Bekijk originele versie : Badriya prachtig
babybruidje
23-08-2004, 17:34
Salaam aleykoem
wil je een jurk laten maken of net als ik islamitsche kleding dan moet je echt bij haar zijn!! ik heb een prachtige abaya laten maken en een broek met een soort abaye en een gimaar er bij echt prachtig kan ze het en helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet duur
badriya nog bedankt..
gelovigmeisje
23-08-2004, 23:21
Salaam oe alaikoem wwb babybruidje
ZOu je wat meer info kunnen geven over deze zuster??? Waar woont ze bv en hoe kan ik in kontakt komen met haar??? Djazzaki allah
Wa salaam
babybruidje
24-08-2004, 00:00
ze is ook actief op deze site zoek naar badriya dat is haar naam en kan je haar een pm sturen insha Allah
badriyah
28-08-2004, 12:16
Origineel gepost door babybruidje
Salaam aleykoem
wil je een jurk laten maken of net als ik islamitsche kleding dan moet je echt bij haar zijn!! ik heb een prachtige abaya laten maken en een broek met een soort abaye en een gimaar er bij echt prachtig kan ze het en helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet duur
badriya nog bedankt..
assalamo alaikom lieverd..
djazakie alalhoe gayran..lief van je :blauwkus:
ben erg blij dat je het mooi vindt..insha allah zullen je andere kleding nog mooier zijn.
assalamo alaikom
Islam4You
28-08-2004, 12:28
ik wil ook :( maar ik heb geen verstand van stof.
badriyah
28-08-2004, 12:40
Origineel gepost door Islam4You
ik wil ook :( maar ik heb geen verstand van stof.
ik heb een markt bij mij om de hoek...mocht je hulp nodig hebben kan ik je altijd helpen
babybruidje
28-08-2004, 19:56
Origineel gepost door badriyah
assalamo alaikom lieverd..
djazakie alalhoe gayran..lief van je :blauwkus:
ben erg blij dat je het mooi vindt..insha allah zullen je andere kleding nog mooier zijn.
assalamo alaikom
wa iaakie oegtie :Iluvu: :Iluvu:
insha Allah lieverd en nogmaals bedankt moge Allah swt je belonen met je goede werken Amien
Islam4You
28-08-2004, 20:31
Origineel gepost door badriyah
ik heb een markt bij mij om de hoek...mocht je hulp nodig hebben kan ik je altijd helpen
stof van de markt is denk ik niet goed. In ieder geval ik heb stof gekocht, maar of het goed is nog de vraag :D
babybruidje
29-08-2004, 10:40
ik heb stof gekocht op de markt en heb er een macha Allah pakje van laten maken en Alhemdoelilah ziet het er nog prachtig uit!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.