Bekijk originele versie : Revive!
Origineel gepost door FIGHAR
Wat nou PARTCHI?!?!?!?!?!
Het ging EN gaat om _2_1_2_!!!!
Wat is dit nou voor ONZIN?
Reactie van Heiba:
:moe:
Zelfde verhaal.
Het is helemaal niet hetzelfde verhaal!!!!
Er is een account gebanned om een bepaalde reden en de klachten waar jij het over hebt gaan om een andere account, dus!!!!
Waarom ga je er eigenlijk vanuit dat ik partchi moet zijn?!/ Dacht je nou slim te kunnen zijn door wat ips te vergelijken??!?? Bestaat hieruit je banbeleid?!! UIt veronderstellingen en onnozele aannames... Get over your mistakes heiba.
[i]Origineel gepost door amitaf84
Fighar is Partchi..
Dat is overduidelijk..
Waarom hou jij je gewoon niet bezig met je kk-keuken??? !!!
Jij zit maar wat te roepen en dat moet vanzelf kloppen ofzo?!
Ik wordt kotsmissellijk van hypocriete belerende moslima's als jij...
Kotsen kotsen kotsen, maar ja INCHALLAH ben je weer!!! een zonde rijker door je DHANN!!
Origineel gepost door Heiba
Deze man heeft het eens gepresteerd om met meer dan 3 verschillende nicknames op 1 thread te posten. :moe:
Volgens mij moet je echter wat betere info opdoen hoor Heibna....
Check good:
(....) voor het feit dat ik aannam dat jij het was die mijn nicknaam heeft geregistreerd op de andere site. Aan de andere kant was het ook wel logisch, daar **** zich voor deed als jij.
Die hele vertoning van Moderator is onzinnig te noemen. Hij beschuldigde mij ervan bepaalde kwalijke teksten te produceren..... MAAAAAAAR dat was ik helemaal niet!!!!!!!!!1
Al die bans zijn onterecht. JAWEL ALLEMAAL
Was het eerst SocialSkilled die mij onterecht bande + ip-bande nu zijn jij en Moderator zo slecht geweest om jullie kunstjes te verwezenlijken!!!
Maar goed, dat zal ik zelf nog wel bevechten met R. Nu gaat het om 212. De waarschuwing is terecht en ban NIET!!!
KLAAR.
Ik hoef geen excuses meer van lieden die hun fouten niet kunnen toe geven!!!! CIAO.
Heiba
:nerd: Goed idee!
Wat een vreemde manier om je 2000ste post te zetten... :wat?!:
Neem een pilletje en ga weer in je gewatteerde isoleercel zitten zou ik zeggen.
Frusti.
Socialskilled is al maaaaaaanden geen moderator meer, dus ga er maar van uit dat hij je niet gebannen kan hebben, en al zeker niet IP-gebannen.
Jij hebt je te gedragen, als ik je een ban geef, dan krijg je deze niet voor niets. Je nickname krijg je zeer zeker niet op deze manier terug, ik hou er niet van op zo'n manier benaderd te worden.
Origineel gepost door Peej
Neem een pilletje en ga weer in je gewatteerde isoleercel zitten zou ik zeggen.
Pilletje in je reet racistische Pig!
Je lichaam is zo pervers dat jouw codicil de behoeftigen zou afschrikken..
Dit bedoel ik.
Frusti.
Socialskilled is al maaaaaaanden geen moderator meer, dus ga er maar van uit dat hij je niet gebannen kan hebben, en al zeker niet IP-gebannen.
Jij hebt je te gedragen, als ik je een ban geef, dan krijg je deze niet voor niets. Je nickname krijg je zeer zeker niet op deze manier terug, ik hou er niet van op zo'n manier benaderd te worden.
Wat nou Frusti? Tuttifrutti-hoofd!!
Waar is je beleefdheid en moraal nu gebleven he?!?!?!
Daar had ik het ook over nerdin.. Kon je niet memoriseren dat het ging om de periode vlak na de aardbeving....
Die heeft toen nixxin ONTERECHT gebanned en daarna een ipban gezet die tevens bepaalde leden de toegang belemmerde!!!!
