Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Cz Deurwaarder

Pagina's : [1] 2 3

sissyy
15-09-2010, 01:57

kunnen ze beslag leggen op je spullen??? wie weet dat??

Fifth
15-09-2010, 02:10
Lees even de wikipedia pagina erover door ... ik dacht dat ze niet aan je kleding en je meubels mogen zitten ( bedden , koelkast etc.)

sissyy
15-09-2010, 02:24
Lees even de wikipedia pagina erover door ... ik dacht dat ze niet aan je kleding en je meubels mogen zitten ( bedden , koelkast etc.) waar kan ik dat lezen? maar ze kunnen wel tv en laptop beslag leggen? en komen ze achter dat je auto hebt zoja gaan ze dat ook in beslag nemen??

moslima_z
15-09-2010, 02:28
In een ver gevorderd stadium kunnen ze beslag leggen op je bezittingen. Dit gaat echter via de rechtbank en je zal daar bericht over krijgen als ze beslag mogen leggen. Meestal is dat hun laatste middel, ze leggen eerder beslag op je inkomen.

cleopatrix
15-09-2010, 02:51

Ter info: http://www.deurwaarderspagina.nl/category/beslag/ Veel succes! Wassalam.

sissyy
15-09-2010, 02:51
In een ver gevorderd stadium kunnen ze beslag leggen op je bezittingen. Dit gaat echter via de rechtbank en je zal daar bericht over krijgen als ze beslag mogen leggen. Meestal is dat hun laatste middel, ze leggen eerder beslag op je inkomen. ze kunnen niet op me inkomen beslag leggen want er is al beslag op door cvz college van zorgverzeker. kunnen ze ook auto in beslag nemen? ik moet dan binnen kort me tv en laptop verstoppen de rest kunnen ze niks mee nemen meubels en koelkast enz

sissyy
15-09-2010, 02:54
joden zijn het zeg dat wel! had liever terug naar vgz maar dat gaat helaas niet als je wanbetaler bent :(

Riffia1987
15-09-2010, 02:54
Gwn betalen misschien een optie?

sissyy
15-09-2010, 02:55
Ter info: http://www.deurwaarderspagina.nl/category/beslag/ Veel succes! Wassalam. bedankt :goedzo:

sissyy
15-09-2010, 02:58
Gwn betalen misschien een optie? is een groot bedrag en termijnen kan ook niet omdat ik dan bijna niks overhou

moslima_z
15-09-2010, 02:59
ze kunnen niet op me inkomen beslag leggen want er is al beslag op door cvz college van zorgverzeker. kunnen ze ook auto in beslag nemen? ik moet dan binnen kort me tv en laptop verstoppen de rest kunnen ze niks mee nemen meubels en koelkast enz Ze kunnen alsnog een verzoek indienen bij de rechter en komen dan na cvz aan de beurt. Ze kunnen beslag leggen op al je bezittingen, dus ook je auto. pm me effe

sissyy
15-09-2010, 03:16
Ze kunnen alsnog een verzoek indienen bij de rechter en komen dan na cvz aan de beurt. Ze kunnen beslag leggen op al je bezittingen, dus ook je auto. pm me effe heb je pm verstuurd

sissyy
15-09-2010, 03:17
gewoon een regeling treffen, 50 euro per maand of zo als ik cz 50 e per maand betaal dan moet ik nog 105 plus 31,55 betalen en dan nog de vaste lasten dat red ik niet. ik leef van de bijstan uitkering

cleopatrix
15-09-2010, 03:19
bedankt :goedzo: l Graag gedaan sis! Wens je veel sterkte en succes toe om alles goed geregeld te krijgen! By the way er kan ook beslag gelegd worden op je auto helaas. Op die link vind je daar ook info over en wat er allemaal onder roerende zaken valt die onder een beslag kunnen vallen.Tevens info over executieverkoop mocht er niet aan de betalingsverplichtingen naleving plaatsvinden binnen een specifiek vastgestelde betalingstermijn.

sissyy
15-09-2010, 03:42

l Graag gedaan sis! Wens je veel sterkte en succes toe om alles goed geregeld te krijgen! By the way er kan ook beslag gelegd worden op je auto helaas. Op die link vind je daar ook info over en wat er allemaal onder roerende zaken valt die onder een beslag kunnen vallen.Tevens info over executieverkoop mocht er niet aan de betalingsverplichtingen naleving plaatsvinden binnen een specifiek vastgestelde betalingstermijn. dank je wel lieverd!! ik kan me auto even op iemand anders naam zetten maar degene heeft al een auto kan dat dan? want ze komen maar 1 x als het goed.

Pagina's : [1] 2 3