Bekijk originele versie : al 8 jaar getrouwd en al die tijd ook een vriend.
soukena25
24-08-2004, 20:52
hallo allemaal,dit is iets wat ik van me vriendin moest op schrijven.
ze zit in een heel moeilijk situatie en weet niet wat ze moet doen.
Ze is al 8 jaar getrouwd,voordat ze trouwde had ze een relatie met een andere jongen waar ze stapel gek op was en andersom.
Helaas mocht ze daar uit eindelijk niet mee trouwen.
Tot op een dag iemand anders haar ten huwelijk kwam vragen en waar ze nu nog steeds mee getrouwd is.
Ze is daar niet mee uit liefde getrouwd maar gewoon omdat ze alles een beetje zat was.
Al die 8 jaar heeft ze nog steeds kontakt met die jongen met wie ze voor ze trouwde een relatie heeft.
Ze weet dat wat ze doet echt verkeerd is maar ze zegt dat ze teveel houd van die jongen en dat ze voor haar man geen echte gevoelens heeft.
Ze hebben nu al 3 kinderen onder tussen en daar door is het nog moeilijker.
Die jongen is ook op een gegeven moment getrouwd met iemand anders maar heeft nog wel een relatie met haar.
dus alletwee zijn ze getrouwd met iemand anders en hebben samen wel een relatie.
ze weet echt geen raad,en wil heel graag horen wat ze nou het beste kan doen. ze voelt zich niet gelukkig met haar man,niet dat haar man slecht is of zo.
Ze gaat er echt kapot aan en weet dat het zo niet langer kan.
Graag jullie reactie hier op(serieuze reactie).
groetjes
alvast bedankt
tazaghiniagirl
24-08-2004, 20:56
haram...:engel:......lees koran en vergeet ze het wel..
berkania_meid
24-08-2004, 21:47
so das erg....ze heeft een grote fout gemaakt dat ze zomaar is getrouwd...want dat is wel t laaste wat ze moest doen als ze stapelgek op iemand anders was.....ik bedoel hoe kan je dat doen als je naar iemand anders verlangt??....ik zou dat niet kunnen....
DaNGeRouZLy
24-08-2004, 22:28
ze zou het zelf ook niet leuk vinden als haar man een relatie zou hebben met een andere vrouw. Door dit stomme egoistische spelletje zijn er minimaal 5 mensen de dupe:jammer: En niet te vergeten de straf die je volgens de Koran moet krijgen voor overspel. Wat is nou sterker de liefde voor haar kinderen en de vader van haar kinderen(haar echtgenoot)en haar geloof of die jongen die zijn vrouw bedriegt wat hij straks ook met haar kan doen.
Insha`allah toont ze berouw voor deze grote zonde en zorgt ze dat ze deze jongen nooit meer ziet en maakt ze het beste van haar huwelijk.Of ze stapt uit haar huwelijk misschien is haar man dan wel beter af! Ik wil me niet laten leiden door woede maar ik ben wel woedend als ik dit soort zaken lees. Ik vind het zielig voor haar man en haar kinderen en voor die andere vrouw die ongewild worden meegesleurt door 2 egoistische hypocriete mensen die omdat ze uit lust handelen al die anderen de afgrond in trappen :(
Amina
Soerat An-noer, aayah 2:"De ontuchtige vrouw en de ontuchtige man slaat hen ieder met honderd slagen. En laat medelijden met hen jullie niet treffen in de godsdienst van Allah, indien jullie in Allah en de Laatste dag geloven. En laat een groep van de gelovigen getuige zijn van hun bestraffing".
Overgeleverd door Abdoellah Ibn 'Omar (moge Allah tevreden zijn met vader en zoon) dat de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) gezegd:"De moslim is degene voor wie de tong en de hand veilig zijn voor een andere moslim" (Boekharie).
Origineel gepost door soukena25
Ze is al 8 jaar getrouwd,voordat ze trouwde had ze een relatie met een andere jongen waar ze stapel gek op was en andersom.
Tot op een dag iemand anders haar ten huwelijk kwam vragen en waar ze nu nog steeds mee getrouwd is.
Ze is daar niet mee uit liefde getrouwd maar gewoon omdat ze alles een beetje zat was.
Al die 8 jaar heeft ze nog steeds kontakt met die jongen met wie ze voor ze trouwde een relatie heeft.
Ze weet dat wat ze doet echt verkeerd is maar ze zegt dat ze teveel houd van die jongen en dat ze voor haar man geen echte gevoelens heeft.
Die jongen is ook op een gegeven moment getrouwd met iemand anders maar heeft nog wel een relatie met haar.
dus alletwee zijn ze getrouwd met iemand anders en hebben samen wel een relatie.
ze weet echt geen raad,en wil heel graag horen wat ze nou het beste kan doen. ze voelt zich niet gelukkig met haar man,niet dat haar man slecht is of zo.
groetjes
alvast bedankt
ze is gewoon een ****
ze wil graag genaaid worden
dat is alles
hmmm weet je dit maakt me elke keer boos, van wie mocht ze niet met degene trouwen die ze wou? van haar ouders? daar heeft ze nu toch ook schijt aan of niet? dus waarom niet toen? ik vind gewoon accepteer diegene waar je kind van houd, anders krijg je dus dit, maar aan dde andere kant dit had ze van te voren ook kunnen bedenken, dus waarom trouwen met iemand waar je niet van houd? kan er geen begrijp voor tonen kan wel zeggen dat ik t een rot o\situatie voor haar vind, en denk dat je nu alleen kan kiezen: of vechten met je man(je hebt immers kids) of door gaan met die andere(maar die heeft ook een vrouwtje), in ieder geval vergeet niet dat er kids in t spel zijn, think before u act! en suc6
moslimaaa_19
24-08-2004, 23:29
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
ze zou het zelf ook niet leuk vinden als haar man een relatie zou hebben met een andere vrouw. Door dit stomme egoistische spelletje zijn er minimaal 5 mensen de dupe:jammer: En niet te vergeten de straf die je volgens de Koran moet krijgen voor overspel. Wat is nou sterker de liefde voor haar kinderen en de vader van haar kinderen(haar echtgenoot)en haar geloof of die jongen die zijn vrouw bedriegt wat hij straks ook met haar kan doen.
