Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zouje doen als...........

Pagina's : [1] 2 3

sihemB
17-12-2002, 00:54

Stel je voor je loopt met je moeder in de supermarkt aldi bv en je moeder ziet er netjes uit (alles bedekt) hoofddoekje op....en opeens hoor je achter je gefluister "kijk die vieze stink allochtoon laat ze toch teruggaan naar hun eigen land, het is al overbevolkt in nederland" Hoe zou je hierop reageren??? :rolleyes: sihemB :zwaai:

Nounousa
17-12-2002, 00:57
ik zou beter moeten weten..:( wajjooww maar ik zou omdraaien en uithalen, en dan maakt het me echt niet uit wie er voor me staat, je mag mij gerust beledigen maar NIET MIJN MOEDER!!!

sihemB
17-12-2002, 00:58
Origineel gepost door verwijderd dan is het weer hoogst tijd om een schietpartij te veroorzaken haha ja jij wel......nee maar seri wat zou je nou echt doen...... :rolleyes: sihemB :zwaai:

femme_ahrilla
17-12-2002, 01:00
huh?... bij onze aldi komen er nooit fromage-people hoor:lol:

Nounousa
17-12-2002, 01:01

Origineel gepost door sihemB haha ja jij wel......nee maar seri wat zou je nou echt doen...... :rolleyes: sihemB :zwaai: ik meen het ook serieus, mijn moeder is mij ALLES :verliefd:

sihemB
17-12-2002, 01:09
Origineel gepost door verwijderd wollah 1 ding kan ik je verzekeren minimaal gaan ze richting ziekenhuis hahahah hoort ook zo het is je moeder...heb het vandaag meegemaakt...mijn moeder deed boodschappen in de auto en wou gaan starten dus vergeet ze haar kar terug te brengen...mijn moeder heel gauw rennen om die kar terug te brengen..en botst ze perongeluk tegen zo een wijf aan....en dat wijf die zij "kijk godverdomme uit, ik weet niet hoe je je gedraagt in je eigen land, maar zo doen we hier niet...." Mijn moeder zij tegen haar wat ik in mijn eigen land doe zijn mijn zaken en wat ik hier doe zijn ook mijn zaken....dus uit de weg...en dat wijf zij nee ik ga niet uit de weg voordat je je ecxusses aan biedt mijn moeder zij ik geef je tot 3 tellen enik ram die kar door je kop...ik stapte uit en vroeg wat er aan de hand was en dat wijf zij deze stuk onbeschoft hier (ze wist niet dat het mijn moeder was) doet heel erg eigenwijs....ik pakte die kar en boeeeeeeeeeeeeem ik ruimde haar gelijk uit de weg....toen begon ze te schreeuwen van ga terug naar je eigen land jullie stuk stront en toen werd ik boos ik pakte een pak yoghurt uit de auto en heb die kei hard tegen haar hoofd gegooit en zo heb ik haar op de grond laten liggen...en we reden weg...maar mijn moeder was boos soooooooo niet normaal schreeuwen dat ze deed in de auto ze woume bijna kicken...... sihemB :zwaai:

MarocStar
17-12-2002, 01:10
Origineel gepost door verwijderd wollah 1 ding kan ik je verzekeren minimaal gaan ze richting ziekenhuis Bij mij ook, maar dan wel met de nadruk op MINiMAAL

MarocStar
17-12-2002, 01:12
Origineel gepost door sihemB hahahah hoort ook zo het is je moeder...heb het vandaag meegemaakt...mijn moeder deed boodschappen in de auto en wou gaan starten dus vergeet ze haar kar terug te brengen...mijn moeder heel gauw rennen om die kar terug te brengen..en botst ze perongeluk tegen zo een wijf aan....en dat wijf die zij "kijk godverdomme uit, ik weet niet hoe je je gedraagt in je eigen land, maar zo doen we hier niet...." Mijn moeder zij tegen haar wat ik in mijn eigen land doe zijn mijn zaken en wat ik hier doe zijn ook mijn zaken....dus uit de weg...en dat wijf zij nee ik ga niet uit de weg voordat je je ecxusses aan biedt mijn moeder zij ik geef je tot 3 tellen enik ram die kar door je kop...ik stapte uit en vroeg wat er aan de hand was en dat wijf zij deze stuk onbeschoft hier (ze wist niet dat het mijn moeder was) doet heel erg eigenwijs....ik pakte die kar en boeeeeeeeeeeeeem ik ruimde haar gelijk uit de weg....toen begon ze te schreeuwen van ga terug naar je eigen land jullie stuk stront en toen werd ik boos ik pakte een pak yoghurt uit de auto en heb die kei hard tegen haar hoofd gegooit en zo heb ik haar op de grond laten liggen...en we reden weg...maar mijn moeder was boos soooooooo niet normaal schreeuwen dat ze deed in de auto ze woume bijna kicken...... sihemB :zwaai: Volgende keer als je haar tegen komt een meloen aub tegen haar hoofd gooien.

sihemB
17-12-2002, 01:13
Origineel gepost door ********* Volgende keer als je haar tegen komt een meloen aub tegen haar hoofd gooien. ewa ja mijn moeder had net geen meloen gekocht...yoghurt was het eerste wat ik te pakken kon krijgen ja eerst koekjes maar dat vond ik zonde....... :p sihemB :D

MarocStar
17-12-2002, 01:14
Origineel gepost door sihemB ewa ja mijn moeder had net geen meloen gekocht...yoghurt was het eerste wat ik te pakken kon krijgen ja eerst koekjes maar dat vond ik zonde....... :p sihemB :D :D

AdamX
17-12-2002, 01:22
dan zou ik zeggen vol=vol Racisten NEE NEE NEE neem je moeder Mee

tatouzient
17-12-2002, 02:37
Origineel gepost door AdamX dan zou ik zeggen vol=vol Racisten NEE NEE NEE neem je moeder Mee :rolleyes:

AdamX
17-12-2002, 02:39
Origineel gepost door tatouzient :rolleyes: niet zo eng kijken jij :P iwa tatouzient, mlih scha ma? inayi manis schem zi ait touzien, yak math familiya ino :)

tatouzient
17-12-2002, 02:46
Origineel gepost door AdamX niet zo eng kijken jij :P iwa tatouzient, mlih scha ma? inayi manis schem zi ait touzien, yak math familiya ino :) ewa ik kijk ni eng, kheb gewoon slaap en mn ogen beginnen zo wa raar te doen :p wah nech zi bni touzien, rasek ma? zigetani nechien familia nich? bisous xxx

AdamX
17-12-2002, 02:53

Origineel gepost door tatouzient ewa ik kijk ni eng, kheb gewoon slaap en mn ogen beginnen zo wa raar te doen :p wah nech zi bni touzien, rasek ma? zigetani nechien familia nich? bisous xxx wah ranesch al asel ino zi bni touzien, mascha gerkeg thi imzouren(alhoceima) sraam i3izen zisa zi Amsterdam gha antwerpen :) p.s. heb veel familie in antwerpen, 50& hoor jij erbij :P

Pagina's : [1] 2 3