Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat heeft die marokkaanse koning toch???Erg verwesterd!!Damn...

Pagina's : [1] 2

Zina17
16-12-2002, 17:51

Stond in de krant van vanmorgen!!!! Baz Luhrmann heeft het Marokkaanse leger ingehuurd voor zijn huidige project Alexander the Great. De film, met de 28-jarige Leonardo DiCaprico als Alexander, zal in 2003 worden opgenomen in de Noord-Afrikaanse woestijn. Voor de figuranten riep Baz de hulp in van de Marokkaanse koning. De Australische regisseur, die eerder 'Moulin Rouge voor zijn rekening nam, heeft de koning gevraagd of hij zijn leger ter beschikking wilde stellen. Dat wilde hij wel en zodoende zullen er binnenkort 5.000 soldaten schouder aan schouder met de sterren de woestijn intrekken.

-Reda-
16-12-2002, 17:53
Origineel gepost door Zina17 Stond in de krant van vanmorgen!!!! Baz Luhrmann heeft het Marokkaanse leger ingehuurd voor zijn huidige project Alexander the Great. De film, met de 28-jarige Leonardo DiCaprico als Alexander, zal in 2003 worden opgenomen in de Noord-Afrikaanse woestijn. Voor de figuranten riep Baz de hulp in van de Marokkaanse koning. De Australische regisseur, die eerder 'Moulin Rouge voor zijn rekening nam, heeft de koning gevraagd of hij zijn leger ter beschikking wilde stellen. Dat wilde hij wel en zodoende zullen er binnenkort 5.000 soldaten schouder aan schouder met de sterren de woestijn intrekken. vet tog?

Zina17
16-12-2002, 17:58
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO vet tog? Ik heb mijn mening nog niet gegeven he!!! :D Wat ik ervan vind;het heeft voor en nadelen want Marokko is een tijdje terug al eens in de spotlights gezet(P Diddy-party in Marrakech!) en dat heeft nogal wat negatieve kritiek gekregen om het feit dat de koning niet meer aan zijn eigen arme volk denkt maar nu is het wat anders....een film? niets mis mee denk ik aangezien Marokko dan in een beter daglicht kan gezet worden!!!!

-Reda-
16-12-2002, 18:00
Origineel gepost door Zina17 Ik heb mijn mening nog niet gegeven he!!! :D Wat ik ervan vind;het heeft voor en nadelen want Marokko is een tijdje terug al eens in de spotlights gezet(P Diddy-party in Marrakech!) en dat heeft nogal wat negatieve kritiek gekregen om het feit dat de koning niet meer aan zijn eigen arme volk denkt maar nu is het wat anders....een film? niets mis mee denk ik aangezien Marokko dan in een beter daglicht kan gezet worden!!!! nou, p.diddy is gekomen op zn verjaardag, nounou, wat een drama, veel mensen weten niet hoe rijk marokko wel niet is, door corruptie is het misgegaan...die man was jarig, laat hem feesten...ennuh, ik hbe tog nix over je mening gezegd, niet?:D

laboudanda
16-12-2002, 18:01

Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO vet tog? Is de koning VET?.....tjah als je ziet wat ie als ontbijt eet.. Super deluxe Happy Burger met dubbel Kaas en nog veel meer ( teveel om op te noemen) Salade Dejavu met crisps Fristi en andere zuivel drinks!! en nog veel meer!! Dit heb ik LIVE bij SBS6 gezien! Buh bye!

manal18meknes
16-12-2002, 18:02
dit is niet de eerste film die word opgenomen in maroc ze hebben veel films gemaakt daar ze zijn nu daar bezig met de opnames van exorcist 2 en the mummy hebben ze opgenomen daar en vele andere films dus mij maakt niets uit.

