Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan jullie allemaal.....klik hierop en geef eerlijk antwoord

Pagina's : [1] 2 3 4 5

SweetxBaby
16-12-2002, 19:28

Wat missen jullie ECHT in jullie leven.... Als ik deze vraag aan een palestijn zou vragen zou het antwoord zijn :'' vrede .... Maar nu vraag ik de vraag aan jullie, hier in nederland hebben wij geen oorlog, dus missen we ook geen vrede.... het gaat erom wat jij mist....in jou leven.... Je kan gelukkig zijn, en je kan het goed hebben..maar toch blijf je iets missen... Maar wat??? ikzelf mis het geluk in mijn leven.....ik heb altijd pech....maar toch alhamdolilah.... en nu jullie....

-Reda-
16-12-2002, 19:31
Origineel gepost door Sweet Baby Wat missen jullie ECHT in jullie leven.... Als ik deze vraag aan een palestijn zou vragen zou het antwoord zijn :'' vrede .... Maar nu vraag ik de vraag aan jullie, hier in nederland hebben wij geen oorlog, dus missen we ook geen vrede.... het gaat erom wat jij mist....in jou leven.... Je kan gelukkig zijn, en je kan het goed hebben..maar toch blijf je iets missen... Maar wat??? ikzelf mis het geluk in mijn leven.....ik heb altijd pech....maar toch alhamdolilah.... en nu jullie.... ik mis mn grootvader...:( en een doel:D want ik ben doelloos:maf2:

SAMMYGIRL
16-12-2002, 19:33
Origineel gepost door Sweet Baby Wat missen jullie ECHT in jullie leven.... Als ik deze vraag aan een palestijn zou vragen zou het antwoord zijn :'' vrede .... Maar nu vraag ik de vraag aan jullie, hier in nederland hebben wij geen oorlog, dus missen we ook geen vrede.... het gaat erom wat jij mist....in jou leven.... Je kan gelukkig zijn, en je kan het goed hebben..maar toch blijf je iets missen... Maar wat??? ikzelf mis het geluk in mijn leven.....ik heb altijd pech....maar toch alhamdolilah.... en nu jullie.... ik mis iemand die ik kan vertrouwen, een goeie vriendin etc. kan me hart niet luchten op iemand die ik niet 100% vertrouw (niemand dus). verder zou kan niet zoveel opnoemen aangezien er mensen zijn de niks hebben :( heb veel maare...tja :rolleyes:

SweetxBaby
16-12-2002, 19:33
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO ik mis mn grootvader...:( en een doel:D want ik ben doelloos:maf2: aaaahh je opa... :( Jij bent tenminste alleeen doelloos..... :D sommige zijn ook levenloos, dakloos, hersenloos, gevoelloos, waardeloos. nutteloos. radeloos. hopeloos,..... dus wees blij dat je alleen maar doeloos bent :D

SAMMYGIRL
16-12-2002, 19:34

Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO en een doel:D want ik ben doelloos:maf2: :lol: :lol: :lol: :lol:

SweetxBaby
16-12-2002, 19:34
Origineel gepost door SAMMYGIRL ik mis iemand die ik kan vertrouwen, een goeie vriendin etc. kan me hart niet luchten op iemand die ik niet 100% vertrouw (niemand dus). verder zou kan niet zoveel opnoemen aangezien er mensen zijn de niks hebben :( heb veel maare...tja :rolleyes: Ja meid, vertrouwen is moeilijk te vinden ....... maar ja mensen die te vertrouwen zijn...bestaan nog wel hoor, alleen het is heel erg goed zoeken

SAMMYGIRL
16-12-2002, 19:35
Origineel gepost door Sweet Baby Ja meid, vertrouwen is moeilijk te vinden ....... maar ja mensen die te vertrouwen zijn...bestaan nog wel hoor, alleen het is heel erg goed zoeken ik zok ze dan waarschijnelijk op de verkeerde plekken want ik kan ze niet vinden :( :zwaai: :zwaai: -samira-

-Reda-
16-12-2002, 19:38
Origineel gepost door SAMMYGIRL ik zok ze dan waarschijnelijk op de verkeerde plekken want ik kan ze niet vinden :( :zwaai: :zwaai: -samira- you can trust me, vraag maar na :D:engel:

jimpie
16-12-2002, 19:40
Origineel gepost door Sweet Baby Wat missen jullie ECHT in jullie leven.... Als ik deze vraag aan een palestijn zou vragen zou het antwoord zijn :'' vrede .... Maar nu vraag ik de vraag aan jullie, hier in nederland hebben wij geen oorlog, dus missen we ook geen vrede.... het gaat erom wat jij mist....in jou leven.... Je kan gelukkig zijn, en je kan het goed hebben..maar toch blijf je iets missen... Maar wat??? ikzelf mis het geluk in mijn leven.....ik heb altijd pech....maar toch alhamdolilah.... en nu jullie.... Ik mis zekerheid

SAMMYGIRL
16-12-2002, 19:42
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO you can trust me, vraag maar na :D:engel: als je doelloos bent snap ik het wel

-Reda-
16-12-2002, 19:43
Origineel gepost door Sweet Baby aaaahh je opa... :( Jij bent tenminste alleeen doelloos..... :D sommige zijn ook levenloos, dakloos, hersenloos, gevoelloos, waardeloos. nutteloos. radeloos. hopeloos,..... dus wees blij dat je alleen maar doeloos bent :D maar jij hebt dat ook dus eigenlijk mag je al van GELUK spreken :)

-Reda-
16-12-2002, 19:44
Origineel gepost door SAMMYGIRL als je doelloos bent snap ik het wel :D

Dreamlover
16-12-2002, 19:45
ik mis net als jou eigenlijk.. GELUK IN MIJN LEVEN! :( Ik heb ook altijd pech.. Alles wat ik doe, is TOCH verkeerd.. Alles wat er in mijn omgeving gebeurt is altijd ---> :traan1: Maja, Alhamdoelillah ;) Groet, :verliefd: Dreamloverrr. :verliefd:

cheetah
16-12-2002, 19:46
ik mis een Mercedes CLK in mijn leven.. met leren bekleding :D

SweetxBaby
16-12-2002, 19:47

Origineel gepost door Dreamlover ik mis net als jou eigenlijk.. GELUK IN MIJN LEVEN! :( Ik heb ook altijd pech.. Alles wat ik doe, is TOCH verkeerd.. Alles wat er in mijn omgeving gebeurt is altijd ---> :traan1: Maja, Alhamdoelillah ;) Groet, :verliefd: Dreamloverrr. :verliefd: Dont worry and be happy...onze tijd komt nog inschallah als allah (swt) het wil...geef de hoop nooit op ,

Pagina's : [1] 2 3 4 5