Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kiezen jullie later een beroep op basis van dit???

Zina17
16-12-2002, 18:04

Op basis van geld en roem??? Of interesseert dat jullie niet??(betwijfel ik:hihi) IK zelf zou een beroep willen doen dat mij interesseert wat betreft inhoud en natuurlijk moet het een goed betaald jobje zijn he!! ;) Ik ga niet 3 jaar studeren voor niets hoor!!! :D En voor diegenen dat willen weten wat ik ga doen: zelfstandig maatschappelijk assistente insja allah! :) Wat gaan jullie worden??? :confused:

laboudanda
16-12-2002, 18:19
Ik kies beroep omdat ik later, me eigen in leven wil houden.. een uitkering is voor losers..(tenzij je door medische problemen niet meer kunt gaan werken) Ok .... Ok?.... Ok! OK???? oh..OK! Buh bye! Oh ik ga later ASSISTENT van de ASSISTENT van de SCHOONMAKER worden..

SweetRose
16-12-2002, 18:21
Kheb nog geeeeeen flauw idee :maf2: maar succes meid...:D

Zina17
16-12-2002, 18:22
Origineel gepost door laboudanda Ik kies beroep omdat ik later, me eigen in leven wil houden.. een uitkering is voor losers..(tenzij je door medische problemen niet meer kunt gaan werken) Ok .... Ok?.... Ok! OK???? oh..OK! Buh bye! Oh ik ga later ASSISTENT van de ASSISTENT van de SCHOONMAKER worden.. goed,dan kunt ge direct bij mij beginnen want ik heb ook een assistent van een assistent van een schoonmaker nodig!!! :p CV al doorgemaild???

Zina17
16-12-2002, 18:24

Origineel gepost door zin 'n midar Kheb nog geeeeeen flauw idee :maf2: maar succes meid...:D thanks lieve schat!!! ;)

SweetRose
16-12-2002, 18:26
Origineel gepost door Zina17 thanks lieve schat!!! ;) :D neen echt waar..ik ben al zo'n enorme twijfelaarster...de ene denk ik om iets met kindjes te doen..in de creche ofzo..de andere wil ik fotografiste zijn en de andere dag wil ik dan weer een verkoopster zijn..wholah ik word er echt soms :maf2: van :D :zwaai:

laboudanda
16-12-2002, 18:38
Origineel gepost door Zina17 goed,dan kunt ge direct bij mij beginnen want ik heb ook een assistent van een assistent van een schoonmaker nodig!!! :p CV al doorgemaild??? Jah de CV hangt aan de MUUR waaaaaarom zou ik em door mailen ..ik heb het al KOUD genoeg hieroo! Buh bye!

Zina17
16-12-2002, 18:42
Origineel gepost door laboudanda Jah de CV hangt aan de MUUR waaaaaarom zou ik em door mailen ..ik heb het al KOUD genoeg hieroo! Buh bye! ok,dan neem ik JOU niet aan!!!!! :D

laboudanda
16-12-2002, 18:47
Origineel gepost door Zina17 ok,dan neem ik JOU niet aan!!!!! :D Ok....... Neem hem aan! http://www.uglypeople.com/uglymen/section.images/up-men-00289.jpg Tooot Toot.....POPEYE!!!!!! YAY! NEXT!

Zina17
16-12-2002, 18:50
Origineel gepost door laboudanda Ok....... Neem hem aan! http://www.uglypeople.com/uglymen/section.images/up-men-00289.jpg Tooot Toot.....POPEYE!!!!!! YAY! NEXT! yag!!!!!!!!!!!!!!!!! tfoe ya laboudanda!!!!! :kwaad: Dan neem ik jou liever als ik moet kiezen.......!! :(