Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vreeeeeeeeeeeeeeeemd

Pagina's : [1] 2

Tnawie
17-12-2002, 00:01

waarom zit iedereen te staren en niemand reageerd op topics :confused: zitten jullie op mij te wachten of zo :confused: mesterio zou zeggeh hmmmmmmmmmmmmmm vreemd wezentjes :D

MAROCGIRRLLY
17-12-2002, 00:02
Origineel gepost door Tnawie waarom zit iedereen te staren en niemand reageerd op topics :confused: zitten jullie op mij te wachten of zo :confused: mesterio zou zeggeh hmmmmmmmmmmmmmm vreemd wezentjes :D nu je het zegt;ja :zwaai:

Tnawie
17-12-2002, 00:05
Origineel gepost door MAROCGIRRLLY nu je het zegt;ja :zwaai: meestal wacht ik tot ik ergens beweging zie.... :D maar dit keer duurde t te lang voor er iemand reageerde :D iemand moet de eerste stap maken :D

Tnawie
17-12-2002, 00:06
Origineel gepost door femme_ahrilla huh? huh :confused: heb je nix beters te melden :D is de wijze oma uitgesproken :D en heeft ze plaats gemaakt voor t klein kind op je ondertekening :D

MAROCGIRRLLY
17-12-2002, 00:10

Origineel gepost door Tnawie huh :confused: heb je nix beters te melden :D is de wijze oma uitgesproken :D en heeft ze plaats gemaakt voor t klein kind op je ondertekening :D WHAHAHA JIJ BENT WEL HARD HOOR!!!! :zweep:

femme_ahrilla
17-12-2002, 00:16
Origineel gepost door Tnawie huh :confused: heb je nix beters te melden :D is de wijze oma uitgesproken :D en heeft ze plaats gemaakt voor t klein kind op je ondertekening :D hahaha, ja het kleine meisje domineert weer :lol: WHAHAHA JIJ BENT WEL HARD HOOR!!!!>marocgirrlly> lieverd, ik heb wat tegen je piercings, maar niet tegen jou hoor, dus aan mij hoef je verder echt geen hekel te hebben hoor! :zwaai:

Tnawie
17-12-2002, 00:18
Origineel gepost door MAROCGIRRLLY WHAHAHA JIJ BENT WEL HARD HOOR!!!! :zweep: ik ben gewoon gefrustreerd :kwaad: en ik wil iets tuk maken.. omdat ik geen heel spullen meer heb in mn kamer om stuk te maken, uit ik hier mn frustraties.. mag ik jou stuk maken :p please :p

Tnawie
17-12-2002, 00:20
Origineel gepost door femme_ahrilla hahaha, ja het kleine meisje domineert weer :lol: WHAHAHA JIJ BENT WEL HARD HOOR!!!!>marocgirrlly> lieverd, ik heb wat tegen je piercings, maar niet tegen jou hoor, dus aan mij hoef je verder echt geen hekel te hebben hoor! :zwaai: ik heb t gevoel, dat t kleine meisje de hele tijd al domineert :stout:

femme_ahrilla
17-12-2002, 00:23
Origineel gepost door Tnawie ik heb t gevoel, dat t kleine meisje de hele tijd al domineert :stout: uuh... :D

House
17-12-2002, 00:25
Hmmm de verveling slaat weer toe yek a tnawie amzjan?

femme_ahrilla
17-12-2002, 00:27
Origineel gepost door House Hmmm de verveling slaat weer toe yek a tnawie amzjan? toevallig, house ook aanwezig?

House
17-12-2002, 00:29
Origineel gepost door femme_ahrilla toevallig, house ook aanwezig? Ja ik dacht ik ga tnawie effe gezelschap houden, maar ja nu ik jou toch zie wil ik effe zeggen IK HEB GEEN HEKEL AAN JOU AHRILLA :D

Tnawie
17-12-2002, 00:32
Origineel gepost door House Hmmm de verveling slaat weer toe yek a tnawie amzjan? he house, mag ik jou afbreken? please :D kan ik mn frustraties kwijt raken :D awr toegoet, ashkoe snar yan lm3alim, die jou weer kan op bouwen, gratis en voor nix...als ik jou maar kan afbreken :D

Tnawie
17-12-2002, 00:33
Origineel gepost door femme_ahrilla uuh... :D bleh.. brrr... ngrrrr... :D

House
17-12-2002, 00:34

Origineel gepost door Tnawie he house, mag ik jou afbreken? please :D kan ik mn frustraties kwijt raken :D awr toegoet, ashkoe snar yan lm3alim, die jou weer kan op bouwen, gratis en voor nix...als ik jou maar kan afbreken :D Op 1 voorwaarde nadat die lm3alim mij heeft op gebouwd, ik jou dan ook mag afbreken? oke :D

Pagina's : [1] 2