Bekijk originele versie : Voelt "houden van" van je zus en van je partner hetzelfde
ManZonderVrouw
24-08-2004, 11:21
Marokkaanse mannen/vrouwen houden van hun vrouwen/mannen/vriendinnentjes/vriendjes op een heel andere manier ...laast sprak ik een meisje tegen die een vriendin heeft ...ze heeft mij deze woorden gezegd ...Mijn vriend zegt dat hij op dezelfde manier van mij houdt, als hij van zussen en moeder houdt....
is dat hetzelfde als je van je man of je vrouw houdt ?
Savina_is_back
24-08-2004, 11:22
nee,natuurlijk nie
[i]
Vergelijk het met :confused: ..........??? CHIPS:
Je vindt Doritos lekker, Pringles en gewoon Lays allemaal lekker, maar op een ander manier :D [/FONT] [/B]
je vergeet de C100 huismerk, die is ook best lekker, en nu ook voordeliger tijdens de matsweken..... :D
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Die vind ik niet lekker ;)
S'mahlie.
tangawija_1985
24-08-2004, 12:50
Origineel gepost door ManZonderVrouw
Marokkaanse mannen/vrouwen houden van hun vrouwen/mannen/vriendinnentjes/vriendjes op een heel andere manier ...laast sprak ik een meisje tegen die een vriendin heeft ...ze heeft mij deze woorden gezegd ...Mijn vriend zegt dat hij op dezelfde manier van mij houdt, als hij van zussen en moeder houdt....
is dat hetzelfde als je van je man of je vrouw houdt ?
Nee dat is het niet, en als dat wel zo is, dan klopt er iets niet
hij bedoelt het wel goed maar je kunt liefde voor je partner niet vergelijken met lliefde voor je zus. onmogelijk!!
ik denk dat hij het volgende bedoelt
de band die je met je moeder/zussen hebt is (onder normale omstandigheden) heel sterk, je houdt van ze, en niemand mag aan ze komen of ze pijn doen
en dat is wat hij met haar heeft
hij beschermt haar al :Iluvu:
Origineel gepost door tangawija_1985
Nee dat is het niet, en als dat wel zo is, dan klopt er iets niet
Mee eens :D
jasmina
alhoceima_ladyy
24-08-2004, 17:27
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Houden van kan je op verschillende manieren:
Je hebt Moederliefde, liefde voor je zussen/vriendinnen/nichten/broers, Liefde voor de Islam, Liefde voor je Partner
Allemaal liefde maar op een andere manier...
Vergelijk het met :confused: ..........??? CHIPS:
Je vindt Doritos lekker, Pringles en gewoon Lays allemaal lekker, maar op een ander manier :D
Mooie vergelijking :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.