Bekijk originele versie : Eten??
Ptissem20
24-08-2004, 14:35
Salaam allemaal
Nog even een vraag of jullie in amsterdam een goeie bakker of iemand kennen die eten maakt ik wil pastilla en vlees maar kant en klaar dus zodat ik het alleen hoef af te halen
Chokran
MissAziza
24-08-2004, 17:13
hai hai ptissem
ik ken wel een hele goeie bakker die echt van alles heeft brood koek bstilla van kip en vis en vlees op de manier die jij wilt hebben maar 1 ding je vraagt in amsterdam deze zit in rotterdam BAKKERIJ MARAKESCH ik weet niet of ie ook in amsterdam zit maar in rotterdam is ie overal te vinden...
succes liefs aziza
ik ken een persoon die heerlijke pastillas en salades voor je maakt
haantje15
30-08-2004, 22:23
dag iptissam,
ik ken een bakker in amsterdam oost die heerlijke pistalla heeft in soorten en maten en koekjes 100 verschillende soorten
echt heerlijk ik heb ze ook geprobeeert en neem van mij aan ze zijn te lekker voor woorden ahaha
nou stuur me een pm voor meer info ok
doeii
haantje15
30-08-2004, 22:33
ja ze hebben ook dingen voor het geboortefeest en ja het ligt in amsterdam voor meer info kan je het beste langs gaan want ze hebben een boek met alle soorten pistilla en koekjes als je wil weten waar het precies ligt kan je me dan nu even terug mailen ik ben nog wel even onnline en voor eventuel het nummer kan je me nu ook het beste mail en voor wanneer wil je het hebben inshalah
ik w8 op je reactie!!!
doeii
ik heb je een pm gestuurd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.