Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel kost de bedevaart naar Mekka.

33875
11-09-2010, 18:24

Hoeveel kost dat nou per persoon ? Iemand een schatting ongeveer? :hadj:

33875
11-09-2010, 18:37
Niemand een familielid die gaat?

cleopatrix
11-09-2010, 18:52
Ter info: prijzen verschillen per reisorganisatie en je eigen wensen uiteraard, hier krijg je een idee over de gangbare prijzen voor de Hadj 2010: http://www.gazelle-travel.com/nl/category/hadj-pakketen/ wassalam.

kzroosje
11-09-2010, 18:58
Hoeveel kost dat nou per persoon ? Iemand een schatting ongeveer? :hadj: Mijn zus en haar man hebben 7000 euro betaald ook met twee kinderen. en dit is van twee jaar geleden prijzen stijgen jaarlijks.

Muslim_NL
11-09-2010, 23:22

Ter info: prijzen verschillen per reisorganisatie en je eigen wensen uiteraard, hier krijg je een idee over de gangbare prijzen voor de Hadj 2010: http://www.gazelle-travel.com/nl/category/hadj-pakketen/ wassalam. Ik vind dat eigenlijk heel goedkoop. Is die organisatie betrouwbaar, en wat is het exacte verschil tussen de paketten??????? Iets andere data, maar voor de rest?

cleopatrix
11-09-2010, 23:35
Ik vind dat eigenlijk heel goedkoop. Is die organisatie betrouwbaar, en wat is het exacte verschil tussen de paketten??????? Iets andere data, maar voor de rest? Het verschil zit in de gebruikte accomodatie in de verschillende pakketten in Medina en de gebruikte tenten.Alleen de budjet Hadj is korter van reisduur. Ik ken deze reisorganisatie niet persoonlijk, helaas. Dus kan ik niets zeggen ter aanbeveling. Wellicht iemand anders wel. Of je kan ze eens bellen voor nog meer info of nog beter bij ze langs gaan voor een eigen indicatie om tot een oordeel te kunnen komen over deze reisorganisatie. Ik heb de site overigens alleen als indicatie voor de gehanteerde Hadj prijzen geplaatst.

DawaaLive
11-09-2010, 23:37
Exemple: zie http://mekka-reizen.com/pagina-hadj-2010-2.htm

Muslim_NL
11-09-2010, 23:51
Het verschil zit in de gebruikte accomodatie in de verschillende pakketten in Medina en de gebruikte tenten.Alleen de budjet Hadj is korter van reisduur. Ik ken deze reisorganisatie niet persoonlijk, helaas. Dus kan ik niets zeggen ter aanbeveling. Wellicht iemand anders wel. Of je kan ze eens bellen voor nog meer info of nog beter bij ze langs gaan voor een eigen indicatie om tot een oordeel te kunnen komen over deze reisorganisatie. Ik heb de site overigens alleen als indicatie voor de gehanteerde Hadj prijzen geplaatst. Ik vind die prijzen dus niet representatief zoals eerder gezegd, maar dank je wel :-).

cleopatrix
12-09-2010, 00:00
Ik vind die prijzen dus niet representatief zoals eerder gezegd, maar dank je wel :-). Graag gedaan hoor! TS wilde een indicatie voor de Hadj van 2010 dus zodoende. Het is voor een ieder weer anders wat deze of gene te besteden heeft om toch op bedevaart te kunnen gaan. Ghair insha `Allah.Hopelijk vind je een goed en betrouwbare reisorganisatie!:goedzo:

Muslim_NL
12-09-2010, 14:09
Je hebt pakketten en je hebt pakketten :) Wat zit er in het ene en wat zit er in de ander?

al-9owwah
16-09-2010, 19:21
Mijn zus en haar man hebben 7000 euro betaald ook met twee kinderen. en dit is van twee jaar geleden prijzen stijgen jaarlijks. 7000 euro de bedevaart naar mekka? Dat geloof ik niet.

kzroosje
16-09-2010, 20:15
7000 euro de bedevaart naar mekka? Dat geloof ik niet. Jawel dat hebben ze echt betaald het gaat wel om twee volwassenen en twee kinderen.