Bekijk originele versie : Gelijke rechten thuis zowel meisje als jongen...
SweetRose
16-12-2002, 20:34
Allesinds bij mij thuis is het toch zo hoor ook al zijn mijn ouders puur natuur berberse marokkanen en zijn zij vijfhonderpercent Moslims...toch weten ze dat ze hun kinderen kunne vertrouwen..vroeger kreeg mijn broer een brommer...ik heb er nu ook één :D mijn broers mochten echt veeeeeel en ik en mijn zussen ook....maar ik vind dat je daar echt geen onderscheid in mocht maken..tenzij je ziet dat je dochter op het slechte pad is ofzo..tja!!! :(....maar bij wie was het ook zooo thuis? :maf2: ik vind het megaleuk :goedzo:
SweetRose
16-12-2002, 20:36
Origineel gepost door kinky_boy
ja ik ben enige kind dus:)
hihi wel enig kind zijn heb ik eigenlijk nooit willen zijn..dan heb je zo niemand waar je alles tege kunt zegge of zo een beetje kunt bekvechte ;)
maar als jij het leuk vind is het leuk voor je joh :D
SweetRose
16-12-2002, 20:39
en de rest heeft geen gelijke rechten thuis...wel leuk zeg :rolleyes:
SweetRose
16-12-2002, 20:43
Origineel gepost door kinky_boy
nee bedoel ik ben al verwed dus, daarom zeg ik ben enige kind, en welke recht de aanrecht of iets anders
Encore une fois? :maf2:
Ja, meid je hebt groot gelijk, bij ons is het ook zo. Mijn ouders vertrouwen me volkomen. Ik ben hier echt heel echt blij mee, als ik me vergelijk met andere SOMMIGE meiden. Alleen mijn broertje probeert me soms zwart te maken. Ik heb een haat liefde relatie met hem, soms als wij ruzie hebben dan probeert hij iets te verzinnen zodat me ouders boos op mij worden, en dan gaat hij dingen verzinnen zoals: ´´ja ik heb je gezien met die en die´,,en dan gaat hij achter mijn ouders de rug sniekie lachen. Maar ja gelukkig geloven ze mijn broertje niet. Hij kan soms heeeel kinderachtig zijn. Maar meestal is hij wel lief hoor, alleen soms kan ik zijn bloed wel drinken..
Maar bij ons thuis is iedereen gelijk..
SweetRose
16-12-2002, 20:56
:goedzo:
kben blij voor je salaama...ik ben zeeeeeeeeeer content met mijn plaatsje hier bij mijn ouders....:D
gelijke rechten over al en niet alleen thuis of niet?
Lady_Cazawia
16-12-2002, 21:40
Origineel gepost door zin 'n midar
Allesinds bij mij thuis is het toch zo hoor ook al zijn mijn ouders puur natuur berberse marokkanen en zijn zij vijfhonderpercent Moslims...toch weten ze dat ze hun kinderen kunne vertrouwen..vroeger kreeg mijn broer een brommer...ik heb er nu ook één :D mijn broers mochten echt veeeeeel en ik en mijn zussen ook....maar ik vind dat je daar echt geen onderscheid in mocht maken..tenzij je ziet dat je dochter op het slechte pad is ofzo..tja!!! :(....maar bij wie was het ook zooo thuis? :maf2: ik vind het megaleuk :goedzo:
Ik moet eerlijk zeggen mijn ouders vertrouwen me volkomen en behandelen mij en mijn broers gelijk maar ikzelf vind dat je niet in alles gelijk moet behandeld worden er is natuurlijk een verschil tussen een jongen en een meisje en in ons geloof is dat zeker ook soms heel noodzakelijk. En jaaa ik als meisje zeg zoiets omdat het gewoon de waarheid is en dat het een kwestie van geloof is en dat moeten we maar respecteren of jullie nou willen of niet. Het is natuurlijk moeilijk om als meisje er vooruit te komen want de meiden van tegenwoordig willen dezelfde rechten hebben als mannen, ben ik ook wel mee eens maar meiden kom oppp er zijn grenzen he???? :zwaai:
SweetRose
16-12-2002, 21:46
Origineel gepost door Lady Cazawia
Ik moet eerlijk zeggen mijn ouders vertrouwen me volkomen en behandelen mij en mijn broers gelijk maar ikzelf vind dat je niet in alles gelijk moet behandeld worden er is natuurlijk een verschil tussen een jongen en een meisje en in ons geloof is dat zeker ook soms heel noodzakelijk. En jaaa ik als meisje zeg zoiets omdat het gewoon de waarheid is en dat het een kwestie van geloof is en dat moeten we maar respecteren of jullie nou willen of niet. Het is natuurlijk moeilijk om als meisje er vooruit te komen want de meiden van tegenwoordig willen dezelfde rechten hebben als mannen, ben ik ook wel mee eens maar meiden kom oppp er zijn grenzen he???? :zwaai:
Tuurlijk zijn er grenzen..das een feit..
uitgaan en zo..dat doe ik niet hé...maar mijn broers bleven ook graag thuis..het zit in de familie denk ik :p
en ik respecteer zeker mijn geloof en waar mijn grenzen er van liggen..!!!
Lady_Cazawia
16-12-2002, 21:55
Origineel gepost door zin 'n midar
Tuurlijk zijn er grenzen..das een feit..
uitgaan en zo..dat doe ik niet hé...maar mijn broers bleven ook graag thuis..het zit in de familie denk ik :p
en ik respecteer zeker mijn geloof en waar mijn grenzen er van liggen..!!!
oooh oke dan meissie dan zitten wij op dezelfde golflengte en niveau :D
SweetRose
16-12-2002, 21:56
kdenk het oook...:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.