Bekijk originele versie : Callcenter in Rabat .. !!
Maroc_Hanae
10-09-2010, 21:48
Lieve allemaal,
Ik ga in februari 2011 voor 6 maanden naar Rabat wegens stage.
Aangezien een huisje huren daar erg prijzig is, wil ik naast mijn stage ook graag een bijbaantje hebben. Weet iemand misschien of er in Rabat een Nederlands callcenter daar actief is? Ik heb namelijk gehoord van wel, maar meer informatie heb ik niet. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen :)
In afwachting van jullie antwoord
Groetkes
Hanae
:nijn:
Benisaidgirl
11-09-2010, 01:26
ik kwam dit tegen op een site,
--------------------------------------------------------------------------------
Werken in Marokko
Ook zin in totaal iets anders!!!
Wij zijn op zoek naar mensen die in een call-center in Marokko willen werken.
Het is voor ongeveer 6 maanden, huisvesting en ticket worden voor gezorgd.
Ben jij commercieel ingesteld en heb je een vlotte babbel, en minimaal 18 jaar
dan ben jij degene die we zoeken.
Wil je meer informatie of soliciteren , email naar het volgende adres:
nora@call2you.nl
khadija@call2you.nl
Mensen die interesse hebben om te werken in Rabat of Fes kunnen bij ons terecht. Wij zijn een Frans bedrijf dat meer dan 10 jaar bestaat. In Rabat hebben we 7 vestigingen, in Fes 3 en binnenkort ook in Kenitra. Wij zijn een stabiel bedrijf met meer dan 5000 werknemers.
Momenteel wensen we een Nederlandstalige project te beginnen. Voordeel is dat je kunt meegroeien met het project.
Andere zaken die we kunnen aanbieden zijn sportmogelijkheden, restaurant,....
Interesse om te werken voor een outbound project in Rabat: stuur dan je cv naar jahalli@webhelp.ma of bel 00212 51027637
Maroc_Hanae
11-09-2010, 23:41
Wat super om deze reacties te lezen!
Heel erg bedankt!, Ik ga er gelijk op reageren!
Sohkran bezaf dames :D
Maroc_Hanae
12-09-2010, 16:31
Mensen die interesse hebben om te werken in Rabat of Fes kunnen bij ons terecht. Wij zijn een Frans bedrijf dat meer dan 10 jaar bestaat. In Rabat hebben we 7 vestigingen, in Fes 3 en binnenkort ook in Kenitra. Wij zijn een stabiel bedrijf met meer dan 5000 werknemers.
Momenteel wensen we een Nederlandstalige project te beginnen. Voordeel is dat je kunt meegroeien met het project.
Interesse om te werken voor een outbound project in Rabat: stuur dan je cv naar jahalli@webhelp.ma of bel 00212 51027637
Heb ze een mailtje gestuurd, maar kreeg een melding dat die e-mail niet meer bestaat ! :confused:
Maroc_Hanae
12-09-2010, 18:44
Iemand enig ervaring met callcenters in marokko?
sousou1988
12-09-2010, 18:55
Salamo3alaykom meid,
Een tijd geleden heb ik gesproken met teamleider cq directeurtje van een callcenter in Casablanca. Het werd allemaal heel rooskleurig verteld en kreeg ook een zgn. vrouwelijke collega aan de lijn die vertelde waarom ik het niet zou overwegen om in Marokko te gaan werken om daar een bestaan op te bouwen.
Kortom het kwam bij mij over alsof zij te enthousiast waren en mij wilde overhalen om bij hun te komen werken.
Kvoelde me niet egt op me gemak en ben gaan googluh. Wat ik toen allemaal zag in topics en dergelijke was verschrikkelijk. Dat mensen werken maar geen geld ontvangen en allemaal andere verhalen. Deze mensen kunnen best professioneel zijn maar ik zou tog op me hoede zijn.
Gair InschaAllah... ik hoop dat Allah swt je het beste brengt en je alles laat vergemakkelijken.
Amin.
Maroc_Hanae
12-09-2010, 19:12
Salamo3alaykom meid,
Een tijd geleden heb ik gesproken met teamleider cq directeurtje van een callcenter in Casablanca. Het werd allemaal heel rooskleurig verteld en kreeg ook een zgn. vrouwelijke collega aan de lijn die vertelde waarom ik het niet zou overwegen om in Marokko te gaan werken om daar een bestaan op te bouwen.
Kortom het kwam bij mij over alsof zij te enthousiast waren en mij wilde overhalen om bij hun te komen werken.
Kvoelde me niet egt op me gemak en ben gaan googluh. Wat ik toen allemaal zag in topics en dergelijke was verschrikkelijk. Dat mensen werken maar geen geld ontvangen en allemaal andere verhalen. Deze mensen kunnen best professioneel zijn maar ik zou tog op me hoede zijn.
Gair InschaAllah... ik hoop dat Allah swt je het beste brengt en je alles laat vergemakkelijken.
Amin.
Heel erg bedankt voor je reactie!
Ik word hier wel huiverig van, heb namelijk ook niet echt positieve reacties gelezen op het internet. Ik denk dat als ik het ga doen, ik wel erg kritisch zal zijn wat betreft arbeidsvoorwaarden, contract ect.
Ik ben benieuwd :)
sousou1988
12-09-2010, 19:34
Ja idd bij ons marokkanen is dat helaas heel erg nodig.
Want we hebben gewoon een mentaliteit wat de meeste buitenlanders hebben.
Maar komt zeker goed meid... :):)
Maroc_Hanae
12-09-2010, 21:32
Ja idd bij ons marokkanen is dat helaas heel erg nodig.
Want we hebben gewoon een mentaliteit wat de meeste buitenlanders hebben.
Maar komt zeker goed meid... :):)
I hope so inshallah :goedzo:
kelaa_girl
12-09-2010, 22:32
weet iemand mss of er ook in fr eentje bestaat parijs of omgeving
Maroc_Tresure
13-09-2010, 08:25
Waarom moeten mensen altijd overdrijven.
Geen idee. Ik heb het trouwens gekopieerd en geplakt van het net. Het bovengeplaatste geeft geen garanties voor succes, maar ik dacht: laat ik eens even mee zoeken.
ladyslover
13-09-2010, 13:36
krijg je geen stagevergoeding dan??
Maroc_Hanae
13-09-2010, 22:42
krijg je geen stagevergoeding dan??
Jahwel, zoals ik al eerder zei, is huren in Rabat best prijzig. En aangezien ik alleen ben moet ik alle kosten zelf betalen. Een bijbaantje zou me hierbij helpen. Het is trouwens nog niet zeker of ik aangenomen ben, mocht ik niet aangenomen worden dan is de kans groot dat ik geen ander bedrijf vindt die een stagevergoeding geeft. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.