genomen, me man zei nog gewoon nemen........... n nu heb ik zo een spijt want ik wil toch graag in de schilderswijk gaan wonen.

ougtilamya
23-09-2010, 22:37
als het 5 jaar niet lukt dan op naar de 8jaar dan moet het zeker wel lukken

Omar_001
23-09-2010, 22:57
Hier wil ik ook meer over weten. Ik reageer nu 6 jaar of wat langer, en krijg ook bijna geen huizen. Moet echt effe langsgaan.

_Isslamia_
24-09-2010, 00:39

Dat is nou precies dezelfde probleem als bij mij. Wekelijks reageren, maar nooit een huis toegewezen gekregen. Of een brief van je mag komen kijken. Weird:jammer:

Cabalero
13-11-2010, 16:19
Ik denk dat ze echt corrupt zijn :jammer: ik spreek mensen die gewoon zeggen we hebben geld ervoor gegeven om eerste kanditaat te zijn! En jij mag lekker blliven zoeken :(

pretador
13-11-2010, 16:50
ja wollah die mensen van haagwonen zijn echt corrupt volgensmij, want ik had ze3mek een huis gekregen van de week, en toen hebben ze mij geweigerd ze gingen de hele tijd zoeken in mijn papieren of ik iets fout had maar alles was goed en toen kwamen ze uiteindelijk met omdat ik 2 jaar ergens in een andere gemeente heb gewoont mag ik het huis niet, ik werd helemaal gek daarzo echt een stelletjes nazies. maar ik ga klacht indienen want dit kan niet. alle mensen aan wie ik dit heb verteld zeiden dat ze je daar niet om mogen weigeren. deze mensen weigeren vaker mensen af voor niks volgensmij zijn ze zwaar corrupt.

Cabalero
13-11-2010, 18:09
Predator geloof me ze hebben er geld voor gehad en als je nog meer je mond open doet tegen ze doen ze helemaal niks voor je.. :( ze doen t express ik reageer al 5 jaar!

Maroc_Tresure
13-11-2010, 18:59
Mensen lopen hier echt onzin uit te kramen. Als je 5 jaar ingeschreven staat moet er toch wat aan de hand zijn wil je geen woningen hebben toewegezen. De gemiddelde wachtlijst in de regio haaglanden is ongeveer 4 jaar. Mensen hebben soms speciale eisen waardoor ze soms langer moeten wachten op een woning denk bijvoorbeeld aan mensen die graag een eensgezinswoning willen midden in de schilderswijk terwijl die woningen schaars zijn. En het voorbeeld waarbij de woning is afgewezen moet je een aantal dingen weten, stond je als doorstromer of als starter op de woonpas, ben je doorstromer en je hebt je uitgeschreven dan ben je geen doorstromer meer en dan vervalt je oude inschrijfduur. Al met al worden de corporaties door een andere instantie in de gaten gehouden dus dat mensen zeggen dat ze corupt zijn wil ik dan bij deze van tafel gooien. En misschien moet je gewoon langs gaan bij het kantoor krijg je gelijk te horen waar het aan ligt. En waarom zoek je perse iemand van haagwonen? Woonnet-haaglanden is niet van haagwonen, het is een overkoepelende organisatie waar alle woningbouwverenigingen op zijn aangesloten wat behoort tot de sociale verhuurders haaglanden. wil je wat kwijt dan kan je dat het beste doen bij de svhgroep http://www.socialeverhuurdershaaglanden.nl

Cabalero
13-11-2010, 19:36
Maroc tresure Paar jaar geleden stond er op het nieuws dat die woon corporaties frauderen dmv geld aan te nemen en mensen zo op de lijst voor eerste kandidaat staan om een huis te bezichtegen! Ik geloofde ( net als jou! ) Dit ook niet k dacht onmogelijk! Maar ik heb vaak en veel mensen gesproken die letterlijk ook zo hebben gehandeld om voorang te verkrijgen! Wat voor bewijs wil je dan nog meer? En beter dat er nu instanties zijn die dat scherp in de gaten houden want het is oneerlijk en je hebt het maar te geloven, want het gebeurt zal ik je vertellen! Ik heb zo vaak contact opgenomen maar krijg nooit reactie terug! En kom op om me salaris zit ik niet verlegen en ik ben heus niet kieskeurig op zoek naar een huis! Ik hoef geen royale huis of whatever en ben starter! Dus waar t aan ligt mag Joost weten maar ik het is bewezen dat die instanties frauderen dus hou op met die praatjes van onzin! :)