Bekijk originele versie : Nederlandse mannen masaal aan de catalogusvrouw
sneakynawal
24-08-2004, 00:10
Volgens de telegraaf van afgelopen zaterdag trouwt 80 % van de Nederlandse mannen met een vrouw uit Polen of Rusland. Naar schatting is het aantal buitenlandse vrouwen over 50 jaar zo hoog dat de Nederlandse vrouw het nakijken heeft.
bron: www.nu.nl
DaNGeRouZLy
24-08-2004, 00:12
en nu :confused:
sneakynawal
24-08-2004, 00:13
Ik denk dat de Nederlandse vrouwen met de allochtonen moeten trouwen of lesbo's moeten worden.
DaNGeRouZLy
24-08-2004, 00:14
Origineel gepost door sneakynawal
Ik denk dat de Nederlandse vrouwen met de allochtonen moeten trouwen of lesbo's moeten worden.
ja zit niks anders op dan :D
DaNGeRouZLy
24-08-2004, 00:15
Origineel gepost door CitriC
Humm? 80%??
je kan toch lezen
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
je kan toch lezen
Die vraagtekens stonden voor :eek: en verbijstering enz.. enz..
Dat snap je toch wel of niet soms?
Firdous26
24-08-2004, 00:20
Zijn Nederlandse vrouwen dan zo erg?
Waar kan je die catalogus bestellen? :eek:
Hoogervorst
24-08-2004, 08:24
80%? Kom nou zeg. Ik zou 8% al enorm veel vinden.
Origineel gepost door KohiNoor
Ik vind het maar flauwekul, 80%. Ik geloof best dat het op die website staat maar ze lu/llen gewoon een eind raak :gaaaaap: Zo is het maar net,kohiNoortje ;)
80% is echt kul. Ik kan me wel voorstellen dat de EU tegenwoordig ook opgaat voor de huwelijksmarkt.
Ik denk dat die Nederlandse mannen hopen uit die landen een nette, volgzame, christelijke vrouw te kunnen halen die braaf voor de kinderen gaat zorgen. Een beetje dezelfde hoop die allochtone mannen in Nederland beweegt een vrouw uit hun vaderland te laten komen i.p.v. in Nederland op zoek te gaan.
Origineel gepost door Bazba
80% is echt kul. Ik kan me wel voorstellen dat de EU tegenwoordig ook opgaat voor de huwelijksmarkt.
Ik denk dat die Nederlandse mannen hopen uit die landen een nette, volgzame, christelijke vrouw te kunnen halen die braaf voor de kinderen gaat zorgen. Een beetje dezelfde hoop die allochtone mannen in Nederland beweegt een vrouw uit hun vaderland te laten komen i.p.v. in Nederland op zoek te gaan. juist,80% is zo overdreven.
Firdous26
24-08-2004, 12:29
Misschien is die 80% minder overdreven dan het lijkt. We moeten er rekening mee houden dat er helemaal niet zoveel huwelijken meer gesloten worden. Er wordt veelal samengeleefd. Het huwelijk is iets dat handig kan zijn voor wanneer erf- en imigratierechten om de hoek komen kijken. X procent van de huwelijken in Nederland is niet gelijk aan X procent van de relaties.
ZeYNeP_Z
24-08-2004, 15:51
Origineel gepost door sneakynawal
Volgens de telegraaf van afgelopen zaterdag trouwt 80 % van de Nederlandse mannen met een vrouw uit Polen of Rusland. Naar schatting is het aantal buitenlandse vrouwen over 50 jaar zo hoog dat de Nederlandse vrouw het nakijken heeft.
bron: www.nu.nl
Omdat deze vrouwen alles eraan doen om in een rijk land te mogen verblijven en te kunnen werken voor veel geld (prostitutie komt vaak voor bij deze vrouwen) of natuurlijk geld krijgen van hun partner.
Nederlandse mannen die niet echt in trek zijn bij vrouwen,eenzaam zijn,geld hebben maar niet gelukkig zijn, vrouwen willen die naar hun luisteren (onderdanig?) of gescheiden zijn en snel weer willen trouwen, halen vaak massaal vrouwen uit de balkanlanden.
Trouwens niet alleen uit de balkanlanden maar ook op de fillipijnen,thailand en vietnam.
Zielig :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.