Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Natuurlijk durven de gewone soldaten niet te vechten tegen de moedjahiddins..........

Pagina's : [1] 2 3 4

Nousratakoum1
24-08-2004, 20:13

Weet dat vele ongelovigen ernstig vrezen voor de moedjahiddins! Wie houdt hen tegen? Zij houden ervan om te sterven in de naam van Allah SWT. De eerste JIHAAD, de slag om Badr tegen de QOERAISH roken Sahabaa's, de vrienden van Profeet Mohamed SWS, het paradijs. Profeet Mohamed SWS heeft de sahaabaa's blijdschap verkondigd net voor de slag/ Jihaad. Profeet sws verkondigde hen het goede nieuws: "WIE STERFT TIJDENS DEZE JIHAAD TREEDT HET PARADIJS BINNEN" De Engelen daalden neer om de gelovigen te helpen. De Engelen hakten de hoofden, vingers en tenen af van de ongelovigen. ALLAHOE AKBAR! Soebhannallah!!!

Deliana
24-08-2004, 20:16
Gezakt voor je koran examen, volgende week herexamen.

Peej
24-08-2004, 20:30
Wat valt er voor een soldaat te vechten tegen een compleet gestoorde randdebiel die zich omhangen met bommen opblaast in een bus vol burgers. Of die eerst een aantal bommen legr in een spaanse trein om daarna met de staart tussen de benen weg te rennen. Mudjaheidenen? Laffe honden, dat zijn het.

Peej
24-08-2004, 20:35
Origineel gepost door Nousratakoum1 Weet dat vele ongelovigen ernstig vrezen voor de moedjahiddins! Wie houdt hen tegen? Zij houden ervan om te sterven in de naam van Allah SWT. De eerste JIHAAD, de slag om Badr tegen de QOERAISH roken Sahabaa's, de vrienden van Profeet Mohamed SWS, het paradijs. Profeet Mohamed SWS heeft de sahaabaa's blijdschap verkondigd net voor de slag/ Jihaad. Profeet sws verkondigde hen het goede nieuws: "WIE STERFT TIJDENS DEZE JIHAAD TREEDT HET PARADIJS BINNEN" De Engelen daalden neer om de gelovigen te helpen. De Engelen hakten de hoofden, vingers en tenen af van de ongelovigen. ALLAHOE AKBAR! Soebhannallah!!! Ennuh, Wat houdt jou tegen dan, waardeloze internetmudjaheiden? Ik dacht (en denk nog steeds) dat de Islam de godsdienst van de vrede was (is). Maar jij maakt een meute bloeddorstige moordenaars van de moslims. Ga je schamen, je verraad je eigen geloofsgenoten. Als er ergens een hel is zal jij degene zijn die er zal branden, oproerkraaier.

maly_pense
24-08-2004, 21:32

Origineel gepost door Peej Ennuh, Wat houdt jou tegen dan, waardeloze internetmudjaheiden? Ik dacht (en denk nog steeds) dat de Islam de godsdienst van de vrede was (is). Maar jij maakt een meute bloeddorstige moordenaars van de moslims. Ga je schamen, je verraad je eigen geloofsgenoten. Als er ergens een hel is zal jij degene zijn die er zal branden, oproerkraaier. Zou het toeval zijn, Peej, zijn naam lijkt zo op Nosferatum, je weet wel die bloeddorstige graaf uit Transsylvanie

Huey
24-08-2004, 21:37
Volgens mij is het eerder andersom. Als de "gewone soldaten" zouden weten waar dat schorem zich schuilhoud, zouden ze geen moment aarzelen. Het is zijn juist de terroristen die zich alleen toeleggen op laffe bomaanslagen en heilige plaatsen als dekking gebruiken. Een echt gevecht durven ze niet aan.

