Bekijk volle/desktop versie : Die pil maakt mij echt kapot!



Pagina's : [1] 2 3

13-09-2010, 15:21
Ik heb gemerkt dat ik heel erg ben veranderd wat betreft mijn emotie!
Ik ben zowiezo snel op mijn teentjes getrapt, maar sinds ik de pil slikt is het echt te erg! Ik word overal boos om, ik vind alles fout en verkeerd.. etc!
Ik heb namelijk tijdens het einde van de strip last van enorme schreeuw-buien en vervolgens moet ik huilen!


IK gebruik de 2e versie van Microgynon.

Ik zit eraan te denken om een spiraal te nemen.

13-09-2010, 15:23


pil maakt depressief. Heb hetzelfde gehad. Probeer een lichtere pil zou ik zeggen.

13-09-2010, 15:23
Ik hoor zo links en rechts alleen maar slechte verhalen over die Microgynon.

13-09-2010, 15:24

Citaat door Toeta-Froeta:
Ik heb gemerkt dat ik heel erg ben veranderd wat betreft mijn emotie!
Ik ben zowiezo snel op mijn teentjes getrapt, maar sinds ik de pil slikt is het echt te erg! Ik word overal boos om, ik vind alles fout en verkeerd.. etc!
Ik heb namelijk tijdens het einde van de strip last van enorme schreeuw-buien en vervolgens moet ik huilen!


IK gebruik de 2e versie van Microgynon.

Ik zit eraan te denken om een spiraal te nemen.



Meid, ga naar je huisarts en vraag om de echte Microgynon!!!!
Deze tweede versie is een goedkope variant.

Deze schijven de artsen voor in overleg met de apothekers.
De apothekers krijgen de hoge vergoedingen terwijl ze een goedkope variant aan jou geven

13-09-2010, 15:25



Citaat door Ayah009:
pil maakt depressief. Heb hetzelfde gehad. Probeer een lichtere pil zou ik zeggen.



O mijn god! Ik herken mezelf helemaal niet joh! We hebben het bijgehouden mijn man en ik! Elke einde van de strip flip ik helemaal!
Echt heel erg totdat mijn schouders en rug helemaal gespannen zijn en aanvoelen als elastiek!

Die ik heb is 1 van de ligtste.

13-09-2010, 15:28

Citaat door Toeta-Froeta:
O mijn god! Ik herken mezelf helemaal niet joh! We hebben het bijgehouden mijn man en ik! Elke einde van de strip flip ik helemaal!
Echt heel erg totdat mijn schouders en rug helemaal gespannen zijn en aanvoelen als elastiek!

Die ik heb is 1 van de ligtste.



ja ken ik allemaal Wollah. Ik had identiek hetzelfde. Ik slik nu geen pil meer en tel gewoon mijn cyclus en hou gewoon bij wanneer ik vruchtbaar ben. Doe het nu al vier maanden en het lukt mij aardig niet zwanger te zijn.

Subhanelah ik ben mijzelf gewoon weer. Ima eerst was ik een syco. Echt.

13-09-2010, 15:34
ik had juist voor de pil die buien, ik kreeg toen de diana35 voorgeschreven. Mijn arts vertelde dat je buien na het slikken van deze pil normaal worden, en ik moet zeggen dat ik inderdaad geen woede-aanvallen meer kreeg maar wel eetaanvallen en dus bijna 15 kilo aangekomen.
En mijn puistje waren helemaal verdwenen.

13-09-2010, 15:38
Oh my god, ik heb dit dus en slik niet eens de pil. Heb het meestal rond mijn periode dat ik emotioneel chaga en niemand kan luchten.. Dus als ik aan de pil ga beginnen zal het dan alleen maar verergeren?:jammer:

13-09-2010, 15:40
ik ben al 3 weken ongesteld door die fucking pil!!!!

ik ben wel kapot moe...komt dat door de pil? zuchhttttttttt

13-09-2010, 15:46
ze zeggen dat Diana 35 of jasmina minder bijwerkening hebt en wat lichter zijn. Hoor altijd positieve dingen over deze 2 dus mss is dat een optie

13-09-2010, 15:49

Citaat door berbergirl21:
ze zeggen dat Diana 35 of jasmina minder bijwerkening hebt en wat lichter zijn. Hoor altijd positieve dingen over deze 2 dus mss is dat een optie




Ik hoor juist vaak dat diana 35 een van de zwaardere pillen is en volgens mij krijg je die niet zo snel voorgeschreven

13-09-2010, 15:50



deze gebruik ik pas

13-09-2010, 15:52



Citaat door maroc_1987:
Ik hoor juist vaak dat diana 35 een van de zwaardere pillen is en volgens mij krijg je die niet zo snel voorgeschreven



Ik kreeg het gelijk voorgeschreven, ik vertelde dat ik last had van puistjes en van stemmingswisselingen. Het werkt er wel goed tegen.

Enige nadeel is vreetaanvallen helaas.

13-09-2010, 15:55

Citaat door Volwassenmeid:
Ik kreeg het gelijk voorgeschreven, ik vertelde dat ik last had van puistjes en van stemmingswisselingen. Het werkt er wel goed tegen.

Enige nadeel is vreetaanvallen helaas.



Ja precies. Je krijgt het vooral voorgeschreven als je last hebt van acne.
Ja last van vreetaanvallen krijg je denk ik van elke pil. Ik was gelijk 4 kilo aangekomen nadat ik getrouwd was. Ik gebruik zelf Ethinylestradiol dit is op zich wel een lichte pil. Niet veel bijwerkingen

13-09-2010, 16:04

Citaat door maroc_1987:
Ik hoor juist vaak dat diana 35 een van de zwaardere pillen is en volgens mij krijg je die niet zo snel voorgeschreven

ik kreeg die pil vanwege haaruitval je kan het ook voor acnee gebruiken het nadeel van die pil is en zware pil en geeft overgewicht

Pagina's : [1] 2 3