Bekijk originele versie : Over vrouwen.
Over vrouwen
De profeet van God (vrede en zegeningen met hem) zei:
Behandel vrouwen vriendelijk. Vrouwen zijn uit een rib geschapen en het meest gebogen gedeelte is het bovenstuk. Als je probeert het recht te maken, breekt het en als je het zo laat, blijft het gebogen. Behandel vrouwen dus vriendelijk. (overgeleverd door al-Bukhari en Moeslim)
¥¥¥¥¥¥¥¥
Abu Hurayra verhaalt dat de Boodschapper van Allah zei: "De meest perfecte mensen van de gelovigen zijn degenen wiens gedrag het meest perfect is, en het meest perfect van hen zijn degenen die zich het beste tegenover hun vrouwen gedragen". (Overgeleverd door al-Tirmidhi).
happywoman
16-12-2002, 16:16
goed gedaan hoor chemie
:goedzo:
Origineel gepost door happywoman
goed gedaan hoor chemie
Was alleen een kwestie van opzoeken en kopieren. :)
Maar leek me goed om het met de rest te delen.
happywoman
16-12-2002, 16:19
ja dat bedoel ik ja het hier op zetten van die tekst dat was goed gedaan hahaha :D
Ow dus je mag je vrouw niet slaan.. ik zal meteen me excuses gaan bieden aan me vrouw!!
Geintje..............
Ennuh het klopt wel wat je zeg alleen jammer dat nederlanders denken dat je als Moslim je vrouw moet onderdrukken en dat je haar dus ook mag slaan. :(
maar sommige vrouwen zijn echt ($%%@#@%@#!!#%^%^%$^@!$$^^%#%!%$%^%^&*&*&@%^)
moet je daar dan ook aardig tegen doen???
ja sorry moest er uit :D
=emsoem=
Het is niet de islam die slecht is.
Maar de mens.
Ps: Emsoem, wat je geeft krijg je ook terug.
In een huwlijk en ook buiten het huwlijk moeten mensen goed voor elkaar zijn.
Origineel gepost door Abdelhay
En iedereen maar schreeuwen dat de islam slecht is!
We hebben een super geloof mensen wees er trots op en praktiseer het goed!!!
Thalla :zwaai:
Ja precies, alleen jammer dat sommige mensen dat niet inzien :(
Origineel gepost door RaZer
Ow dus je mag je vrouw niet slaan.. ik zal meteen me excuses gaan bieden aan me vrouw!!
Geintje..............
Ennuh het klopt wel wat je zeg alleen jammer dat nederlanders denken dat je als Moslim je vrouw moet onderdrukken en dat je haar dus ook mag slaan. :(
Dat kan je de nederlanders niet helemaal verwijten... Wij zijn degene die dat graag naar voren brengen...
Nadia
SweetRose
16-12-2002, 18:41
Bravo voor Chemie..Islam Is The Best..:goedzo:
Origineel gepost door chemie
Over vrouwen
De profeet van God (vrede en zegeningen met hem) zei:
Behandel vrouwen vriendelijk. Vrouwen zijn uit een rib geschapen en het meest gebogen gedeelte is het bovenstuk. Als je probeert het recht te maken, breekt het en als je het zo laat, blijft het gebogen. Behandel vrouwen dus vriendelijk. (overgeleverd door al-Bukhari en Moeslim)
¥¥¥¥¥¥¥¥
Abu Hurayra verhaalt dat de Boodschapper van Allah zei: "De meest perfecte mensen van de gelovigen zijn degenen wiens gedrag het meest perfect is, en het meest perfect van hen zijn degenen die zich het beste tegenover hun vrouwen gedragen". (Overgeleverd door al-Tirmidhi).
Origineel gepost door Abdelhay
En iedereen maar schreeuwen dat de islam slecht is!
We hebben een super geloof mensen wees er trots op en praktiseer het goed!!!
Thalla :zwaai:
Goed gezegd Abdel :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.