matahari
24-08-2004, 22:54
Origineel gepost door Sanglier Nousratakoem laat ons hier de achterlijkheid van het moslimfundamentalisme in volle glorie aanschouwen. Zijn boodschap is achterlijk en hij zaait haat. Helaas zie ik erg weinig tekenen van afkeuring van onze moslimvrienden op dit forum. Zijn er zo weinig beschaafde moslims op dit forum? Zijn ze op een enkele uitzondering na allemaal uit op agressie? Ik vind het overigens wel zeer hypocriet hoe sommigen zich hier gedragen op het forum....jullie hebben het zelf niet eens door. Als een christen of jood extremistische uitspraken doet op het forum,dan roept iedereen in koor:"het is een Marokkaan die zichzelf voordoet als zijnde jood of christen"(vooral arabchrstn heeft daar een handje van. Maar zodra een "moslim" deze uitspraken doet,roept iedereen oe en aah en twijfelt niemand aan de afkomst van deze extremist. Triest

Deliana
24-08-2004, 23:02
Origineel gepost door matahari Ik vind het overigens wel zeer hypocriet hoe sommigen zich hier gedragen op het forum....jullie hebben het zelf niet eens door. Als een christen of jood extremistische uitspraken doet op het forum,dan roept iedereen in koor:"het is een Marokkaan die zichzelf voordoet als zijnde jood of christen"(vooral arabchrstn heeft daar een handje van. Maar zodra een "moslim" deze uitspraken doet,roept iedereen oe en aah en twijfelt niemand aan de afkomst van deze extremist. Triest ach gossie :( Je moet niet zeiken, dit is het enige forum in NEDERLAND waar je een ban kunt krijgen voor "godslastering". Dit is Nederland, en de gemiddelde bewoner hier, is niet ziekelijk en extreem met zijn godsdienst bezig. En een godsdienst aan oorlogs daden koppelen is hier al helemaal vreemd.

matahari
24-08-2004, 23:04
Origineel gepost door Sanglier Als een Nederlander hier dergelijke taal uitslaat wordt hij terecht gebanned. Achterlijke idioten als Amazoelloe en Nousratekoum zijn gewoon rechts extreme moslims die hier bijna ongestraft hun verderfelijke gang kunnen gaan. Je gaat voorbij aan de essentie. Ik heb nog steeds erg weinig afkeuring van moslimzijde gezien, ook niet van jou. Het lijkt wel of - op een enkele uitzonderin na - alle moslims hier instemmen met het achterlijke en verderfelijke gedachtengoed van Nousratakoum. Zaken omdraaien doe je maar bij iemand die achterlijk is. Ik heb hier enkele weken geleden een losgeslagen rabbi voorbij zien komen,en niemand keurde dat gedrag af,het enige wat je hoorde was dat het wel een Marokkaan zou zijn.Ook zie je hier regelmatig kaal-koppies voorbij vliegen,en niemand van de Nederlandse forum-leden fluit ze terug........en dat bedoel ik met hypocrisie.

matahari
24-08-2004, 23:11
Origineel gepost door Sanglier JIJ bent degene die hier zaken omdraait. Stem jij nu wel of niet in met het gedachtengoed van Nousratakoum? UIt jouw posting kan ik enkel de conclusie trekken dat je stilzwijgend toestemt met mijn redenatie....en met jou vele anderen.

Peej
24-08-2004, 23:13
Origineel gepost door matahari Ik vind het overigens wel zeer hypocriet hoe sommigen zich hier gedragen op het forum....jullie hebben het zelf niet eens door. Als een christen of jood extremistische uitspraken doet op het forum,dan roept iedereen in koor:"het is een Marokkaan die zichzelf voordoet als zijnde jood of christen"(vooral arabchrstn heeft daar een handje van. Maar zodra een "moslim" deze uitspraken doet,roept iedereen oe en aah en twijfelt niemand aan de afkomst van deze extremist. Triest Dat is nou het probleem met een aantal van die extreme moslims en hun oogklepdragende aanhangers (die voornamelijk hoog en droog op het internet zitten te brallen). Zo gauw een moslim iets verkeerd doet wordt hij door alle andere moslims uitgescheten en wordt er geroepen dat het geen moslim is. Maar nog steeds rennen er met bommen omwikkelde moslims al "Allahu Akhbar" roepend op onschuldige menigten af om ze op te blazen. Eerst zijn die lui Mudjaheidenen. maar als blijkt dat er onschuldige kinderen zijn omgekomen zijn het opeens geen moslims meer. "Want moslims doen zoiets niet". Ik heb hier meer postings gelezen van Nousratakoum1. En neem maar van mij aan dat hij een moslim is die denkt dat hij meent wat hij zegt. Maar dat reken ik jou niet aan Matahari. Zoals ik al eerder zei, Nousratakoum en zijn medestanders maken de moslims ten schande en verraden hun vredelievende geloofsgenoten.

