Bekijk originele versie : wat een leraren
salaam allemaal,
Ik ben om te beginnen een marokaans meisje ik het om precies te zijn een paar dagen geleden wat meegemaakt op school ik zit in vierde leerjaar van de middelbare school het begon als volgt.
We kwamen de klas binnen en we begonnen te praten over opleidingen na deze school ik zei dat ik het niet wist maar dat ik wel wil proberen door te leren toen zei de leraar is niet nodig je kan het toch niet ik dacht bij mezelf laat maar heeft toch geen zin en toen zei hij we zullen zien wie er in de goot belandt en hij zei dat telkens opnieuw en opnieuw elke keer maar weer toen ben ik maar de klas uit gelopen ik zei als jullie me dom vinden wat heeft het dan voor zin hij zei ik weet ook niet wat je hier doet het is gewoon een feit dat je dom bent en dat je toch vroeg gaat trouwen ik weet niet waar hij dat vandaan haalt overigens misschien dat ik marokaans ben of een hoofddoek draag .
Ik heb het toen aan mijn ouders verteld ze zeiden dat ik niets van hem moest aantrekken en dat ik met een big smile moest gaan zitten en zeggen we zullen zien als ik mijn familie zie dan zie ik goed opgeleide mensen mijn tante is afgestudeerd vader ook en mijn broer doet laatste jaar hbo en mijn andere tante heeft eigen restaurant enz.
Soms denk ik hij heeft gelijk ik heb geen zin meer laat maar dan maar vroeg trouwen ik weet niet waarom ik zo denk misschien omdat ik met meiden van ongeveer 19 totermet 23 omga want het probleem is IK BEN NOG MAAR 16
DUS IK BEN HELEMAAL IN DE WAR.
Origineel gepost door naisha
salaam allemaal,
Ik ben om te beginnen een marokaans meisje ik het om precies te zijn een paar dagen geleden wat meegemaakt op school ik zit in vierde leerjaar van de middelbare school het begon als volgt.
We kwamen de klas binnen en we begonnen te praten over opleidingen na deze school ik zei dat ik het niet wist maar dat ik wel wil proberen door te leren toen zei de leraar is niet nodig je kan het toch niet ik dacht bij mezelf laat maar heeft toch geen zin en toen zei hij we zullen zien wie er in de goot belandt en hij zei dat telkens opnieuw en opnieuw elke keer maar weer toen ben ik maar de klas uit gelopen ik zei als jullie me dom vinden wat heeft het dan voor zin hij zei ik weet ook niet wat je hier doet het is gewoon een feit dat je dom bent en dat je toch vroeg gaat trouwen ik weet niet waar hij dat vandaan haalt overigens misschien dat ik marokaans ben of een hoofddoek draag .
Ik heb het toen aan mijn ouders verteld ze zeiden dat ik niets van hem moest aantrekken en dat ik met een big smile moest gaan zitten en zeggen we zullen zien als ik mijn familie zie dan zie ik goed opgeleide mensen mijn tante is afgestudeerd vader ook en mijn broer doet laatste jaar hbo en mijn andere tante heeft eigen restaurant enz.
Soms denk ik hij heeft gelijk ik heb geen zin meer laat maar dan maar vroeg trouwen ik weet niet waarom ik zo denk misschien omdat ik met meiden van ongeveer 19 totermet 23 omga want het probleem is IK BEN NOG MAAR 16
Ga naar de rector en vertel je verhaal.
Neem desnoods een klasgenoot mee die het kan bevestigen.
Ik hoop dat er iets aan gedaan zal worden.
Maar doe wat er in je opkomt.
Wil je verder studeren doe dat, dan heb je misschien een wat zekerde toekomst en kan je later voor je eigen inkomsten zorgen.
Ik zit op een zwarte school ze geven ons nooit gelijk zelfs niet bij een meisje waarvan een hoofddoek werd afgerukt door een lerares.
Ik zit op een zwarte school ze geven ons nooit gelijk zelfs niet bij een meisje waarvan een hoofddoek werd afgerukt door een lerares. :confused: :confused:
Ik vind het ook raar maar kan er niets aan doen.
Ik hoop dat je eruit komt.
Het is je laatste jaar toch.
Dus je bent er insha'allah binnenkort vanaf.
Een leraar die je demotiveerd, volgens mij heeft hij tijdens zijn leraren opleiding niet zo goed opgelet. Want als ik je verhaal hoor denk ik niet dat hij die zou kunnen halen.
Ga naar de rector en vertel het hem als hij blijft doorgaan. Dit is wel heel triest, Omdat hij "leraar" is wil niet zeggen dat hij altijd gelijk heeft.
En je moet doen wat jezelf wil. Het beste is om gewoon door te studeren.
Itsjustme
16-12-2002, 16:34
aanklagen die handel!!!
Origineel gepost door Kadir
Damn, dat is wel faya jah, maar zei, niemand in je klas wat, je klasgenoten, ga er anders wat hoger mee, na de schoolleiding, niet leraren, of leerjaarcoordinator, maar rechtstreeks naar de directeur, al ik in jou klas zat, zou ik er zeker wel wat van zeggen, en daarna hem ook nog s klappen, ik haat zulke teringracisten gwewoon.
:goedzo: Go Kadir Go Kadir!!
Je moet bewijzen dat je het wel kunt, gewoon goed je best doen en voooooral niet opgeven. En ja, het is echt klote om op zo'n school te zitten meisje, maar toch laat je niet gek maken door die kaasjes!!
Bezoek over 10 jaar nog es je leraar, je komt daar aan, hebt carriere gemaakt, een goede baan, vette auto, money enz enz.... En dan zoals Kadir zei; Keihard heeeel vies in z'n gezicht spugen en heel relaxed weglopen..... :D
(Ik weet, ik weet, m'n fantasie slaat een beetje op hol :rolleyes: )
Juf_Nora
16-12-2002, 16:41
je moet iets verzinnen, als het kan iets persoonlijks om tegen hem te zeggen wat hem echt pijn gaat doen... je moet erop voorbereid zijn als ie weer zoiets zegt... dat is het enige wat helpt
meid, blijf in je zelf geloven. dat is heel belangrijk.
die leraar weet niet waar hij het over heeft.
ga naar een persoon op school die je vertrouwt en vertel je verhaal.
laat hem een poepie ruiken :D
:zwaai:
Toufik19
16-12-2002, 16:47
Origineel gepost door FaDiKa
Bezoek over 10 jaar nog es je leraar, je komt daar aan, hebt carriere gemaakt, een goede baan, vette auto, money enz enz....
om te bewijzen dat ze het heeft gemaakt in haar leven,hangt niet af van bovenstaande zaken,maar wel van waar ze na hun dood zullen komen.
Origineel gepost door Toufik19
om te bewijzen dat ze het heeft gemaakt in haar leven,hangt niet af van bovenstaande zaken,maar wel van waar ze na hun dood zullen komen.
I know boy, it was just a joke ;)
behda jullie hebben geluk jullie mogen hoofdoek dragen bij ons in belgie buiten de school maar binnen niet zo erg voor die meiden hier
maar 1 ding wij laten niet op ons hoofd schijten door bekakte belgen
wij vormen familie 1 marokaanse probleempje heel marocco staat er
Origineel gepost door naisha
salaam allemaal,
salam
ga maar harde studeren meid, probeer maar ook zijn zwakke punten te vinden en coregeer hem, hij gaat zich dood ergen.
dat kan echt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.