Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ----Iphone----

__Nada
15-09-2010, 22:57

Ik heb sinds kort een iphone en ik zit met wat vragen..ik hoop dat iemand mij snel kan helpen - Hoe betaal ik voor applicaties als ik geen creditcard bezit?? -Hoe kan ik het Pingen activeren? Is dat een app die ik moet downloaden? Alvast bedankt :kus:

Zitoen00
16-09-2010, 02:12
Ik heb sinds kort een iphone en ik zit met wat vragen..ik hoop dat iemand mij snel kan helpen - Hoe betaal ik voor applicaties als ik geen creditcard bezit?? -Hoe kan ik het Pingen activeren? Is dat een app die ik moet downloaden? Alvast bedankt :kus: je hoeft niet perse voor creditcard te kiezen meid!! kijk goed!!! je kan ook kiezen voor .clickandbuy en als je de account hebt aangemaakt dan kun je de app ping of watsapp downloaden om te kunnen pingen... verder raar ik je aan om in mijn topic"iPhonewereld" vragen te stellen.

TEDDYBEER25
16-09-2010, 11:44
kom pingen als je ingesteld hebt :o

__Nada
16-09-2010, 20:06
je hoeft niet perse voor creditcard te kiezen meid!! kijk goed!!! je kan ook kiezen voor .clickandbuy en als je de account hebt aangemaakt dan kun je de app ping of watsapp downloaden om te kunnen pingen... verder raar ik je aan om in mijn topic"iPhonewereld" vragen te stellen. Nee er zit geen clickand buy tussen...alleen creditcard, visa, mastercard en nog een korte naam weet nie meer uit mn hoofd..dat rijtje krijg ik alleen, meer niet. En voor de duidelijkheid ik wil echt apps kopen een account heb ik al..maar alleen omdat ik `geen` heb aangeklikt