Bekijk originele versie : over de datum?
LadyMaryam
09-09-2010, 18:17
toen ik in de 20 was, had ik elke maand een huwelijks aanzoek. maar het wordt steeds minder na de jaren.
me vraag is op welke leeftijd ben je over de datum en geen aanbieders meer krijgt:traan1:
deviljin
09-09-2010, 18:20
30 hoe oud ben je nu?
30 hoe oud ben je nu?
zal wel 30 zijn he:D
LadyMaryam
12-09-2010, 10:48
ik indd. 30
Je bent nooit over de datum meid;
Zo is mijn buurmeisje pas getrouwd; die 46 jaar is!
En nog met een leuke man ook aardig etc :love:
met kale man in de 60 zeker, is geen huwelijk maar een verzorger in dienst genomen:D
haha jij bent gemeen!
Nee nee; hij was zelf 50 jaar :)
(was zelf niet op de bruiloft, maar zie ze vaak samen buiten .. praatje met me buurmeisje gemaakt etc.. waar hij bij was) hij leek alles behalve 50 jaar!
Echt een aardige man, vol met respect etc :goedzo:
Zo zie je maar; alles is mektab :)
blijft toch uitzondering en is het niet ideaal
Ik vind ze wel goed bij elkaar passen :) en echt cute :love:
Sommige mensen die komen gewoon niet iemand goed tegen op hun 20ste bijv of 30ste? :kweetnie: of ze waren al die tijd bezig met het werken/verzorgen van andere en het studeren :goedzo:
Like i said earlier; alles is mektab :o
das grote probleem dat wij in mektab geloven, zo iets bestaat niet, it hangt wat wij van maken
IceTea35
12-09-2010, 11:16
ik indd. 30
Het is beter zoeken, maar je hebt wss meer ervaring om te bepalen wat goed voor je is...
Mektab bestaat niet? nou denk het dus wel :)
Maar ghair insha allah, Allah swt bepaalt hoe dingen verlopen.
:goedzo:
Allah bepaalt niks zou hij dat doen dan was iedereen gelovig, Allah heeft jou wil gegeven om iets van te maken.
Ik wil niet iemands topic verpesten; dus laten we het ontopic houden svp :)
maar hoe oud ben jij als vragen mag
Kolshi f yed d'Allah!! Maar achteraf ga je pas beseffen yek..., geloof me genoeg Marokkaanse meiden die in hun ze3ma "topjaren" zich te goed voor iedereen voelde en dezen af hebben gewezen, maar achteraf met lege handen bleven!
Zeg niet dat het bij jou zo was, maar volgens mij dagdroom je weleens hoe het was geweest ALS........
Heb je gelijk in; ken ook genoeg dames.
Die zich te goed voelde voor mannen; als ze bijv geen werk hadden? dan hadden ze zoiets van ieuww nee :kweetnie: of als ze niet hoog opgeleid waren; zeiden ze ook ieuw nee.
Je moet mannen/vrouwen huwen om hun karakter,inhoud etc.
Niet om wat ze wel of niet hebben :kwaad:
En nu? komt niemand meer hun hand vragen :kweetnie:
Zon vriendin van mij; vroeg zelfs 20.000 euro als bruidschat!!:jammer:
20.000 ahah even rekenen een **** kost 100 euro per uur
20000/100=200 verschillende vrouwen
Jeweetzellufe9
12-09-2010, 12:57
Volgens 'echt de typische Marokkanen' is boven 25 gewoon te oud. Maar tegenwoordig is leeftijd maar een getal.
Haha ze vroeg echt om 20.000 euro als bruidschat.
Dus niet 20.000 voor bruiloft/huis en bruidschat.. nee nee gewoon als bruid schat :kweetnie:
Ik weet ook niet wat er met sommige mensen tegenwoordig is :kweetnie:
zeker een drugs dealer die ze willen uitbuiten, want ze weten het wordt toch niks haah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.