Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie o wie herkent dit ook??

kabbouter
25-08-2004, 19:22

Dag dames, Nog even en dan ben ik getrouwd maar ik zit met een probleem, nu de bruiloft bijna nadert ben ik echt bang of ik wel de juiste beslissing heb genomen,alles maalt maar door me hoofd ik ga met koppijn naar bed en sta ermee op....wie herkent dit ook bij zicht zelf ??? ik wordt gewoon moe van mezelf :confused: IK hoop serieuse reactie's te ontvangen van jullie alvast bedankt... verward meisje..

kabbouter
25-08-2004, 20:44
Hoi Ik wou alleen effe zeggen dat veel vrouwen last hebben van een beetje angst voor ze trouwen. Het is waarschijnlijk heel normaal wat je nu voelt. Maar misschien moet je je afvragen waarom je nu een beetje bang bent. Als je dat kunt oplossen gaat alles wel weer zijn gangetje. Ik hoop dat je een leuke bruiloft zult hebben en als je toch het gevoel krijgt dat je fout bezig bent, het is nog niet te laat om van gedachte te veranderen. Nou als ik nu van gedachte verander dan barst de BOM.... Het is een lieve jongen aan hem ligt het echt niet,maar ik weet ook niet wat me bezield....kunnen meiden hier reageren die dit ook hebben mee gemaakt,je mag ook een pm sturen mha salama :zwaai:

imzouren21
25-08-2004, 21:36
dat heb ik ook ik ga in oktober trouwen insAllah maar ik weet niet wat ik heb het leek allemaal zo leuk maar nu het dicht bij komt ben ik bang geworden ik ga iedere dag piekerend naar bed met kan ik het wel loopt alles wel goed ik wil niet weg enz enz. ik ga rond 11:00 naar bed maar ik slaap pas op drie of vier uur. Ik denk zelf dat je bang bent voor het onbekende. Het is dus blijkbaar dat ik dat heb ik ben niet gek ofzo :-)

kabbouter
25-08-2004, 23:10
dag imezouren21, ben blij dat je hebt gereageert,als ik zoiets lees dan denk ik gelukkig ben niet de enige en dat het een beetje normaal lijkt te zijn al die angsten...maar ja eens moet je ouderlijke huis toch gaan verlaten en een eigen leventje en gezinnetje gaan stichten maar het liefts woon ik tot ik oud ben bij me ouders maar die kunnen ook niet altijd voor me leven jammer genoeg...maar incha allah komt alles goed we moeten op allah vertrouwen en we zullen incha allah de rust vinden.. mha salama :zwaai:

kabbouter
26-08-2004, 15:56

Zo te zien heeft niemand dit meegemaakt voor zijn huwelijk, dan zal het vast wel een beetje aan mij liggen :confused:

VirtualAngel
26-08-2004, 16:17
nadat ik wist dat ik ging trouwen..had ik precies tzelfde als jij.. ik wilde eigenlijk voor altijd bij mn ouders blijven.. ik was bang dat ik het nie aankon..wat betreft man en huishouden enzo...maar nu het dichterbij kom heb ik zoiets van: t komt vast goed.. ik vertrouw gewoon op Allah (swt) dan sla ik me er wel doorheen inshallah... maar het egt nie vreemd hoor...sommige meiden zijn heel zelfverzerkd en denken dat ze het allemaal wel lukt... en anderen zijn wat banger..dus tis vokomen normaal.. het komt goed inschallah... doe dua's en vraag Allah om jou bij te staan tijdens je huwelijk.. ik wens je een gezegend huwelijk!! Kus

kabbouter
26-08-2004, 17:38
VirtualAngel bedankt voor je reactie,ik probeer me verstand nou gewoon op 0 te zetten en alles komt goed incha allah ik wens jou ook een gezegende huwlijk incha allah... (k)

MasterTetouania
27-08-2004, 00:11
Hallo Kabouter, Ik had na mijn verloving precies hetzelfde. Zo van waar ben ik mee bezig, zometeen ben ik "iemands vrouw" een heel nieuw fam..zoveel verantwoordelijkheid. Ik heb het nou elhemdulah eenmaal goed bij mijn ouderlijk huis dus waar ik aan dacht was steeds: WAAR ben ik mee bezig?!?! Maar als je goed nadenkt waarom je in de eerste plaatst Ja hebt gezegd en dat je met de man gaat leven van wie je houdt en aan de leuke dingen die je allemaal te wachten staan, dan ga je weer normaal slapen ;) . Zo word je weer helemaal verliefd :Iluvu: Ik hoop dat ik dit gevoel blijf houden, want ik moet nog een paar maandjes voor de bruidloft kan beginnen :p Wat echt helpt om je angsten te verslaan is gewoon veel Dua doen en Allah om leiding en steun vragen. Het komt allemaal goed insallah. Ik wens jou en alle aankomende bruidjes een gezegend huwelijk toe. Salaam alaikoum :zwaai:

Mysticalia
27-08-2004, 08:07
Kaboutertje, het is heel normaal :o Sheitan heeft niet graag dat man en vrouw zich verbinden tot een huwelijk en zal van alles in je fluisteren zodat het huwelijk maar ontbonden zal worden.Allahou A3lam. Doe zoals de zusters al eerder hebben gezegd, doe veel dou3a en probeer het van je af te zetten. Het is een grote stap die je gaat zetten, want je wordt iemands vrouw, iemands schoondochter,iemands schoonzus en inshallah iemands moeder. :schok: tuurlijk ga je even slikken.. :D Maar het is normaal ;) Het is een sprong in het diepe. Zeg bismillah en ga er gewoon voor. :) :belgie:

misstomatisch
27-08-2004, 09:43
Nou, meid Maak je niet druk, het is echt heel normaal. Opeens denk je aan alles, :confused: Je toekomst, je man, je schoonfamilie, je broertjes en zusjes, JE OUDERS, JE MOERDER!, je slaapkamer, de leuke momenten die je thuis beleeft. :( ALLES MAALDE DOOR ME HOOFD. Ik werd er bijna gek van echt waar. :kwaad: Maar soms dacht ik Ahoethoe bilahie mina sjataan arziem. Het is het werk van Shjataan dat je zo denkt. Alles komt uiteindelijk goed. Ik ben inmiddels een half jaar getrouwd en geloof me, als je eenmaal getrouwd bent en gewend geraakt bent aan je Mannetje, Huisje etc dan wil je niet meer anders. Dus maak je niet druk (ook al doe je dat stiekem toch) ;) Groetjes miss