Maar ja, jij denkt dat het alleen maar gaat om 212. Jij hoeft inderdaad niet meer te denken dan het geval van 212, maar dan moet je niet onzinverhalen verkopen..
Niet voor niets. Dat is juist de hele issue, de ban was ook voor niks!!!! Zoals jij er niet van houdt zo hou ik er niet van wanneer mensen hun fouten niet toegeven... het gaat bij mij om het principe en niet om een account!!!!
Dus hou je afzijdig van zaken die jouw geheugen niet meer kan terug kan halen en wees eerlijk en begin te werken aan een rectificatie,..
(we kennen het scenario al. je doet eerst pogingen om enigzins je ongelijk te verbergen maar wanneer deze niet lukken kies je andere wegen, ik verzoek je om duidelijk en correct te wezen. CIAO)
Dit bedoel ik.
Hij heeft er niets mee te maken, dus het was een normale reactie van mijn kant!
Daarbij, wat is er eigenlijk mis aan?!!!?!?
Of behoort Peej ook al tot je vriendenclub??!?!?
Ja, moet ik in dat geval mijn excuses aanbieden aan hem?!?!?!
Voor de formaliteiten.
Geen sprake van.
Ik ga niets rectificeren waar ik geen schuld aan heb, en al helemaal niet voor iemand die zulke dingen roept:
Jij hebt wat te rectificeren meneertje, en daar mee uit.
En nu heb ik de komende uren wat beters te doen, dan mij bezig te houden met 't forum.
:zwaai: Tot vanavond!
Geen sprake van.
Ik ga niets rectificeren waar ik geen schuld aan heb, en al helemaal niet voor iemand die zulke dingen roept:
Jij hebt wat te rectificeren meneertje, en daar mee uit.
En nu heb ik de komende uren wat beters te doen, dan mij bezig te houden met 't forum.
:zwaai: Tot vanavond!
Kijk maar wat de racist hier zegt:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=345043
Je zegt dat ik moet rectificeren.... Ik heb helemaal niets te rectificeren dame!!!! Zolang racisten hier ongestoord verder kunnen gaan met hun jaloezie, blijf ik tegenstand bieden en soms moet dat op een verpletterende manier...
Succes, je bent voorbij de 2000.
Kijk maar wat de racist hier zegt:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=345043
Je zegt dat ik moet rectificeren.... Ik heb helemaal niets te rectificeren dame!!!! Zolang racisten hier ongestoord verder kunnen gaan met hun jaloezie, blijf ik tegenstand bieden en soms moet dat op een verpletterende manier...
Succes, je bent voorbij de 2000.
Dit maakt nog niet dat jij je ongestraft oeverloos kan misdragen. Het is niet mijn verantwoordelijkheid wat anderen zegt, ik kan pas ingrijpen als het kwaad al is geschied.
Ik heb op geen enkele manier het idee dat jij hebt geleerd van jouw fouten. Ban blijft zolang lekker staan.
Dit maakt nog niet dat jij je ongestraft oeverloos kan misdragen. Het is niet mijn verantwoordelijkheid wat anderen zegt, ik kan pas ingrijpen als het kwaad al is geschied.
Ik heb op geen enkele manier het idee dat jij hebt geleerd van jouw fouten. Ban blijft zolang lekker staan.
Er is een verschil tussen misdragen en oeverloos misdragen, aan dit laatste heb ik me niet schuldig gemaakt. Ik heb verder nergens gessugereerd dat jij in de toekomst kunt kijken, wat trouwens geen mens kan!!!
Hoe moet ik nou leren van mijn fouten als er geen zijn?!?!?!?
Ban mag ook lekker blijven staan, dat is geen probleem hoor.... Het is evenmin mijn verantwoordelijkheid wat anderen zeggen, maar ik bespeur hier en daar enige niet-onpartijdigheid. Geef alleen toe dat tot nu toe je beschuldigingen niet berust zijn op waarheden.... Net zoals jij homo's als vrienden hebt heb ik ½-bloeden om me heen, denk je dat zij er geen problemen mee zouden hebben mocht ik echt discriminerend hebben geuit??!?! Laten we het simpel houden: waarschuwing was terecht en ban niet. Je hoeft verder niets te doen behalve instemmen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.