-Reda-
16-12-2002, 18:04
Origineel gepost door Djebli Yo brada (?) Mo de zesde heeft voor dat feestJE betaald, shie 2 miljoen dollar ofzo!!! Toch wel een drama!!!! als ik het geld had had ik er 3 miljoen voor neergelegd, my brada :D het is zn verjaardag, i don't blame him...kijk als hij gewoon een feest gaf, zou het iets anders zijn...voor de rest doet hij veel goeds voor zijn volk, hij is veel opener dan dat zijn vader was... wajooow vanaf nu ben ik een PLATINUM LID!!!!!!!:D:D:D:D:D

Zina17
16-12-2002, 18:06
Origineel gepost door laboudanda Is de koning VET?.....tjah als je ziet wat ie als ontbijt eet.. Super deluxe Happy Burger met dubbel Kaas en nog veel meer ( teveel om op te noemen) Salade Dejavu met crisps Fristi en andere zuivel drinks!! en nog veel meer!! Dit heb ik LIVE bij SBS6 gezien! Buh bye! Mac Donalds-restaurants hebben ze daar zeker in overvloed!!! :D

-Reda-
16-12-2002, 18:06
Origineel gepost door Zina17 Mac Donalds-restaurants hebben ze daar zeker in overvloed!!! :D valt wel mee hoor, het zijn er nog geen 10... :rolleyes:

Zina17
16-12-2002, 18:09
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO valt wel mee hoor, het zijn er nog geen 10... :rolleyes: ik ben er nooit geweest :( (ik bedoel die van marokko he) want mijn pappie wil dat niet;is van de joden zegt ie! :o erg he!!!! :kwaad:

-Reda-
16-12-2002, 18:11
Origineel gepost door Zina17 ik ben er nooit geweest :( (ik bedoel die van marokko he) want mijn pappie wil dat niet;is van de joden zegt ie! :o erg he!!!! :kwaad: je kan ook alleen gaan hoor...het is daar alleen altijd zo fokking druk...ik ga dan liever naar KFC...:D

Zina17
16-12-2002, 18:26
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO je kan ook alleen gaan hoor...het is daar alleen altijd zo fokking druk...ik ga dan liever naar KFC...:D KFC???? yeah right... :rolleyes: Alleen gaan??? Valt te erg op...ik ga liever met iemand mee want alleen naar de MacDonald is niet zoooooo gezellig!! Wil je mee ofsow? :)

-Reda-
16-12-2002, 18:37
Origineel gepost door Zina17 KFC???? yeah right... :rolleyes: Alleen gaan??? Valt te erg op...ik ga liever met iemand mee want alleen naar de MacDonald is niet zoooooo gezellig!! Wil je mee ofsow? :) KFC is ZEKER lekkerder dan Maccie...die hebben ze ook hoor in Aïn Diab...ennu, met alleen bedoelde ik zonder ouders...;) Ik ga alleen met jou mee als we naar KFC gaan :D:D:D shie hot wings menu gaat er wel in...:D

Zina17
16-12-2002, 18:39
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO KFC is ZEKER lekkerder dan Maccie...die hebben ze ook hoor in Aïn Diab...ennu, met alleen bedoelde ik zonder ouders...;) Ik ga alleen met jou mee als we naar KFC gaan :D:D:D shie hot wings menu gaat er wel in...:D heum....ik zal er eerst eens over nadenken... :o :o Want misschien meen je het niet!!!Ik ken jou ondertussen wel al,met jouw doelloosheid :D

laboudanda
16-12-2002, 18:41

Origineel gepost door Zina17 ik ben er nooit geweest :( (ik bedoel die van marokko he) want mijn pappie wil dat niet;is van de joden zegt ie! :o erg he!!!! :kwaad: Ikke wel.....en de Big Chicken..of uh...wat was het ook al weer ?.. ah Big MAc is niet HALAL!...en ik zie allemaal moderne Marokkanen!... Ik heb liever dat je een terrasje pakt in marokko voor 5 DH heb je een gehele MAALTIJD!! YAY!!.....WOW!!.....5 DH?.....das.....das effe mijn REKENWONDER pakken.....hmmm das......ERROR?.....hey dat ding zegt ERROR!! Ok next!

Pagina's : [1] 2