Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help! Meysam...?

Noir_
05-09-2010, 02:51

Dames en heren, Weet iemand wat de betekenis is van Meysam/Maysam? Mijn schoonzus krijgt binnen nu en twee weken een kindje, Insha'Allah. Een jongensnaam hebben we al, maar een meisjesnaam bleek nogal moeilijk om te kiezen. Ik heb een lijst gemaakt met meisjesnamen en de betekenis, maar nergens vind ik de betekenis van Meysam. Oh, ik bedenk me net dat ik van deze naam ook nergens de betekenis weet te vinden: Maissane. Hoop dat iemand hier het wel weet! :nijn: Liefs, Noir_

dikmeisje87
05-09-2010, 11:24
Maysa' - To walk with a proud, swinging gait Ma'isah - Walking with a proud, swinging gait Maysun, Maysoon - Of beautiful face and body [ je spelt ze zo]

hayam
05-09-2010, 17:03
maysam betekent schoonheid ik heb ook een nichtje die 7 maand is en ze heet ook maisam

Noir_
05-09-2010, 18:05
Maysa' - To walk with a proud, swinging gait Ma'isah - Walking with a proud, swinging gait Maysun, Maysoon - Of beautiful face and body [ je spelt ze zo] Maysa en Maysoon ken ik wel, maar ik heb het over Meysam en Maissane. Dat zijn twee andere namen. Van Maissane heb ik de betekenis al gevonden, maar alsnog bedankt! :kus:

Noir_
05-09-2010, 18:06

maysam betekent schoonheid ik heb ook een nichtje die 7 maand is en ze heet ook maisam Helemaal top! Dankjewel! Ik heb echt het hele web uitgekamd, maar nergens vond ik het! Check je hoekje! :sjans: