Bekijk originele versie : windows xp geformateert nu werkt internet niet meer
hallo mensen
ik heb me windows geformateert en ondervind nu een paar problemen.
1 mijn beeldresolutie en kleur resolutie kan ik niet meer veranderen het staat op 640 maal 480 waardoor ik een rare scherm heb.
2 mijn internet werkt niet meer dus ik kom nergens meer op geen google geen niks
wie oh wie kan me helpen
alvast bedankt angell
moonwalker
05-09-2010, 20:08
Het is normaal.
Je drivers zijn bij de installatie verwijdert.
Zoek je cd met drivers op en installeer alle drivers, ook die van je netwerkkaart dan kun je weer het internet op en je beeldscherm resolutie aanpassen.
Peace.
ILI_Amazigh
06-09-2010, 00:33
Je mist inderdaad enkele drivers. Sowieso de driver voor je netwerkkaart en een driver voor je videokaart/onboard chip.
Mocht je geen cd's hebben voor de drivers probeer dan te zoeken op de site van je merk desktop of laptop. Daar kun je kijken bij het deel van support onder drivers. Daar kun je als het goed is de drivers downloaden.
Als je het merk en type computer hier aangeeft kunnen anderen misschien ook die drivers zoeken.
Als je op je eigen PC toch meteen het web op wil, kan dat met die Ubuntu-USB-stick.
Opstarten met Ubuntu en surfen naar de site van jouw PC-merk. Je hebt namelijk beschikking over Firefox en over een netwerkverbinding als je Ubuntu vanaf USB draait.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.