Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje...

Pagina's : [1] 2

-Reda-
16-12-2002, 19:30

Stel (llayster) : "Je bent op een boot met je ouders en met je vrouw/man (moeder/vader van jouw drie kinderen)...op een gegeven moment, door een aanvaring, vallen jullie in het water...je pa kan zwemmen, dus hij redt zichzelf...je vrouw/man en je moeder echter niet..." wie zou jij als eerste redden? Je ma of je vrouw/man?

-Reda-
16-12-2002, 19:37
niemand? Lekkere kinderen/echtgenoten zijn jullie! Ze zinken dus gewoon naar de bodem, als het aan jullie lag, okeej...:zweep: y' all need to learn some respect :D:D:D

femme_ahrilla
16-12-2002, 19:38
mijn moeder heeft een djeleba, dus zij redt zich wel:D grapje ik zou eerst haar helpen dus

-Reda-
16-12-2002, 19:41
Origineel gepost door femme_ahrilla mijn moeder heeft een djeleba, dus zij redt zich wel:D grapje ik zou eerst haar helpen dus :goedzo: me too:D maar omdat ik superdoelloos ben, red ik ze alsnog allebei:cool:

SAMMYGIRL
16-12-2002, 19:41

ik zou proberen ze allebei tegelijkertijd te redden of mijn vader kan bijv. mijn moeder helpen en ik mijn 'man' :D

Cina
16-12-2002, 19:42
Stomme Vraag :stout: :D

-Reda-
16-12-2002, 19:45
Origineel gepost door Cina Stomme Vraag :stout: :D :ego: :zwaai:

-xxx-Rachida
16-12-2002, 19:45
http://www.netspective.com/web-islsw/images/common/bismillah.gif Ik hoop ze inscha allah allebei te kunnen redden........ik denk zelfs dat ik er mijn leven voor geef.....vooral voor mijn moeder.....wa allahoe a3lem...

loubna170
16-12-2002, 19:52
ik zou me zusje redden die kan niet zwemmen maar effe een vraagje reda hoe kom je erbij om zo een topic te openen????????

-Reda-
17-12-2002, 00:12
Origineel gepost door loubna170 ik zou me zusje redden die kan niet zwemmen maar effe een vraagje reda hoe kom je erbij om zo een topic te openen???????? tja, ik ben niet de hele dag doelloos:stout: neej gewoon ik had het er een keer over met een paar matties, een jonen zei dat hij erst zn vriendin zou redden (gekke gast:D) maar jah woou ff kijken hoe peepsz hier erover d8en...:D

sihemB
17-12-2002, 00:14
me ma natuurlijk...........die is mijn alles... :p sihemB :zwaai:

saidaaatje
17-12-2002, 00:16
doellooossss:rolleyes::D :zwaai:

-Reda-
17-12-2002, 00:17
Origineel gepost door saidaaatje doellooossss:rolleyes::D :zwaai: wie is altijd om 0.00 online :ego:;):D :zwaai:

Toufik19
17-12-2002, 00:23
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Stel (llayster) : "Je bent op een boot met je ouders en met je vrouw/man (moeder/vader van jouw drie kinderen)...op een gegeven moment, door een aanvaring, vallen jullie in het water...je pa kan zwemmen, dus hij redt zichzelf...je vrouw/man en je moeder echter niet..." wie zou jij als eerste redden? Je ma of je vrouw/man? als je vrouw verdrinkt,laat je drie jonge kinderen achter zonder moeder. als je ma verdrinkt,dan laat je volwassen kinderen achter misschien is het beter om je vrouw te redden omdat dat belangrijker is voor de kinderen en je ma zal het wel begrijpen.

RaZer
17-12-2002, 00:26

Ik weet zeker dat me moeder zal zeggen dat ik me vrouw zal moeten redden. Als ik de vader was en mijn zoon kon kiezen tussen mij en zijn vrouw dan mag hij zijn vrouw redden. Ik ben dan al oud genoeg om te sterven en me zoon zijn leven moet nog beginnen met zijn vrouw.

Pagina's : [1] 2