Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : chinese thee!!!

lele_kozine
24-08-2004, 20:34

sallaam, ik zag bij de kruidvat chinese thee staan, op de verpakking stond dat het helpt bij het afvallen. is dat waar? ik heb het paar maanden gebruikt maae merkte geen verschil. wie heeft het weleens gebruikt? p.s. het zij gewoon van die zakjes met zo n towtje dran.

Jamila18
24-08-2004, 20:39
hee, ik heb het ook gebruikt en ik ben wel afgevallen maar daarnaast lette ik ook wel op mijn voeding maar volgens mij is het wel een goede en gezonde thee....zitten veel goede kruiden en vetafbrekende kruiden in.....

Sw33tn3ss
24-08-2004, 21:28
moet je anders bij de Toko kijken, daar hebben ze ook allemaal van die afval-theetjes, misschien helpen die wel..

lainae
25-08-2004, 21:18
ja het werkt wel als je het een bepaalde tijd drinkt maar ik vind het echt vies!!

missy_magrebia
28-08-2004, 11:51

die thee smaakt vast niet lekker...

Ismahane82
30-08-2004, 01:09
Nan-Yu thee van de Tuinen is heel goed als je wilt afvallen het is hongerstillend en vetafbrekend

Glimlachje
30-08-2004, 02:22
Origineel gepost door Ismahane82 Nan-Yu thee van de Tuinen is heel goed als je wilt afvallen het is hongerstillend en vetafbrekend Mag je de thee ook drinken als je in verwachting bent. Ik ben niet zwanger maar wil het toch even weten. :o

Ismahane82
31-08-2004, 01:26
Origineel gepost door Glimlachje Mag je de thee ook drinken als je in verwachting bent. Ik ben niet zwanger maar wil het toch even weten. :o Ik denk niet dat het echt veilig is als je zwanger bent want als je zwanger bent mag je absoluut niet op dieet gaan dat is heel slecht voor je kindje. Deze thee brengt je spijsvertering echt op gang dus vaak plassen en poepen maar er staat op de verpakking dat het een gezonde thee is. En wallah het helpt echt je hebt minder honger. Succes :zwaai:

Glimlachje
31-08-2004, 01:38
Origineel gepost door Ismahane82 Ik denk niet dat het echt veilig is als je zwanger bent want als je zwanger bent mag je absoluut niet op dieet gaan dat is heel slecht voor je kindje. Deze thee brengt je spijsvertering echt op gang dus vaak plassen en poepen maar er staat op de verpakking dat het een gezonde thee is. En wallah het helpt echt je hebt minder honger. Succes :zwaai: Shoukran meid :)