Insha`allah toont ze berouw voor deze grote zonde en zorgt ze dat ze deze jongen nooit meer ziet en maakt ze het beste van haar huwelijk.Of ze stapt uit haar huwelijk misschien is haar man dan wel beter af! Ik wil me niet laten leiden door woede maar ik ben wel woedend als ik dit soort zaken lees. Ik vind het zielig voor haar man en haar kinderen en voor die andere vrouw die ongewild worden meegesleurt door 2 egoistische hypocriete mensen die omdat ze uit lust handelen al die anderen de afgrond in trappen :(
Amina
Soerat An-noer, aayah 2:"De ontuchtige vrouw en de ontuchtige man slaat hen ieder met honderd slagen. En laat medelijden met hen jullie niet treffen in de godsdienst van Allah, indien jullie in Allah en de Laatste dag geloven. En laat een groep van de gelovigen getuige zijn van hun bestraffing".
Overgeleverd door Abdoellah Ibn 'Omar (moge Allah tevreden zijn met vader en zoon) dat de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) gezegd:"De moslim is degene voor wie de tong en de hand veilig zijn voor een andere moslim" (Boekharie).
Ik had het niet beter kunnen zeggen..
mocro_prinsess
24-08-2004, 23:37
het is een hele moeielijke beslissing..
maar als ze een goede keuze wilt nemen
dan zou het beter zijn om haar "vriend" te vergeten geen contact
ze hebeben allebij een eigenleven hoe moeilijk het ook is !als ze nu nog voor haar vriend zou kiezen dan voor haar man dan zouden de kinderen de dupe van worden.. als ze er egt niet tegen kan ja...
Think before you act girll...
Sorry zo zielig heb ik het nog nooit gehoord. In je verhaal maak je je nicht en haar vriend de slachtoffer en ik denk dat je het verkeerd bekijk.
Ik denk dat je nicht er als de verliezer uit zal komen als haar man er achter kom en waarschijnlijk zal haar vriend haar dan ook wel laten vallen want als ze weer vrij is zal de spanning er ook niet meer zijn en dan hoeft ie er waarschijnlijk ook niet meer wie weet doet die vriend van haar het alleen maar voor de kick!!!!!
Het wordt tijd voor een Marokkaanse Jerry Springer-show. Het wordt steeds gekker met de Marokkanen :maf:
Psychologe
25-08-2004, 00:20
groetjes
alvast bedankt
Ik geloof niet dat onze adviezen haar wijs zullen maken. Geloof je nou echt dat ze onze raad zou opvolgen? Dat doet ze niet en dat is te merken aan haar leven!!!! Uiteindelijk doet ze gewoon wat ze wilt, want dat heeft ze ook eerder gedaan....
Salaam Psychologe
NorthStar
25-08-2004, 00:25
Stel je eens voor, dat haar man hierachter zou komen? Of hoe zouden de kinderen hiervan vinden? Wat zouden haar ouders/ familie hiervan vinden....wil zij alles op het spel zetten alleen voor een avontuurtje met iemand waar ze ooit een relatie mee heeft gehad. Leef verder meid of neem een shrink...damned wat een psychowijf zeg....ik had je direct neergeknald :auw: .
Het enige advies is dat ze Allah moet vrezen. Dat is het belangrijkste. En dus een einde moet maken aan de haramrelatie. Zina plegen is een van de grootste zondes in de islam. Dat is het hiernamaals.
Het wereldlijke is dat ze haar man en haar kinderen bedriegt. Hoe zou zij het vinden als haar man er een vriendin op zou nahouden? Als hij er achter komt - wat in 9 vd 10 gevallen op een dag altijd gebeurt - dan zal hij van haar scheiden. Haar vriend zal bij haar weggaan. En de gemeenschap zal haar een (terechte) stempel opdrukken. En vervolgens kan het heel goed zijn dat haar familie alle banden verbreekt. En als de kinderen ouder worden, dan zullen ze ook niet blij zijn met hun overspelige moeder.
Mounir0023
25-08-2004, 00:50
Origineel gepost door Psychologe
Ik geloof niet dat onze adviezen haar wijs zullen maken. Geloof je nou echt dat ze onze raad zou opvolgen? Dat doet ze niet en dat is te merken aan haar leven!!!! Uiteindelijk doet ze gewoon wat ze wilt, want dat heeft ze ook eerder gedaan....
Salaam Psychologe
Ben het volkomen met je eens .
IBTISSAM3
25-08-2004, 01:39
groetjes
alvast bedankt
het komt hier op neer maak een keuze nu omdat je nog leeft en toon
a u b berouw want je kan niet van 2 wallen eten denk ook aan je kids
doe het dan voor hun vraag je zelf niet af of dit het wel waard is
mohiem ik wens je sterkte in je beslissing mocht je zo doorgaan dan komt het niet goed met je hier niet in hiernamaals niet :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.