Bekijk originele versie : verzoekje FISABILILLAH
Beste broeders en zusters,
Willen aub alle moslim broeders en zusters tijdens hun sallat dua voor mijn moeder doen dat ze zal genezen!
Djazakoum ALLAH ou gairan
MocrowGirlBella
25-08-2004, 20:12
Inshaallah ;)
miss_zina20
25-08-2004, 21:01
moge allah haar genezen incha allah en alle kracht geven om een gezond leven te lijden.....AMIN!!!!
Origineel gepost door miss_zina20
moge allah haar genezen incha allah en alle kracht geven om een gezond leven te lijden.....AMIN!!!!
Amien Incha Allah Jarabi.
maryam87
25-08-2004, 22:23
insha Allah ;)
DaNGeRouZLy
25-08-2004, 23:48
Moge Allah de ziekte van je moeder wegnemen en haar gezondheid schenken Amien
veel sterkte en Sabr gewenst Insha`allah
xXx Aminaatje
Origineel gepost door Islemia
Willen aub alle moslim broeders en zusters tijdens hun sallat dua voor mijn moeder doen dat ze zal genezen!
Inchallah word je moeder snel beter.
En ik zal inchallah ook een dua voor moeder doen
misSanae
25-08-2004, 23:57
Inshallah, wens je moeder heel veel sterkte toe, inshallah komt ze er weer snel bovenop, wens jou en je familie veel sbar en sterkte toe.
Secret_girl
26-08-2004, 12:32
insha allah alles is mektab maar als allah wil dat je moeder geneest dan zal ze ook genezen.
Mij moeder allah ie rahma is overleden aan een ziekte en de dua's hebben jammer genoeg niet geholpen. Nu doe ik dua's voor me ma zodat allah al haar zondes vergeeft insha allah.
babyvanbelisma
26-08-2004, 15:04
Insh'allah zal je moeder weer gezond worden, met Allah's hulp en genade, en Allah weet het beste!
Amin!
ikmaarhoor
26-08-2004, 15:39
Origineel gepost door Islemia
Insallah, Jarabi genees haar moeder en alle moslims op de wereld.
Sterkte meid en ik hoop dat je moeder weer beter wordt.
Inschallah,
Veel sterkte meid, en hoop dat je moeder snel geneest, amin
Groetjes,
M.
Djazakoum ALLAH ou gairan voor jullie dua't
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.