Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oplichters op marktplaats actief uitkijken!! Help mij.

Pagina's : [1] 2

lief01
05-09-2010, 23:27

Hoi Mijn zusje heeft een mobiele telefoon (lG GW300) op Marktplaats gezet. Iemand heeft daarop geboden met 20 euro (beetje veell) en wilt dat hij de mobiel naar een adres in Nigeria stuurt. Nu heeft hij met hem gecorrespendeerd, maar begrijpelijk vertrouwt hij de boel niet. Deze Engelstalige meneer geeft aan dat hij in Groot Britannie woont en werkt, en dat zijn dochter in Nigeria op vakantie is, en heel hard een mobiel nodig heeft. (zal wel) Nu vraagt hij om bankgegevens, etc. ik ging eens op internet kijken hoeveel het zou kosten om een pakket naar nigeria te sturen maar echter kreeg ik hele andere verhalen te zien. hoe kan ik iemand mailen via marktplaats voor deze oplichters ?:wow:

Drifter
06-09-2010, 00:16
Gewoon negeren. Die oplichters blijven toch komen. Als je toch graag een melding wilt maken: http://marktplaats.custhelp.com/cgi-bin/marktplaats.cfg/php/enduser/sa_ask.php?ret=1?session=JTA1RiUwOSU1RSUwNzglMTAlR TklRjIlRUQlQTIlRkUlRjglQTIlQUQlOTIlOUMlOUIlOUIlODI lODAlODElOEQlRjI= Probleem met adverteerder of bieder > Melding verdachte bieder

rifijntje
06-09-2010, 01:25
Ik heb het zelfde meegemaakt. en vertrouwde het ook niet. dit is duidelijk een oplichter.

fast
14-09-2010, 17:32
niets opsturen totdat je je geld is overgemaakt Echter deze praktijken zijn bekend. Het zijn oplichters en helaas zijn er nog steeds mensen die erin trappen

MOKER_de_LUXE
14-09-2010, 17:39

Wees altijd alert op het internet!

oumsaffiya
14-09-2010, 19:47
niet vetrouwen zijn zware sfarra die moeten klappen hebben grootste internet dieven laats kreeg ik een mail dat als ik een visum maak ik ee deel van een erfenis zou krijgen en op mijn rek moest storten ook van een afrikaan ze dacht dat ik an gisteren ben

Mrbentley
14-09-2010, 20:30
Tazz man , komt ze er nu pas mee :hihi: Die gasten zitten bij elke verkoop site , rubriek :hihi: En doen dit al jaren

shitana83
14-09-2010, 21:11
Wat is zijn nickname. Ik had er vorige week met deze nickname kelvin_robot

ayaw
14-09-2010, 21:23
nooit handel drijven via marktplaats met mensen uit het buitenland. dan wordt je ook niet opgelicht.

Tharifesht__
14-09-2010, 21:55
Hoi Mijn zusje heeft een mobiele telefoon (lG GW300) op Marktplaats gezet. Iemand heeft daarop geboden met 20 euro (beetje veell) en wilt dat hij de mobiel naar een adres in Nigeria stuurt. Nu heeft hij met hem gecorrespendeerd, maar begrijpelijk vertrouwt hij de boel niet. Deze Engelstalige meneer geeft aan dat hij in Groot Britannie woont en werkt, en dat zijn dochter in Nigeria op vakantie is, en heel hard een mobiel nodig heeft. (zal wel) Nu vraagt hij om bankgegevens, etc. ik ging eens op internet kijken hoeveel het zou kosten om een pakket naar nigeria te sturen maar echter kreeg ik hele andere verhalen te zien. hoe kan ik iemand mailen via marktplaats voor deze oplichters ?:wow: Niet doen. Ik mail al dagen met een vrouw uit Nigeria??? Wejow wat ben ik blij dat ik lees..

lief01
14-09-2010, 23:50
ja he, ik kwam er op ook pas achter toen ik wou weten hoeveel het kost om een pakket te verzenden naar negeria. mijn eerste telefoon ging om ene caroline en ene david

maroc_reddy
15-09-2010, 00:31
Heb ik ook gehad; dit zijn de bekende oplichters! Nooit, maar dan ook nooit handel drijven met mensen in het buitenland; hoe hoog hun bod ook is. Je zult zien dat je beter genoegen kunt nemen met een lager bod, dan helemaal opgelicht worden.

Tharifesht__
15-09-2010, 00:33
Is een stukje van een vrouw dat ze naar mij mailde.. Ik vertrouwde het namelijk niet! I want you to understand that i'm a 57 year old woman and also a wife of a pastor,i believe so much in the bible teaching,so believe me i will never do anything to cheat anyone,so kindly do understand that this transaction is a one you can trust and will never regret also my bank advised me to make use of this service because it's save and secure ,i send money to seller three times in the past and never get what i paid for so this case the bank is there to protect both the buyer and seller,so if you really have the item for sale and not that you also want to get my money without sending the item you have no problem because moeny has already been deducted from my bank account and ready to be transfered into yours as soon as shipment is verified,i have already promised my grandson this gift and dont want to disapoint him so kindly do have trust in me and i will make you happy at the end of this transaction,i dont have time to look around on the internet because i'm a very busy woman so klindly let complete this transaction as soon as possible.

Tharifesht__
15-09-2010, 00:34
Heb ik ook gehad; dit zijn de bekende oplichters! Nooit, maar dan ook nooit handel drijven met mensen in het buitenland; hoe hoog hun bod ook is. Je zult zien dat je beter genoegen kunt nemen met een lager bod, dan helemaal opgelicht worden. Klopt heb je gelijk in..

LEO_30
15-09-2010, 01:09

hahahha nigerianen staan bekend overal ter wereld als oplichters nummer 1. in marokko zag ik een keer op nieuws dat een nigeriaan mensen belooft dat hij met een magisch ding gewone papieren naar geld kon transformeren , hij vroeg mensen om geld om dat magish ding uit nigeria te importeren en beloofde hen miljoenen terug te betalen na een paar dagen is hij verdwenen ....later was hij opgepakt door de politie voor oplichterij hahaha ja dus nooit een nigeriaan vertrouwen

Pagina's : [1] 2