Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen geluid HELP!

Cashmere
08-09-2010, 01:59

Ola, Ik heb sinds een paar weken (illegaal) Vista op mijn laptop en voorheen XP. Sinds er Vista draait op mijn laptop heb ik geen geluid meer alleen systeemgeluiden werken nog. Via een forum (geen idee meer welke) las ik dat ik servicepack 2 moest downloaden voor Vista maar helaas krijg ik geen acceptatie maar alleen foutmeldingen. Wie kan mij helpen met dit probleem? Alvast bedankt. :goedzo:

Yusuf13
08-09-2010, 04:07
Heb je al op dat luidsprekericoontje geklikt om te zien of je geluid niet gedempt is? Of in Start->configuratiescherm->geluid. Verder moet je misschien de drivers nog installeren. Die vind je op de site van de fabrikant van jouw PC. Als je het merk en type PC hier noemt, kan ik ze ook wel opzoeken.

ILI_Amazigh
08-09-2010, 12:52
Aangezien je er nu pas Vista op hebt gezet ligt het waarschijnlijk aan de drivers die je er nog op moet zetten. Kijk op de homepage van je merk laptop bij support. Daar kun je de drivers wel vinden. Geluid moet het namelijk zonder service pack doen.

Cashmere
08-09-2010, 13:25
Dankjewel heren, ik ga jullie advies opvolgen en de drivers opzoeken. Het is overigens een Compaq.

Cashmere
08-09-2010, 13:36

DANKJEWEL! Het heeft geholpen het was dus een kwestie van de juiste driver downloaden. :goedzo:

ILI_Amazigh
08-09-2010, 13:42
DANKJEWEL! Het heeft geholpen het was dus een kwestie van de juiste driver downloaden. :goedzo: Gelukkig maar, maar altijd opletten wanneer je een andere windows versie installeerd dan dat er standaard op de laptop zit. Soms kun je voor nieuwere windows versies geen drivers vindne voor jou type laptop. Geluk gehad deze keer :hihi: