Bekijk originele versie : Hellllllllp
nlsoraya
23-08-2004, 20:07
ik zit met een probleem! ik heb me hele handen met henna..dus niet zo een versiering maar gewoon helemaal...en ik moet weer werken.........hoe krijg ik het eraf!?!?!!?!?!?! wat voor middel helpt echt...dus niet ik denk dit of dit maar het moet succesverzekerd zijn!!!!!!HELP MIJ AUB!!!!!!!!!!!!!!!
alvast bedankt
fatimariffia
23-08-2004, 20:15
euh niets werkt ze meisje.
Waarom heb je het gedaan als je binnenkort moest werken tis nu alleen maar afwachten tot het vanzelf weggaat!
misSanae
23-08-2004, 20:16
Je moet je ziek melden, veel water gebruiken dan gaat het er na een een paar dagen ofzo af
je handen in javel en water doen
nlsoraya
23-08-2004, 20:18
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh ik ben zooooooooo dom geweeest...het is geeneens mooi!!!!!maarja me schoonmoeder wilde het graag zo......mensen kijken me echt vies aan...ik moet wat hebben ertegen
echt waar zeep, bleekwater,
i kdoe altijd henna voor mijn mama haar voetjes, dan zien mijn handen ook oranje
en dan doe ik dat
:zwaai: soekses
nlsoraya
23-08-2004, 20:24
oooooooooohhhhhhhhhh bedankt lieverd!!!! me henna wordt ook steeds zwarter en zwarter ik dacht wat is dit!?!? hahahha me schoonmama vond het mooi! maarja met werk kan het echt niet en dat snap ik ook! bedankt en ik ga het proberen insha allah nu!!!
Origineel gepost door ZooFree
gebruik wat mazhar (A) hauhauahu wallah het effect zal verbluffend zijn :d nietwaar mazhar? :hihi:
wahahahahhaha
dan komt de kleur meer uit :rolleyes:
:zwaai: misschien toch maar eens proberen soraya
nlsoraya
23-08-2004, 20:28
wat is mazhar dan.........
Origineel gepost door nlsoraya
wat is mazhar dan.........
ma zhar
water rozen
dis rozenwater
je hebt ook malward, das oranjebloesem
wordt allebei gebruikt i,n koekjes
en ook op henna :zwaai:
Assalaam
23-08-2004, 20:40
skoet a zagbia ahahhaa :D :giechel:
Meid accepteer het gewoon, en trek je niets aan van de vooroordelen van de mensheid :cool:
skoet a zagbia ahahhaa :D :giechel:
i kga je hoofd onderdompelen in henna
je afspoelen met hennawater
en dan laten weken in mazhar :hihi:
:ego: mooi kleurtje nietwaar
sexywoman
23-08-2004, 20:50
het gaat niet weg het vervaagt alleen een beetje, doe gewoon een paar handschoenen aan en zeg dat je het koud hebt :hihi:
is geen pedicure
is een hoofdcure :melig:
dom mopje:maf:
:hihi: gekkie trouwens wanneer word ik in slaap gewiegd onder die regenboog van je? :o of krijg ik alleen een amrtelingkuur van je? :maf2:
:o das een plek waar je zit als je verlied bent op de liefde :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.