Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bedrieger en jij weet het

Pagina's : [1] 2

madame_hind
24-08-2004, 02:06

Mijn vriendin is al jaren getrouwd met haar neef en ze hebben 2 kindjes. Wat mij overkwam: Op een avond kreeg ik een telefoontje van een jongen (nr van een telefooncel) Hij zei me: Je hebt me ge-smst maar ik begrijp je berichtje niet want het is in het nederlands... Ik zei :eek: dat moet een vergissing zijn dat kan helemaal niet Ik legde de telefoon neer, onmogelijk !!!! De volgende dag belde hij me weer en daarna weer en weer ... tot ik er genoeg van had :kwaad: ik vroeg hem wie hij was om me zo lastig te vallen Hij antwoorde dat hij een algerijnse jongen was die in dezelfde stad als ik woont en een belgisch paspoort heeft. Hij is op zoek naar een meisje en wou graag uitgaan met mij. (Hij denkt dat belgisch ben omdat ik goed nederlands praat :rolleyes: ) Aangezien dat ik bijna alle algerijnse families van mijn stad ken vroeg ik van welke familie hij was.En vroeg of hij de familie van mijn vriendin kende. Hij zei: en of ik hen ken, ik ben hun neef!!! ( hij nog steeds denkend, yes ik heb een date :D ) Ik zei: ken je de oudste dochter uit het gezin? ( zijn vrouw dus) Hij: ja natuurlijk ken ik haar maar vertel jij nu eens wie ben jij? IK: HAAR BESTE VRIENDIN!!! Aan de andere kant van de lijn werd het opeens heel stil.... :confused: :eek: Na enkele minuten zei hij: je zegt het toch niet tegen mijn vrouw :confused: Waarop ik antwoorde: ik heb je op heterdaad betrapt, hoe kun je jouw mooie vrouw en moeder van je kinderen zo bedriegen??? Hij had geen antwoord en smeekt me om niets te zeggen. Nadien begreep ik hoe hij aan mijn nr kwam, enkele weken tevoren hadden ik en zijn vrouw gesmst en zij had zijn telefoon gebruikt en de smsjes waren erin blijven staan.Hij begreep ze niet en dacht dat ze van een meisje waren aan wie hij zijn nummer had gegeven. Ik heb nog niets tegen zijn vrouw gezegd, ze weet van niets meskiena :( niet omdat hij gesmeekt heeft :kwaad: maar omdat ik bang ben dat ik een hele familie ermee uit elkaar ga rukken, hij is tenslotte hun neef en zijn moeder woont ook bij hen enz enz... Maar ik heb een enorm schuldgevoel als ik haar zie. Wat moet ik doen eerlijk opbiechten zodat zij een keuze maakt of ze bij hem blijft of hetgene wat hij gedaan heeft tussen hem en ALLAH SWT laten en hopen dat hij stopt met bedriegen? :(

delila_23
24-08-2004, 08:12
misschien is het beter om niks te zeggen.... stel voor je vertelt het en ze gaan uit elkaar dan ga je hele leven schuldig voelen of denk er goed over na en zet je eigen in haar plaats en zou je zo'n nieuws willen horen over de vader van je twee kindjes.. xxxjes Delila

ladyp
24-08-2004, 08:18
Ik weet dat je hun problemen geeft en misschien krijg jij wel de schuld van alles. Is mij namelijk wel vaker overkomen wanneer ik iemand de waarheid zei. Vaak blijven die mensen wel bij elkaar maar ben jij niet meer welkom. Maar hoe dan ook ik weet dat ik het ook zou willen weten van mijn beste vriendin, wanneer zij zoiets zou weten over mijn man. En daarom zou ik het wel zeggen, ook al zijn de gevolgen misschien heel groot (je kan zelfs je vriendin hierdoor kwijtraken). Maar ik zou haar niet onder ogen kunnen komen terwijl ik zoiets weet. Ik wens je veel succes met je beslissing! Doei doei

Azzzizzz
24-08-2004, 11:16
wat is het nummer van het telefooncel?????

