Bekijk originele versie : Hellup!
femme_ahrilla
16-12-2002, 19:37
hey peepz, ik heb jullie mening nodig...
Ik moet (zoals velen hier) een vervolgopleiding(HBO) kiezen. Het probleem is ik kan niet kiezen tussen commerciele economie en rechten. Beide opleidingen passen bij me en ze lijken me allebei leuk, maar ik ben ABSOLUTELY NOT van plan om ze allebei te doen (duuh:o)
kunnen jullie me alstjeblieft tips, argumenten voor of tegen etc. geven over rechten en/ of commerciele economie.
ps. WAAR kun je (behalve in damsco) nog meer HBO-recht volgen?
-xxx-Rachida
16-12-2002, 19:51
http://www.netspective.com/web-islsw/images/common/bismillah.gif
ROTTERDAAAAAAAAAAAAAM!!!!!
femme_ahrilla
16-12-2002, 23:35
mensen!!!!!!!!! 1 reactie maar? nee, dit menen jullie niet, ik d8 echt dat ik wat aan jullie zou hebben...
chandra(is teleurgesteld)
al_hamka
16-12-2002, 23:38
Ik zelf vind rechten interessanter. Ik doe nu commerciele economie en dat is alleen maar dingen in je kop stampen :) Dat is recht ook wel maar het is afwisselender :goedzo:
** SouSou **
femme_ahrilla
16-12-2002, 23:40
Origineel gepost door al_hamka
Ik zelf vind rechten interessanter. Ik doe nu commerciele economie en dat is alleen maar dingen in je kop stampen :) Dat is recht ook wel maar het is afwisselender :goedzo:
** SouSou **
shokran al hamka:goedzo:
SmoothScorpio
16-12-2002, 23:42
recht is ook stampen hoor, nog meer als CE zelfs. Recht is ook veel moeilijker als CE.
femme_ahrilla
16-12-2002, 23:47
Origineel gepost door SmoothScorpio
recht is ook stampen hoor, nog meer als CE zelfs. Recht is ook veel moeilijker als CE.
maar ik heb gehoord dat recht op hbo niveau meer praktijk gericht is waarbij je dus stukken minder hoeft te stampen dan op de wo...maar doe jij zelf ook hbo recht ?
al_hamka
16-12-2002, 23:48
Origineel gepost door femme_ahrilla
shokran al hamka:goedzo:
Graag gedaan meid :goedzo:
** SouSou **
MarocStar
16-12-2002, 23:48
Je zou toch voor jezelf een keuze moeten maken. Kun je recht volgen via het HBO?? Ik dacht dat recht alleen op universitair niveau was te volgen. Ik heb een aantal vrienden die fiscaal en strafrecht studeren, welke heel erg zwaar zijn. Informeer anders bij een studie adviseur wat jouw beste mogelijkheden zijn. :zwaai:
Muslimah
16-12-2002, 23:50
rechten lijkt me leuker dan economie maar rechten is echt moeilijk.
Maar ik zou waarschijnlijk rechten kiezen.
Het is aan jou de keuze femme_a .beide zijn goed of je econmie of rechten kiest. kies wat je het best ligt.
wa salaam
al_hamka
16-12-2002, 23:52
Je kunt voortaan ook Rechten op Hbo doen :goedzo:
Ik wilde het ook bijna gaan doen...
HAD IK HET MAAR GEDAAN :huil: Ik heb nu echt spijt :(
** SouSou **
al_hamka
16-12-2002, 23:53
[i]
ps. WAAR kun je (behalve in damsco) nog meer HBO-recht volgen? [/B]
Hogeschool 's Hertogenbosch :goedzo: Leuke school ;)
femme_ahrilla
16-12-2002, 23:56
Origineel gepost door *********
Je zou toch voor jezelf een keuze moeten maken. Kun je recht volgen via het HBO?? Ik dacht dat recht alleen op universitair niveau was te volgen. Ik heb een aantal vrienden die fiscaal en strafrecht studeren, welke heel erg zwaar zijn. Informeer anders bij een studie adviseur wat jouw beste mogelijkheden zijn. :zwaai:
hbo-recht is nieuw.
enne..hoe kom je in contact met een studieadviseur? Bij de decaan ben ik namelijk al een paar x geweest, maar ik ben er nog niet helemaal uit, daarom vraag ik overal info: aan vrienden, docenten, collega's enz enz. Uiteraard zal ik uiteindelijk zelf moeten kiezen, maar ik wil eerst veel horen van anderen, ik wil echt voorkomen dat ik volgend jaar een opleiding volg waar ik me toch niet helemaal thuis voel.
bedankt voor je reactie
SmoothScorpio
17-12-2002, 00:02
maar ik heb gehoord dat recht op hbo niveau meer praktijk gericht is waarbij je dus stukken minder hoeft te stampen dan op de wo...maar doe jij zelf ook hbo recht ?
ik heb Recht als vak op hbo niveau, ik ken ook veel mensen die gewoon de opleiding recht doen en ik kan je zeggen dat het niet makkelijk is, veeel veeel leren, CE is ook leren maar makkelijker, ik heb CE ook al cak gehad
MarocStar
17-12-2002, 00:03
hbo-recht is nieuw.
enne..hoe kom je in contact met een studieadviseur? Bij de decaan ben ik namelijk al een paar x geweest, maar ik ben er nog niet helemaal uit, daarom vraag ik overal info: aan vrienden, docenten, collega's enz enz. Uiteraard zal ik uiteindelijk zelf moeten kiezen, maar ik wil eerst veel horen van anderen, ik wil echt voorkomen dat ik volgend jaar een opleiding volg waar ik me toch niet helemaal thuis voel.
bedankt voor je reactie
Graag gedaan.
Ik weet niet wat voor opleiding je nu volgt, maar als het goed is heb je iemand op school die adviezen geeft over het vervolg van je studie. Je kunt hem je probleem voorleggen en hij zal jou daar advies over geven. De uiteindelijke beslissing ligt in jouw handen.
Veel succes ermee. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.