Bekijk originele versie : Filmpje Nederlands meisje met burqa op straat en de reacties
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
ZeYNeP_Z
24-08-2004, 17:56
http://www.6pack.tv/media/burka.wmv
Een filmpje die je flink aan het denken zet.. :rolleyes:
Maar hetgene wat ze bereikt is toch precies wat het doel van de burqa is.
Ze moet die burqa aan omdat ze zich van haar geloof moet bedekken om zo geen mannen te verleiden. Er was ook geen enkele man die door haar verleid werd. De meesten liepen zelfs weg.
Erg effectief dus zo'n Burqa ... als je je volledig wilt afschermen van de westerse maatschappij.
Origineel gepost door ZeYNeP_Z
Ja zet mij zeker aan het denken...hoe dom en belachelijk sommige Nederlanders wel niet zijn en hoe ver zij wel niet gaan om met de moslims te spotten... :rolleyes: En toch is het zo dat je in NL je mag kleden zoals je dat zelf wilt...dus ook een burqa...en dat is het belangrijkste en de rest niet.. :)
matahari
24-08-2004, 18:21
Ach dat filmpje is gewoon een Arabisch complot,in elkaar gezet door El-qaida.
Dietschers zijn heel tolerant,en zullen iemand nooit beoordelen op religie of kleding.
Die gast die tegen haar tekeer ging is geen Dietscher,maar dat is iemand van Al-qaida Nederland.....dat soort dingen overkomen "moslima's" nooit.
Cicatrice
24-08-2004, 18:47
Origineel gepost door matahari
Ach dat filmpje is gewoon een Arabisch complot,in elkaar gezet door El-qaida.
Dietschers zijn heel tolerant,en zullen iemand nooit beoordelen op religie of kleding.
Die gast die tegen haar tekeer ging is geen Dietscher,maar dat is iemand van Al-qaida Nederland.....dat soort dingen overkomen "moslima's" nooit.
komt uit de mond van iemand die zich vernoemt naar een friese boerin die als dubbelspionne meerdere mannen in haar bed versleet als james bond in al zijn films heeft gedaan....
iemand die zich naar mata hari vernoemt gaat een beetje de moraalridder uithangen
hoe typisch :D
Amazoelloe
24-08-2004, 19:00
Origineel gepost door Cicatrice
komt uit de mond van iemand die zich vernoemt naar een friese boerin die als dubbelspionne meerdere mannen in haar bed versleet als james bond in al zijn films heeft gedaan....
iemand die zich naar mata hari vernoemt gaat een beetje de moraalridder uithangen
hoe typisch :D
Cicatrice, supporter van de Brigado Rosso. Dat valt toch moeilijk te rijmen met Michael Corleone?
Alleen die gozer in de mac donalds sprak haar aan, ben je Egyptisssssch :D
FAITHLESS
24-08-2004, 19:18
Origineel gepost door ZeYNeP_Z
Ik heb respect voor het meisje die die burka aantrok , om te ervaren hoe haar landgenoten zouden reageren .
Gewoon schokkend , vooral in het parkje .
daar kan ik me kwaad over maken.
Cicatrice
24-08-2004, 19:22
Origineel gepost door Amazoelloe
Cicatrice, supporter van de Brigado Rosso. Dat valt toch moeilijk te rijmen met Michael Corleone?
Brigate Rosso is idealistisch
Corleone is een puur hormonale kwestie, al pacino he? het blijft een droomman :D
Origineel gepost door FAITHLESS128
Ik heb respect voor het meisje die die burka aantrok , om te ervaren hoe haar landgenoten zouden reageren .
Gewoon schokkend , vooral in het parkje .
daar kan ik me kwaad over maken.
Ik kan dat wel begrijpen hoor. Je ziet een gewaad aankomen, je hebt geen flauw idee wie of wat er onder zit. Je ziet geen ogen of lichaamstaal, dus je weet helemaal niet waar je mee te maken hebt.
Nederlanders zijn het ook niet gewent om zulke kledij te zien op straat.
Laat een Arabische vrouw maar eens een dagje in Zeeuwse klederdracht in Teheran lopen.
Cicatrice
24-08-2004, 19:31
Origineel gepost door Deliana
Alleen die gozer in de mac donalds sprak haar aan, ben je Egyptisssssch :D
jah dus de mythe dat een burqa beschermend werkt is hierbij ook weer verminderd.
kan me overigens wel voorstellen dat mensen protesterend weglopen, dat zouden ze in MO ook doen als ik in een nonnenpak met een gigaaaaaantisch kruis om door de stad zou gaan hobbelen....iets wat anders is, en zo anders dat het tegen de grens van het andere uiterste aanligt: kunnen mensen nogal een beetje raar reageren af en toe. Het waren uiteraard wel weer oudjes voornamelijk die opstonden en wegliepen, typisch....
FAITHLESS
24-08-2004, 19:41
Origineel gepost door Cicatrice
jah dus de mythe dat een burqa beschermend werkt is hierbij ook weer verminderd.
kan me overigens wel voorstellen dat mensen protesterend weglopen, dat zouden ze in MO ook doen als ik in een nonnenpak met een gigaaaaaantisch kruis om door de stad zou gaan hobbelen....iets wat anders is, en zo anders dat het tegen de grens van het andere uiterste aanligt: kunnen mensen nogal een beetje raar reageren af en toe. Het waren uiteraard wel weer oudjes voornamelijk die opstonden en wegliepen, typisch....
Oudjes , inderdaad dat is het ergste , die horen juist het goede voorbeeld te geven aan de jongeren .
Dat iedereeen gelijk is .
De volgende zin vind ik zo mooi , dat ik 'm vaak gebruik.
Het zegt volgens mij voldoende .
In complete darkness we are al the same, don't let your eyes deceive you.
maghrebia007
24-08-2004, 19:44
ik kan m niet openen? :( rot pc gzzzt
Cicatrice
24-08-2004, 19:44
Origineel gepost door maghrebia007
ik kan m niet openen? :( rot pc gzzzt
kon ik eerst ook niet, moet je gewoon naar de site van www.6pack.tv gaan, en daar aanklikken dan gaat ie via windows media player en meot íe het wel doen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.