Danielle2
24-08-2004, 23:14
Origineel gepost door matahari Als een christen of jood extremistische uitspraken doet op het forum,dan roept iedereen in koor:"het is een Marokkaan die zichzelf voordoet als zijnde jood of christen"(vooral arabchrstn heeft daar een handje van. Maar zodra een "moslim" deze uitspraken doet,roept iedereen oe en aah en twijfelt niemand aan de afkomst van deze extremist. Triest Joden of christenen op dit forum? Wie dan?? Bij mijn weten is alleen Perez christen, de rest van de niet-moslims is zo atheistisch als het achtereind van een varken. p.s. Kaaskopjes, voor vreedzame moslims en redelijke marokkanen moet je niet op dit forum wezen. Het taalgebruik is van bar slechte kwaliteit en de meeste leden hebben verdacht veel vrije tijd om op dit forum te zitten blaten. Zoals in elke bevolkingsgroep zijn ook onder de marokkanen, de laagopgeleiden goddank niet de maatstaf. Zoek eens op de universiteit, ik heb daar erg dierbare vrienden gemaakt onder moslims. Hun Islam is wel een religie van vrede en respect, doordat zij dat uitdragen krijgen ze dat respect dubbel en dwars terug!

matahari
24-08-2004, 23:27
Origineel gepost door Sanglier Uit jouw gedraai leid ik af dat jij instemt met het verderfelijke gedachtengoed van Nousratakoum. Je durft het hier alleen niet op te schrijven. Laf.... en achterlijk. Je blijft om de hete brij heen draaien....zoals ik al zei,zoek iemand van je eigen "niveau".Kleuters laat ik met kleuters discussieren...hier laat ik het bij

matahari
24-08-2004, 23:32
Origineel gepost door Peej Dat is nou het probleem met een aantal van die extreme moslims en hun oogklepdragende aanhangers (die voornamelijk hoog en droog op het internet zitten te brallen). Zo gauw een moslim iets verkeerd doet wordt hij door alle andere moslims uitgescheten en wordt er geroepen dat het geen moslim is. Maar nog steeds rennen er met bommen omwikkelde moslims al "Allahu Akhbar" roepend op onschuldige menigten af om ze op te blazen. Eerst zijn die lui Mudjaheidenen. maar als blijkt dat er onschuldige kinderen zijn omgekomen zijn het opeens geen moslims meer. Want moslims doen zoiets niet. Ik heb hier meer postings gelezen van Nousratakoum1. En neem maar van mij aan dat hij een moslim is die denkt dat hij meent wat hij zegt. Maar dat reken ik jou niet aan Matahari. Zoals ik al eerder zei, Nousratakoum en zijn medestanders maken de moslims ten schande en verraden hun vredelievende geloofsgenoten. Het gaat hier niet alleen om bovengenoemd geval,dit gedrag zie ik ook bij mensen met maar 2 of drie posts achter hun naam....en dan gaat het je opvallen.

Perez
24-08-2004, 23:46

Origineel gepost door matahari Ik vind het overigens wel zeer hypocriet hoe sommigen zich hier gedragen op het forum....jullie hebben het zelf niet eens door. Als een christen of jood extremistische uitspraken doet op het forum,dan roept iedereen in koor:"het is een Marokkaan die zichzelf voordoet als zijnde jood of christen"(vooral arabchrstn heeft daar een handje van. Maar zodra een "moslim" deze uitspraken doet,roept iedereen oe en aah en twijfelt niemand aan de afkomst van deze extremist. Triest Wou jij zeggen dat je er aan twijfelt of nosratakoum wel echt een marokkaan is? Een goed moslim is hij zeker niet. Tenminste daar gedraagt hij zich niet naar.

Pagina's : [1] 2 3 4