madame_hind
24-08-2004, 11:38

Origineel gepost door ladyp Ik weet dat je hun problemen geeft en misschien krijg jij wel de schuld van alles. Is mij namelijk wel vaker overkomen wanneer ik iemand de waarheid zei. Vaak blijven die mensen wel bij elkaar maar ben jij niet meer welkom. Maar hoe dan ook ik weet dat ik het ook zou willen weten van mijn beste vriendin, wanneer zij zoiets zou weten over mijn man. En daarom zou ik het wel zeggen, ook al zijn de gevolgen misschien heel groot (je kan zelfs je vriendin hierdoor kwijtraken). Maar ik zou haar niet onder ogen kunnen komen terwijl ik zoiets weet. Ik wens je veel succes met je beslissing! Doei doei Langs de ene kant denk ik daar ook aan: moest mijn vriendin zoiets over mijn man weten zou ik ook willen dat ze me de waarheid vertelt. Ze is een schat van een vrouw die alles doet wat haar man vraagt, ze is een lieve moeder voor zijn kinderen en een goeie schoondochter voor zijn moeder. Ik begrijp helemaal niet waarom hij nog andere vrouwen gaat zoeken???? :confused:

madame_hind
24-08-2004, 11:40
Origineel gepost door La__Haine Of straks gelooft ze u nie en denkt ze da ge hen enkel uit mekaar wilt halen. En vooral als haar man u beschuldigt van dat je liegt ofzo. Of als haar man mij gaat beschuldigen dat ik jaloers ben of erger nog, dat ik degene ben die hem wil verleiden!!! :eek:

madame_hind
24-08-2004, 11:45
Als ik zwijg hoop ik gewoon dat het achteraf niet gaat uitkomen dat ik al lang alles weet maar het verborgen heb gehouden. Ik ben bang dat ze me dat heel kwalijk gaan nemen dan.

lella_ouafae
24-08-2004, 12:38
Hey meid... stel nou dat het de omgekeerde wereld was... en jou man zou ditzelfde doen (lahjehfad) met haar... zou jij willen dat ze het jou verteld??? Of zou je liever gelukkig willen blijven met het leventje wat je nu hebt... want misschien heeft hij er echt spijt van...

dreams
24-08-2004, 14:05
sooner or later gaat hij toch door de mand vallen.

Fallujah
24-08-2004, 14:07
precies niks zeggen houd het voor je je zet het huwelijk op het spel van hun, hij zal zelf ooit betrapt worden door zijn vrouw MOGE ALLAH HEM LATEN BRANDEN IN HEL

Diamantje01
24-08-2004, 14:11
Ik zou het eerlijk gezegd toch wel willen weten. Jij die denkt van alles gaat goed tussen ons terwijl het niet zo is, want ja blijkbaar heeft je man die je denkt zo te vertrouwen andere dingen in zijn hoofd. Hij heeft het bij jou geprobeert denk je dat het daar bij gaat blijven? Het zou misschien toch wel beter zijn om het haar te vertellen,ze gaat jou misschien daarvoor heel dankbaar zijn,dan weet ze tenminste wat haar man uitspookt en daarvoor hoeft ze nog niet weg te gaan bij hem,ze zal zeker met hem gaan praten,want als je het zo laat blijft die zijn gangetje gaan want ja zijn vrouw weet het toch niet!!!

a3ir
24-08-2004, 14:14
Origineel gepost door Fallujah precies niks zeggen houd het voor je je zet het huwelijk op het spel van hun, hij zal zelf ooit betrapt worden door zijn vrouw MOGE ALLAH HEM LATEN BRANDEN IN HEL Dit doet me echt goed om deze woorden van een man te horen.

madame_hind
24-08-2004, 14:16
Origineel gepost door dreams sooner or later gaat hij toch door de mand vallen. je hebt gelijk! ;)

madame_hind
24-08-2004, 14:19
Zij is een braaf meisje dat haar kapot werkt voor hem. Hij werkt niet en hangt de hele dagen op straat rond. Ik heb bewondering voor haar, ze heeft zoveel geduld met hem masha'Allah.

ladyp
24-08-2004, 14:46

Origineel gepost door madame_hind Langs de ene kant denk ik daar ook aan: moest mijn vriendin zoiets over mijn man weten zou ik ook willen dat ze me de waarheid vertelt. Ze is een schat van een vrouw die alles doet wat haar man vraagt, ze is een lieve moeder voor zijn kinderen en een goeie schoondochter voor zijn moeder. Ik begrijp helemaal niet waarom hij nog andere vrouwen gaat zoeken???? :confused: Ik snap dat ook niet. maar je weet hoe mannen zijn. Het gras is altijd groener bij de buren en mannen lopen veel te vaak hun *** achterna en denken niet na over het mooie dat zij hebben en wat ze daar mee kunnen verliezen. Je moet begrijpen dat er 2 opties zijn: * of je vriendin is "blij" dat je het haar verteld en dat ze weet hoe haar man is * of hij weet het zo te brengen dat ze hem gelooft en denkt dat jij vuur gooit in de relatie ofzelfs dat jij diegene bent die hem verleid. Ik ben zelf altijd te eerlijk en heb op die manier al vaak mijn vingers verbrand maar toch zou ik het nu weer op die manier doen. Omdat ik altijd hoop dat mensen en zeker 1 van mijn beste vrienden het mij zou vertellen. Succes! :zwaai:

Pagina's : [1] 2