Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voelt "houden van" van je zus en van je partner hetzelfde

ManZonderVrouw
24-08-2004, 11:21

Marokkaanse mannen/vrouwen houden van hun vrouwen/mannen/vriendinnentjes/vriendjes op een heel andere manier ...laast sprak ik een meisje tegen die een vriendin heeft ...ze heeft mij deze woorden gezegd ...Mijn vriend zegt dat hij op dezelfde manier van mij houdt, als hij van zussen en moeder houdt.... is dat hetzelfde als je van je man of je vrouw houdt ?

Savina_is_back
24-08-2004, 11:22
nee,natuurlijk nie

Souhayb
24-08-2004, 11:27
[i] Vergelijk het met :confused: ..........??? CHIPS: Je vindt Doritos lekker, Pringles en gewoon Lays allemaal lekker, maar op een ander manier :D [/FONT] [/B] je vergeet de C100 huismerk, die is ook best lekker, en nu ook voordeliger tijdens de matsweken..... :D

Souhayb
24-08-2004, 11:39
Origineel gepost door Miss_Magrebia Die vind ik niet lekker ;) S'mahlie.

tangawija_1985
24-08-2004, 12:50

Origineel gepost door ManZonderVrouw Marokkaanse mannen/vrouwen houden van hun vrouwen/mannen/vriendinnentjes/vriendjes op een heel andere manier ...laast sprak ik een meisje tegen die een vriendin heeft ...ze heeft mij deze woorden gezegd ...Mijn vriend zegt dat hij op dezelfde manier van mij houdt, als hij van zussen en moeder houdt.... is dat hetzelfde als je van je man of je vrouw houdt ? Nee dat is het niet, en als dat wel zo is, dan klopt er iets niet

ehsane
24-08-2004, 12:50
hij bedoelt het wel goed maar je kunt liefde voor je partner niet vergelijken met lliefde voor je zus. onmogelijk!!

mazhar
24-08-2004, 13:10
ik denk dat hij het volgende bedoelt de band die je met je moeder/zussen hebt is (onder normale omstandigheden) heel sterk, je houdt van ze, en niemand mag aan ze komen of ze pijn doen en dat is wat hij met haar heeft hij beschermt haar al :Iluvu:

Jasmina
24-08-2004, 17:19
Origineel gepost door tangawija_1985 Nee dat is het niet, en als dat wel zo is, dan klopt er iets niet Mee eens :D jasmina

alhoceima_ladyy
24-08-2004, 17:27
Origineel gepost door Miss_Magrebia Houden van kan je op verschillende manieren: Je hebt Moederliefde, liefde voor je zussen/vriendinnen/nichten/broers, Liefde voor de Islam, Liefde voor je Partner Allemaal liefde maar op een andere manier... Vergelijk het met :confused: ..........??? CHIPS: Je vindt Doritos lekker, Pringles en gewoon Lays allemaal lekker, maar op een ander manier :D Mooie vergelijking :hihi: