Bekijk originele versie : Hoera, een zevenling!!!
AMMAN - Een Libische vrouw heeft een zevenling gebaard. Het gaat om vijf jongens en twee meisjes.
Ze beviel in een Jordaans ziekenhuis. Het is de eerste zevenling in Jordanië, aldus een arts van het ziekenhuis maandag tegen het officiële persbureau Petra. Volgens hem verkeren moeder en kinderen in goede gezondheid. De zuigelingen worden beademd.
De baby's wegen tussen de 750 gram en 1,1 kilo. De moeder beviel na een zwangerschap van 27 weken. Ze had in Egypte een vruchtbaarheidsbehandeling ondergaan.
In juni baarde een Palestijnse zeven kinderen, maar alle baby's stierven binnen enkele dagen..
Zou ze een kind af willen staan?
De kids zijn niet bepaald klein knap dat allemaal in goede gezondheid verkeren, hoop voor haar dat ze allen gezond zullen blijven.
Origineel gepost door Barcelona
Noa,
ook jij kan het ondergaan...27 weekjes volhouden :D
Barca
De gedachte alleen al is best vermoeiend..:o
Origineel gepost door Corrie
7 relatief gezonde kinderen op de wereld zetten, dat heeft mevrouw geweldig gedaan, hulde hoor!!!
Hulde! Een beste aanslag op moeder natuur!:goedzo:
ok een zesling misschien?? Het is in ieder geval minder vermoeiend dan een zevenling. :D
Barca
InchaAllah ;)
AMMAN - Een Libische vrouw heeft een zevenling gebaard. Het gaat om vijf jongens en twee meisjes.
Ze beviel in een Jordaans ziekenhuis. Het is de eerste zevenling in Jordanië, aldus een arts van het ziekenhuis maandag tegen het officiële persbureau Petra. Volgens hem verkeren moeder en kinderen in goede gezondheid. De zuigelingen worden beademd.
De baby's wegen tussen de 750 gram en 1,1 kilo. De moeder beviel na een zwangerschap van 27 weken. Ze had in Egypte een vruchtbaarheidsbehandeling ondergaan.
In juni baarde een Palestijnse zeven kinderen, maar alle baby's stierven binnen enkele dagen.
Pfffff.....
:confused:
7 baby's, ik hoop dat ze hulp heeft :D
Subhanallah..voor Allah is alles mogelijk.
Origineel gepost door House
Subhanallah..voor Allah is alles mogelijk.
Was het nog een onbevlekte ontvangenis ook?
Het is een WONDER!!!!
Waarom?? Stel jij jouw huis beschikbaar?? :)
Barca
haha ik heb mijn werk al gedaan de zevenling is het resultaat nu jij je werk doen.
peace!
Nikolai,
als je begrijpend kon lezen, dan las je dat de vrouw, een vruchtbaarheidsbehandeling heeft ondergaan...:)
Probeer het nog eens...
Barca
Wie zou haar die gegeven hebben? ;)
peace!
Deliana,
wilde jij niet au-pair werk gaan doen?? :D
Barca
Neuh, ik wacht wel tot ik grootmoeder wordt. :o
In juni baarde een Palestijnse zeven kinderen, maar alle baby's stierven binnen enkele dagen.
Soebhan Allah zo ben je in een keer klaar...wel jammer dat het niet natuurlijk is gegaan..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.