Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help

Pagina's : [1] 2

mii_tetouania
24-08-2004, 18:04

hay mensuH.. ik zit egt met een Probleem Joh..! ik mOest vandaag naar sgOl Om me roOster Op te hale en en ik kom gwn. niet bij me beste vriendin in de klas.. we wOuden het nOg vrage Of het mOg MAar het mog nii want het is vOor Onze eigen bestwil :confused: zegge ze enzoo en wat nuu.. die messters die halen Ons gwn. uit elkaar :( ik haat sgOl nU egt wil er egt niet meer naar toe gaan ze hebben me echt kwaad gemaakt jOh :kwaad:

tazaghiniagirl
24-08-2004, 18:10
...:moe:..geeft tog niets je ziet haar in de pauzes...:moe:..

BentFes
24-08-2004, 18:11
Het is beter dat je naar school gaat en niet meer bij je vriendin in de klas zit. Misschien zal je dan leren, om normaal Nederlands te typen. Heel veel succes! :zwaai:

Chaimaa
24-08-2004, 18:12
Origineel gepost door mii_tetouania hay mensuH.. ik zit egt met een Probleem Joh..! ik mOest vandaag naar sgOl Om me roOster Op te hale en en ik kom gwn. niet bij me beste vriendin in de klas.. we wOuden het nOg vrage Of het mOg MAar het mog nii want het is vOor Onze eigen bestwil :confused: zegge ze enzoo en wat nuu.. die messters die halen Ons gwn. uit elkaar :( ik haat sgOl nU egt wil er egt niet meer naar toe gaan ze hebben me echt kwaad gemaakt jOh :kwaad: doe niet zo kinderachtig en face the facts..misschien hebben ze gelijk en is het voor je eigen bestwil..ze zuigen heus niet uit hun duim en willen het beste voor je..en dat is dat je het haalt!..trouwens de wereld vergaat niet? ..t is je beste vriendin..en die zie je dus elke dag als het goed is..geef elkaar n beetje de kans om te ademen

mii_tetouania
24-08-2004, 19:54

seg ik heb niet Om jOu mening gevraag d en Hou je bek wil Juh

mazhar
24-08-2004, 19:55
Origineel gepost door BentFes Het is beter dat je naar school gaat en niet meer bij je vriendin in de klas zit. Misschien zal je dan leren, om normaal Nederlands te typen. Heel veel succes! :zwaai: :lol:

mii_tetouania
24-08-2004, 19:57
jah tOg ik heb niet om haar menign gevraagd hOor en zij weet niet hoe ik me vOel... DUSzz

BentFes
24-08-2004, 21:16
Origineel gepost door mazhar :lol: :hihi:

CrazyMaroc
25-08-2004, 10:12
Origineel gepost door mii_tetouania hay mensuH.. ik zit egt met een Probleem Joh..! ik mOest vandaag naar sgOl Om me roOster Op te hale en en ik kom gwn. niet bij me beste vriendin in de klas.. we wOuden het nOg vrage Of het mOg MAar het mog nii want het is vOor Onze eigen bestwil :confused: zegge ze enzoo en wat nuu.. die messters die halen Ons gwn. uit elkaar :( ik haat sgOl nU egt wil er egt niet meer naar toe gaan ze hebben me echt kwaad gemaakt jOh :kwaad: Faya.. nix aan te doen denk ik

MocrowGirlBella
25-08-2004, 10:15
Origineel gepost door BentFes Het is beter dat je naar school gaat en niet meer bij je vriendin in de klas zit. Misschien zal je dan leren, om normaal Nederlands te typen. Heel veel succes! :zwaai: :melig:

00B00
25-08-2004, 14:25
Wat ben jij Weirdooooo MENSEN zijn op dit moment aaan het verhongeren , en doood aaan het gaan , en jij zit te zeuren om zoiets man , je ziet haaar Al Hamdoelilah toch nogggggg, het is niet zo dat je haar verloren bent, maar ja, XXXXXXXXXXXXXXXX

DaNGeRouZLy
25-08-2004, 14:28
ik zou ook balen als ik niet bij mijn vriendin in de klas zou komen:schok: gelukkig zijn we al vanaf de 1 e aan elkaar vast geplakt:hihi: :Iluvu:

dreams
25-08-2004, 14:31
Origineel gepost door mii_tetouania hay mensuH.. ik zit egt met een Probleem Joh..! ik mOest vandaag naar sgOl Om me roOster Op te hale en en ik kom gwn. niet bij me beste vriendin in de klas.. we wOuden het nOg vrage Of het mOg MAar het mog nii want het is vOor Onze eigen bestwil :confused: zegge ze enzoo en wat nuu.. die messters die halen Ons gwn. uit elkaar :( ik haat sgOl nU egt wil er egt niet meer naar toe gaan ze hebben me echt kwaad gemaakt jOh :kwaad: Der moet er allezins een reden zijn waarom ze jullie niet te samen in 1 klas willen.

SsiSta
25-08-2004, 14:32
Wat een dillema :rolleyes:

dreams
25-08-2004, 14:35

Origineel gepost door 00B00 Wat ben jij Weirdooooo MENSEN zijn op dit moment aaan het verhongeren , en doood aaan het gaan , en jij zit te zeuren om zoiets man , je ziet haaar Al Hamdoelilah toch nogggggg, het is niet zo dat je haar verloren bent, maar ja, XXXXXXXXXXXXXXXX Iwa is toch normaal ze is wat teleurgesteld, ik denk dat, dat wel normaal is. Allezins je hebt gelijk er bestaan veel ergere dingen in de wereld maar dat betekent ni dat ik nooit kwaad of teleurgesteld mag zijn.

Pagina's : [1] 2