Bekijk originele versie : Eigen rijschool beginnen
Amiratje22
10-09-2010, 00:13
Wie kan mij hier wat meer over vertellen?
Is de opleiding moeilijk? Het is niet voor mij maar voor een kennis die al een tijdje zijn rijbewijs heeft, maar hij had het niet bepaald makkelijk bij het behalen van zijn theorie.
Hij zou graag een eigen rijschool willen beginnen, maar heeft zo zijn twijfels.
Hoe gaat dat in zijn werking? hoeveel tijd en geld neemt dat in beslag?
Alvast bedankt :)
GeenLeven
10-09-2010, 01:16
Als je een beetje googled krijg je verschillende sites voor de opleidingen tot rij instructeur. Heb bedragen gezien rond de 5.000 euro
Amiratje22
10-09-2010, 10:51
Als je een beetje googled krijg je verschillende sites voor de opleidingen tot rij instructeur. Heb bedragen gezien rond de 5.000 euro
Als eerst Eid moubarak :) Taqabala Allahu mina waminkum
Ja ik had zelf al een beetje rondgekeken, maar ik dacht laat ik even naar de ervaringen van mensen kijken. Ik heb ook bedragen rond de 4000 tot 5000 euro gezien inderdaad.
ben jij zelf een rij instructeur?
Nour_al_Houda
10-09-2010, 12:10
Eselemoe e3eleykoem.
Taqabala laah mina wa minkoem Salih al a3maaal..
Iedoe Sa3ied , wa koeloe 3amien wa antoem bigayr broeders en zusters.
Ik ben bezig met de opleiding en wil zeggen dat het me Alhamdoelilaah goed afgaat. Je moet er wel geld in investeren , maar dat spreekt voor zich.
Je kunt uitgaan van minimaal een bedrag van 5000 euro , als je alle examens in een keer haalt. Zo niet, dan wordt het bedrag hoger.
Als je slecht bent in theorie, zou het best eens lastig kunnen worden.
Ik heb er geen moeite mee en vond het erg leuk om het door te nemen. Omdat het interessant was , heb ik dit zonder enige moeite behaald.. Alhamd Lilaah.
Wil je een eigen rijschool beginnen , dan komen er behoorlijke kosten bij.
Je grootste investering is dan toch wel de auto. Deze dien je vervolgens te voorzien van dubbele bediening etc.
Heb je nog vragen , kun je me gerust pm'en.
Yaum Moebarak Inscha Allaah..
GeenLeven
10-09-2010, 17:54
Als eerst Eid moubarak :) Taqabala Allahu mina waminkum
Ja ik had zelf al een beetje rondgekeken, maar ik dacht laat ik even naar de ervaringen van mensen kijken. Ik heb ook bedragen rond de 4000 tot 5000 euro gezien inderdaad.
ben jij zelf een rij instructeur?
Allah barak fiek!
nee, ben zelf geen rij instructeur. Speel wel met de gedachte, maar weet het nog niet.
Ik was begonnen met de opleiding, maar ik heb het tijdelijk even geparkeerd. Ik doe namelijk de interactieve vorm, dus lekker vanuit huis studeren. Eerst wil ik mijn 'gewone' opleiding afmaken, dan ga ik er weer mee aan de slag in-shaa'-Allaah.
Op zich is het wel te doen. Als je ziet dat Turkse broeders en zusters die nauwelijks de Nederlandse taal beheersen (and no offense) de opleiding zonder gemak afmaken: waarom jij dan niet?
Muslim_NL
11-09-2010, 12:52
Uit nieuwsgierigheid: hoeveel kost het ombouwen van de auto, en wie leidt op tot instructeur?
Amiratje22
13-09-2010, 22:28
Uit nieuwsgierigheid: hoeveel kost het ombouwen van de auto, en wie leidt op tot instructeur?
Ik heb begrepen uit een pm
dat het wel kan uitlopen tot 9 duizend euro. (golf 5 versie)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.