Bekijk originele versie : wat raden jullie mij aan?
nadiaatje81
08-09-2010, 19:08
ik ga deze weekend naar marokko en wil mijn laptop meenemen. maar ik wil ook kunnen internetten draadloos. ik heb gehoord dat je zo'n usb ding kan kopen daar en dat je dan voor 25 euro voor 30 dagen onbeperkt kan internetten. wat raden jullie mij aan? voor de mensen die naar marokko zijn geweest en laptop hadden meegenomen wat hadden jullie gedaan?
ILI_Amazigh
08-09-2010, 20:56
ik ga deze weekend naar marokko en wil mijn laptop meenemen. maar ik wil ook kunnen internetten draadloos. ik heb gehoord dat je zo'n usb ding kan kopen daar en dat je dan voor 25 euro voor 30 dagen onbeperkt kan internetten. wat raden jullie mij aan? voor de mensen die naar marokko zijn geweest en laptop hadden meegenomen wat hadden jullie gedaan?
Mn neef had dat afgelopen zomer gedaan. Is echt heerlijk om gewoon te kunnen internetten vanuit je eigen huis. Het werkt best goed. Enige nadeel is dat de internet snelheid af en toe wat laag is om echt goed te kunnen streamen. Maar is het zeker waard voor dat geld.
Marokkaanmo
09-09-2010, 03:34
Ik ben nu in Marokko en ik raad je INWI echt aan, de snelheden zijn supersnel ;)
grapje je downloadt met 1,5 kbps.
ILI_Amazigh
09-09-2010, 08:52
Ik ben nu in Marokko en ik raad je INWI echt aan, de snelheden zijn supersnel ;)
grapje je downloadt met 1,5 kbps.
dat dus :hihi:
Mn neef had dat afgelopen zomer gedaan. Is echt heerlijk om gewoon te kunnen internetten vanuit je eigen huis. Het werkt best goed. Enige nadeel is dat de internet snelheid af en toe wat laag is om echt goed te kunnen streamen. Maar is het zeker waard voor dat geld.
Heb het ook gedaan. Was inderdaad lekker makkelijk om thuis je mail te checken in plaats van iedere keer naar een internetcafetje te gaan. Snelheid heeft ook een beetje te maken met je afstand tot zo een hsdpa mast. Hoe dichter bij zo een mast hoe sneller internet je natuurlijk hebt. Je moet je instellingen trouwens zo instellen dat ie alleen gebruik maakt van het 3G netwerk en niet van gprs want dat is echt traag.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.