Bekijk originele versie : Schoonheid van een vrouw.
nadoria_zinador
24-08-2004, 20:14
De schoonheid van een vrouw zit hem niet in de kleren die ze draagt, het figuur dat ze heeft, of de manier waarop ze haar haar doet. De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden, omdat dat de plek is naar haar hart, de plek waar liefde is. De echte schoonheid is ook niet het uiterlijk, maar echte schoonheid in een vrouw reflecteert haar ziel. Het is de zorg die ze liefdevol geeft, de passie die ze toont, de vroomheid die ze uitstraalt. Van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar steeds meer, steeds mooier.
Hier ben ik het helemaal mee eens :).
45soumaya
25-08-2004, 15:04
mooi gezegd hoor
nadoria_zinador
25-08-2004, 16:21
Thanks meid:).
nadoria_zinador
25-08-2004, 18:37
Origineel gepost door Eftelyah
Hier ben ik het ook mee eens.
Al zullen vele mannen het hier niet mee eens zijn.
Wollahila :)
CrazyMaroc
26-08-2004, 11:56
Hier ben ik het ook mee eens.
Al zullen vele mannen het hier niet mee eens zijn.
wollahilah je hebt gelijk
hajarchatlady
26-08-2004, 14:23
zeker waar ;)
Versaceman
26-08-2004, 16:30
Origineel gepost door nadoria_zinador
De schoonheid van een vrouw zit hem niet in de kleren die ze draagt, het figuur dat ze heeft, of de manier waarop ze haar haar doet. De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden, omdat dat de plek is naar haar hart, de plek waar liefde is. De echte schoonheid is ook niet het uiterlijk, maar echte schoonheid in een vrouw reflecteert haar ziel. Het is de zorg die ze liefdevol geeft, de passie die ze toont, de vroomheid die ze uitstraalt. Van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar steeds meer, steeds mooier.
ik vind dit echt prachtig,ik ben dit zeker hemelaam met je mee eens:)
Afz:Versaceman
nadoria_zinador
26-08-2004, 21:52
Origineel gepost door Versaceman
ik vind dit echt prachtig,ik ben dit zeker hemelaam met je mee eens:)
Afz:Versaceman
:)
HoneyBee
27-08-2004, 09:30
Origineel gepost door nadoria_zinador
Zeker, meestal wordt de vrouw alleen maar op haar uiterlijk beoordeeld.
Independence
27-08-2004, 12:57
Nou, ik draag geen hijab en ben weinig bezig met mijn uiterlijk, als ik er maar verzorgd en netjes uitzie en andermans mening over mij interesseert mij niet, als ik me maar goed voel.
HoneyBee
27-08-2004, 14:48
Origineel gepost door Independence
Nou, ik draag geen hijab en ben weinig bezig met mijn uiterlijk, als ik er maar verzorgd en netjes uitzie en andermans mening over mij interesseert mij niet, als ik me maar goed voel. :goedzo:
nadoria_zinador
27-08-2004, 15:42
Origineel gepost door Independence
Nou, ik draag geen hijab en ben weinig bezig met mijn uiterlijk, als ik er maar verzorgd en netjes uitzie en andermans mening over mij interesseert mij niet, als ik me maar goed voel.
;)
Mocro4eva
27-08-2004, 16:21
mooi verwoord
nadoria_zinador
27-08-2004, 19:50
Origineel gepost door Mocro4eva
mooi verwoord
Thank yoe :D
nadoria_zinador
30-08-2004, 11:57
Helaas lette ik daar zelf ook veel te veel op vroeger :(
Waar ik dus nu echt spijt van heb.
Ewa maak er nu wat van :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.