Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn pakket is nog steeds niet binnen

Vandiegoeie
06-09-2010, 19:21

Ik heb pas een studieboek gehaald op Marktplaats. Ik heb 20 euro overgemaakt en diegene zei dat hij het boek heeft verzonden. Na 2 hele werkdagen (3 als je de dag meetelt wanneer hij het boek verzonden heeft) heb ik het boek nog steeds niet binnen. Uit ervaring kan ik zeggen dat een pakket normaal gesproken binnen 24 uur (1 dag) of binnen 48 uur (2 dagen) gegarandeerd binnen is. Nu is het al ruim 2 dagen. Het bedrag krijg ik sowieso terug, of het nou goedschiks of kwaadschiks moet. Ik vind het alleen jammer dat je zo'n klein bedrag van iemand wilt oplichten, doe het dan meteen goed en steel 1500 of zo? Moet ik 1. wachten, want het pakket komt nog wel, 2. persoonlijk bij hem langsgaan met alle gevolgen van dien, of 3. aangifte bij de politie doen? :hadj:

Drifter
06-09-2010, 19:43
Pakket, dus je hebt een track&trace nummer?

Vandiegoeie
06-09-2010, 19:45
Pakket, dus je hebt een track&trace nummer? Nee, ik denk het niet, dus dat wordt dan vast gecategoriseerd op "brievenpost", he?

tawaya3etch_
06-09-2010, 22:24
Wacht nog even joh. Wie weet is hij het vergeten en heeft hij het pas gisteren op de post gedaan of vandaag!

Doewnyaaa
06-09-2010, 22:57

Wachten. Krijg je het de volgende dag nog niet op de post? Lekker aangifte doen. Al die oplichters moeten de bak in. En dat jij dat vertrouwd via Marktplaats.nl.

microsoft
06-09-2010, 22:58
misschien even bellen?

Drifter
06-09-2010, 23:37
Nee, ik denk het niet, dus dat wordt dan vast gecategoriseerd op "brievenpost", he? Pakket kan je online tracken en tracen. Brieven niet, aangezien een boek door de brievenbus past, valt het onder brieven ja. Wat zegt de verkoper?