Bekijk originele versie : ik hou van je
mimi_tangaouia
16-12-2002, 23:53
wanneer is de tijd rijp dat je kan zeggen ik hou van je
Nounousa
16-12-2002, 23:56
tegen je echtgenoot
Toufik19
16-12-2002, 23:58
Origineel gepost door mimi_tangaouia
wanneer is de tijd rijp dat je kan zeggen ik hou van je
van zodra je zeker weet dat jullie gaan trouwen.
Nounousa
16-12-2002, 23:58
Origineel gepost door Ali_L
Als je net iemand ontmoet....
Je kan er namelijk maar beter vroeg mee beginnen, want voor je het weet is het te laat..
En natuurlijk heb je dat dan al gehad, en hoef je het nooooit meer te zeggen (???????)
Zoiets in iedergeval
jah vast
femme_ahrilla
16-12-2002, 23:59
als je dat echt voelt dan moet je dat zeggen vind ik
Nounousa
17-12-2002, 00:00
Origineel gepost door Toufik19
van zodra je zeker weet dat jullie gaan trouwen.
wanneer weet je zeker dat je gaat trouwen??
inshallah is nog steeds het woord hoor
en zeker weet je het nooit
pas als je echt getrouwd BENT!!!
mimi_tangaouia
17-12-2002, 00:02
ok
iedereen andere mening
wanneer je het kan uitspreken.. :confused:
Nounousa
17-12-2002, 00:07
oke dat daar eerder van mij moet je maar even niet lezen...
Wanneer je dat kan zeggen is wanneer, het zo echt voor je is dat iedere andere meisje of jongen niets meer dan lucht voor je is... Dat wanneer je welke aanbod ook toegeschoven krijgt, je zo erg moet denken aan die persoon, dat je het zwart voor je ogen krijgt.. dit dames en heren is het moment waarop je tegen die persoon DAT kan zeggen.....
en vind jij ook datr je zo'n moment kan hebben met zomaar een of ander vriendje of vriendinnetje??
bestaat zulke liefde wel???
mimi_tangaouia
17-12-2002, 00:07
oke dat daar eerder van mij moet je maar even niet lezen...
Wanneer je dat kan zeggen is wanneer, het zo echt voor je is dat iedere andere meisje of jongen niets meer dan lucht voor je is... Dat wanneer je welke aanbod ook toegeschoven krijgt, je zo erg moet denken aan die persoon, dat je het zwart voor je ogen krijgt.. dit dames en heren is het moment waarop je tegen die persoon DAT kan zeggen.....
ok dit is watduidelijker
Nounousa
17-12-2002, 00:12
Origineel gepost door Tnawie
nooit....
Heell eerlijk gezegd komt dit dichter voor mij bij de realiteit, dan dat ik het tegen een UHUMMMM (zehma dan is het ook echte liefde he) vriendje ga zeggen....
Origineel gepost door Hindje
Heell eerlijk gezegd komt dit dichter voor mij bij de realiteit, dan dat ik het tegen een UHUMMMM (zehma dan is het ook echte liefde he) vriendje ga zeggen....
als het erop aankomt kiest iedereen voor zichzelf...de mens is een egoist..
we zijn zo egoistische dat we van anderen gaan houden om ons niet alleen te voelen..
op de dag des oordeels als je moeder naar jou toekomt en jou vraagt mag ik een paar hassanaats van je?
nee dat is wat je gaat zeggen tegen je moeder, tegen wie je hele leven lang 'gemeend' ik hou van had gezegd :D
Nounousa
17-12-2002, 00:45
Origineel gepost door Tnawie
als het erop aankomt kiest iedereen voor zichzelf...de mens is een egoist..
we zijn zo egoistische dat we van anderen gaan houden om ons niet alleen te voelen..
op de dag des oordeels als je moeder naar jou toekomt en jou vraagt mag ik een paar hassanaats van je?
nee dat is wat je gaat zeggen tegen je moeder, tegen wie je hele leven lang 'gemeend' ik hou van had gezegd :D
Mijn moeder is de belangrijkste persoon in me leven, en dat besef ik elke dag steeds meer...
inshallah zal dit iet gebeuren... :(
e
Origineel gepost door Hindje
Mijn moeder is de belangrijkste persoon in me leven, en dat besef ik elke dag steeds meer...
inshallah zal dit iet gebeuren... :(
lieverd niemand zal ja zeggen :(
t staat in de koraan :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.